Tomi Markkola

fanifani

Syötävän ihana laulaja ja omaa todella upean lauluäänen...tosi kiva katsella ja kuunnella. Olen ollut fani siitä asti kun hänet valittiin tangokuninkaaksi. Hän on sellainen sopivan vaatimaton ja hänelle on helppo mennä keikoilla juttelemaan ja kiittelemään mukavasta illasta, ei ole koskaan ollut mikään leuhka:))

37

1508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nti..

      Itse tuntenut Tomin jo 13 vuotta. Yhdyn edelliseen viestiin. Siinä on todella sympaattinen ja miellyttävä laulaja. Olenpa jopa joitakin kertoja tanssinut hänen kanssaan. =)

      • :)

        Voi sinua onnellista kun olet Tomin kanssa tanssinut..harvemmin pääsee noin komean miehen kanssa tanssimaan ja yleensäkin laulajan kanssa kun tuntuu ettei heistä kukaan edes osaa/halua tanssia keikan jälkeen...nyt minä olen sinulle kyllä pikkuisen kateellinen:))


      • Nti..
        :) kirjoitti:

        Voi sinua onnellista kun olet Tomin kanssa tanssinut..harvemmin pääsee noin komean miehen kanssa tanssimaan ja yleensäkin laulajan kanssa kun tuntuu ettei heistä kukaan edes osaa/halua tanssia keikan jälkeen...nyt minä olen sinulle kyllä pikkuisen kateellinen:))

        Niistä Tomin kanssa tansimmisista on jo useampi vuosi. Kuulemma nykyään Tomi ei tanssi enää fanien kanssa.


    • iinariikka

      minunkin mielestä.

      Tomissa sen lisäksi että on fiksu, komea, hyvä juttelemaan kaikkien kanssa on se "piirre" että muistaa ne jotka ovat käyneet häntä katsomassa ja kuuntelemassa. Aidosti on kiinnostunut heistä (palkanmaksajista).

      • Mää oon

        Minä olen käynyt juttelemassa Tomin kanssa silloin aika monesti, kun hän rakenteli Riutanharjun lavaa! Kivan tuntuinen kaveri, näin miesnäkövinkkelistäkin katsoen. tietenkään ulkonäköön ei kiinnitä sillä tavoin huomiota, kuin naispuoliset. En kuitenkaan ole Tomin fani! Viimekis näin hänet Valasrannassa, mutten ehtinyt juella siellä yhtään, kun oli toinenupee artisti paikalla silloin myös!


      • ihailen..

        Laulaa todella upeasti ja myös näyttää siltä, esittää tosi hyvää tanssi-iskelmää ja on erittäin sympaattinen kuten täällä on jo tullutkin esille. Siinä mielessä myös harvinainen tangokuninkaallinen ettei ole "komeillut" iltapäivälehtien otsikoissa joillakin typerillä sekoiluilla niinkuin kohta useimmat kuninkaalliset ovat tehneet..


      • YKS FANI
        ihailen.. kirjoitti:

        Laulaa todella upeasti ja myös näyttää siltä, esittää tosi hyvää tanssi-iskelmää ja on erittäin sympaattinen kuten täällä on jo tullutkin esille. Siinä mielessä myös harvinainen tangokuninkaallinen ettei ole "komeillut" iltapäivälehtien otsikoissa joillakin typerillä sekoiluilla niinkuin kohta useimmat kuninkaalliset ovat tehneet..

        TÄNÄÄN TOMI ESIINTYY KEURUUN HAAPAMÄEN HÖYRYVETURIPUISTOSSA.
        SINNE SIIS SUUNTA TÄNÄÄN:))) AIVAN IHANA ARTISTI


      • Anonyymi

        Voi vittu mitä musaa soittaa. 18. 07. 2023 oli Nokialla tiistaina


    • juhannuspäivänä

      Aivan ihana oli. Lauloi biisin "Lähtöhetki" suoraan sydämeen. Terkkuja sulle Tomi, jos näitä lueskelet.

    • tomi fani

      1.8. tomin keikalle

      • Ei vaan

        Oikein osannut Rautavaaran laulujen kaikkia sanoja Tapsan Tahtien konsertissa, äänikin jotenkin petti. Olen kyllä aina muuten tykännyt, on vaatimaton ei leuhka.


      • fanifani

        Ihanaa! Tänään saa ihailla Tomia Kesäillan valssissa:)


      • Anonyymi
        Ei vaan kirjoitti:

        Oikein osannut Rautavaaran laulujen kaikkia sanoja Tapsan Tahtien konsertissa, äänikin jotenkin petti. Olen kyllä aina muuten tykännyt, on vaatimaton ei leuhka.

        Ei yhtään tullut sellassii Nokialla. Voi vittu mitä paskoi jytkyy piisei soitti. Hieno paita oli samanlainen, kun minulla Valko pallollinen 18. 07. 2023 Nokialla. Ei tarvii mun toista kertaa mennä hänen tanssipaikka an


    • upea . .

      ääni, ja laulutaito. Laulaa oikein, eikä lurauttele sinne tänne, ei tee laulun aikana omia sovituksiaan. Ääni vaikuttaa hyvin hoidetulta, mitä ei tosiaan voi kaikista laulusolisteista sanoa.
      Katselen juuri Kesäillan valssi-ohjelmaa. Monenlaista solistia on siellä kuultu, Markkola on parhaimmistoa.

      Eikä haitaksi ole hänen komeutensakaan.

      • Markkolalle?

        Ei ole miehen ääni ja ulkonäkö entisensä.
        Vaisua..


      • hän sitten
        Markkolalle? kirjoitti:

        Ei ole miehen ääni ja ulkonäkö entisensä.
        Vaisua..

        on ollut, kun minusta oli nyt vallan mainio?


      • selvästi
        Markkolalle? kirjoitti:

        Ei ole miehen ääni ja ulkonäkö entisensä.
        Vaisua..

        Harvoin olen kuullut noin epäselvää laulamista. Ihan kuin olis ollut kuuma peruna suussa. No onhan Markkola kyllä ennenkin laulanut hieman "nielemällä", mutta nyt kuulosti vielä pahemmalta kuin ennen.


    • nipsus

      Tomi Markkola oli tosi hyvä TV2:n Kesäillan valssissa eilen. Kiva tyyppi ja hieno ääni.

      • Dark-women

        Kyllä minä olen sitä mieltä, että Tomi on aivan ihana. Olimme kerran kuuntelemassa Tomia livenä Hietskussa ja voi vain todeta, että erittäin fiksu ja hyvä laulaja.
        Eikä ole tarvinnut hänestä lukea idioottimaisia juoruja. On jalat tukevasti maassa oleva kaveri. Ihana on myös hänen vaimonsa Virve laulamaan. Kummastakin olen tykännyt ihan heidän alkuajoistaan lähtien.


      • enää entisensä
        Dark-women kirjoitti:

        Kyllä minä olen sitä mieltä, että Tomi on aivan ihana. Olimme kerran kuuntelemassa Tomia livenä Hietskussa ja voi vain todeta, että erittäin fiksu ja hyvä laulaja.
        Eikä ole tarvinnut hänestä lukea idioottimaisia juoruja. On jalat tukevasti maassa oleva kaveri. Ihana on myös hänen vaimonsa Virve laulamaan. Kummastakin olen tykännyt ihan heidän alkuajoistaan lähtien.

        Katselin myös kesäillan valssia ja ei todellakaan ole miehen ääni enää entisensä...
        Välillä kuulosti ihan epävireiseltäkin...


    • Mä tykkään kans Tomi Markkolasta. On tosi symppiksen oloinen ja hyvä äänikin sillä on. Katselin Kesäillan valssia, niin tuli Tomista hitusen mieleen Patrizio Buanne, kun hän lauloi siitä "Marie, Marie" laulua.

      • Dark-women

        No, mutta niinpä saattaa ollakkin yhteistä Markkolassa ja Buannessa. Ilmankos pidän molempien lauluista ja esityksistä.

        Samanlaisia yhtäläisyyksiä löydän myös (Janne Tulkista ja Helmut Lotista), sekä(jari Sillanpäästä ja Ricky Martinista)...Uskaltaisinko vielä ehdottaa, jotta (Tapani kansa ja Engebert Humperdick)...mutta kukahan oisi Kari Tapion sielunveli? Itselläni tuli mieleen David Alexander:)


      • TOMI FANI
        Dark-women kirjoitti:

        No, mutta niinpä saattaa ollakkin yhteistä Markkolassa ja Buannessa. Ilmankos pidän molempien lauluista ja esityksistä.

        Samanlaisia yhtäläisyyksiä löydän myös (Janne Tulkista ja Helmut Lotista), sekä(jari Sillanpäästä ja Ricky Martinista)...Uskaltaisinko vielä ehdottaa, jotta (Tapani kansa ja Engebert Humperdick)...mutta kukahan oisi Kari Tapion sielunveli? Itselläni tuli mieleen David Alexander:)

        uusi levy kaupoissa


      • KK
        TOMI FANI kirjoitti:

        uusi levy kaupoissa

        Täytyypäs hankkia heti tuo levy, kiva päästä kuuntelemaan uutta Tomppaa!


      • TOMI FANI
        KK kirjoitti:

        Täytyypäs hankkia heti tuo levy, kiva päästä kuuntelemaan uutta Tomppaa!

        hetihän tuo piti napata hylllystä tuurissa käydessä kun olin jo odotellutkin ilmestymispäivää:)


      • Annu.
        TOMI FANI kirjoitti:

        uusi levy kaupoissa

        Niinpä näkyy olevan mutta harmi ettei ole yhtään hyvää biisiä :( Todella sääli, laulajana Tomi on huippuluokkaa.


      • Anonyymi
        Annu. kirjoitti:

        Niinpä näkyy olevan mutta harmi ettei ole yhtään hyvää biisiä :( Todella sääli, laulajana Tomi on huippuluokkaa.

        Huippuluokkaa on kylläkin, mutta ei yhtään hyvää piisiä soittanut Nokiallakaan 18.07.2023


    • miki-66

      Pakko on kehua myös Tomin bändiä eli Fernetiä. Ammattitaitoinen porukka!

    • Ou höpäjämäti

      Elä nyt mää syömään sentäs tuota Tomia! Anna hänen kulukkee raahassa keikoilla ja perreesä parissa. On siullekkii paljo enemmän illoo, ku niät laalamassa, ku mahas täytteenä! Toin perrään iohan hyvä laulaja on!

    • Annu.

      Tomi on kyllä ihana. Ääni on upea ja persoonallinen ja häntä todella kelpaa katsella :p

    • Anonyymi

      Järkyttävii kipaleita. Ei yhtään tuttua. Ei tarvii enää mennä.. Nokialla olin juuri. Tiistai 18. 07 2023.. Voi vittu. Tankoa merellä soi. . Ei yhtään sellassii vanhoita tunnettuja. Pelkkää jytkyy rumpujen ja passoje jytinää

      • Anonyymi

        Uudempi tuotanto ei selvästi ole mieleen?


    • Anonyymi

      Voi vittu mitä musaa soittaa.

    • Anonyymi

      Jotenkin pliisu tyyppi.

    • Anonyymi

      Lopeta nyt se Tompan haukkuminen. Selväksi tuli kyllä.

    • Anonyymi

      Kova keikkajyrä, joka hoitaa hommat kunnolla vuodesta toiseen.

      Kiinnostaisi tietää tarkemmin, että mistä kertoo kappale "Taivaskalliolla"? Voisiko joku vähän avata vaikka oman näkemyksen tai jos on muuta taustatietoa.

    • Anonyymi

      Oma näkemys "Taivaskallio":sta... Kaipaa edesmennyttä henkilöä, ja kiipeä kalliolle, lähemmäksi taivasta ja häntä. . Tavoittaakseen hänet tai saataakseen viestin perille ylös..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      526
      3855
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      467
      3454
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3050
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2352
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2210
    6. 225
      1662
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1407
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      94
      1301
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      99
      1300
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1100
    Aihe