Daewoo:n omistajat ja ne jotka ovat olleet kaupoilla. Voisitteko kertoa minulle ns. hyviä
kysymyksiä ja myös niin tuiki tarpeellisia "tyhmiä" kysymyksiä liittyen nimenomaan Daewoo:n ostamiseen. Mitä kannattaa tiedustella myyjältä, entä onko jotain mitä tulee jopa vaatia. Onko jotain mistä tulee varmistua, että ei tule yllätyksiä.Ja yleisesti - mitä asioita tulee tietää tai tehdä ostaessaan daewoo:ta Itse olen ajatellut Evandaa.
Apua ostotapahtumaan
4
1648
Vastaukset 4
- .........
daewoo on mikroaaltouuni eikä auto
- omistaja
Kysy myyjalta mita tapahtuu jos se hajoaa.Onko varaosia. Itsellani on noin 19000 ajettu evanda cdx at josta on abs ja tcs hajalla . Lisaksi kasijarruvalo palaa koko ajan. Osia ei kuulemma ole suomessa ja olen odottanut jo kuukauden . Sita on kiva ajella talviliukkailla ilman abs jarruja.
No eipa ne paljon menoa hidasta ,mutta kesalla jos hajoo ilmastointi ja saat odottaa osia talveen niin sit voi rupee ahdistaa.- Olli
Olen just nyt Koreassa työmatkalla Gumi cityssä. Laita mailia mitä osia haluat ja mitä maksat niin ne on sulla 19.3. kunhan ei paina yli 5 kg (pitää jättää laukkuun tilaa nestemäisille tuliaisille).
- Nubira
puun oksalla? Sehän on tietenkin korealainen Tarzan! "Daewooooooooo o oooo ooo !" hän hihkaisee loikatessaan Kalossit jalassa bambun varrelta toiselle kohti lemmittyään Evandaa lempipanda Nubiran hämmästellessä menoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 52937
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K12879En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o45808- 62788
- 60750
- 57677
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49607- 60607
- 67576
- 132559
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.20537- 49524
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28518- 29495
- 33487
- 72466
- 40447
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk33435- 17430
- 24429