Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Apua ostotapahtumaan

Asiakas epätietoinen

Daewoo:n omistajat ja ne jotka ovat olleet kaupoilla. Voisitteko kertoa minulle ns. hyviä
kysymyksiä ja myös niin tuiki tarpeellisia "tyhmiä" kysymyksiä liittyen nimenomaan Daewoo:n ostamiseen. Mitä kannattaa tiedustella myyjältä, entä onko jotain mitä tulee jopa vaatia. Onko jotain mistä tulee varmistua, että ei tule yllätyksiä.Ja yleisesti - mitä asioita tulee tietää tai tehdä ostaessaan daewoo:ta Itse olen ajatellut Evandaa.

4

1555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .........

      daewoo on mikroaaltouuni eikä auto

    • omistaja

      Kysy myyjalta mita tapahtuu jos se hajoaa.Onko varaosia. Itsellani on noin 19000 ajettu evanda cdx at josta on abs ja tcs hajalla . Lisaksi kasijarruvalo palaa koko ajan. Osia ei kuulemma ole suomessa ja olen odottanut jo kuukauden . Sita on kiva ajella talviliukkailla ilman abs jarruja.

      No eipa ne paljon menoa hidasta ,mutta kesalla jos hajoo ilmastointi ja saat odottaa osia talveen niin sit voi rupee ahdistaa.

      • Olli

        Olen just nyt Koreassa työmatkalla Gumi cityssä. Laita mailia mitä osia haluat ja mitä maksat niin ne on sulla 19.3. kunhan ei paina yli 5 kg (pitää jättää laukkuun tilaa nestemäisille tuliaisille).


    • Nubira

      puun oksalla? Sehän on tietenkin korealainen Tarzan! "Daewooooooooo o oooo ooo !" hän hihkaisee loikatessaan Kalossit jalassa bambun varrelta toiselle kohti lemmittyään Evandaa lempipanda Nubiran hämmästellessä menoa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe