järjetön, tunteeton ja ikävä viikonloppu ja maistamme taas paskaista arkea.
Huomenna on maanantai
8
133
Vastaukset
- ikävä vkonloppusi
Miksi sinulla olin ikävä viikonloppu. Minulla oli kiva viikonloppu, mutta huomenna on hammaslääkäri. Pelottaa.
- ap
ei ole aina mukavaa :(
Älä nyt pelkää, minä hyppään hammaslääkärissä tämän tästä, nyt laitettiin viimeinenkin viisaudenhammas jonottamaan pois ottamista, lähtee loppukin viisaus ;) - viisautta
ap kirjoitti:
Älä nyt pelkää, minä hyppään hammaslääkärissä tämän tästä, nyt laitettiin viimeinenkin viisaudenhammas jonottamaan pois ottamista, lähtee loppukin viisaus ;)sulla joskus ollut?
- jos noin.
ap kirjoitti:
Älä nyt pelkää, minä hyppään hammaslääkärissä tämän tästä, nyt laitettiin viimeinenkin viisaudenhammas jonottamaan pois ottamista, lähtee loppukin viisaus ;)Miksi olit yksin koko viikonlopun. Minä olin eilen katsomassa jääkiekkoa, pelasivat keskellä Helsinkiä. Kiva tapahtuma sekin.
Pelottaa hammaslääkäriin meno. En tiedä mitä siellä tapahtuu. - ap
viisautta kirjoitti:
sulla joskus ollut?
huomaa mennyt aikamuoto ;)
- ap
jos noin. kirjoitti:
Miksi olit yksin koko viikonlopun. Minä olin eilen katsomassa jääkiekkoa, pelasivat keskellä Helsinkiä. Kiva tapahtuma sekin.
Pelottaa hammaslääkäriin meno. En tiedä mitä siellä tapahtuu.olemaan vain yksin, ei siitä sen enempää. Älä nyt pelkää sinne hammaslääkäriin menoa, harva sinne kuollut on ;)
- pelottaa..
ap kirjoitti:
olemaan vain yksin, ei siitä sen enempää. Älä nyt pelkää sinne hammaslääkäriin menoa, harva sinne kuollut on ;)
Jännittää kun ei tiedä mitä siellä tehdään. Viime kesänä puraisin luumun kiveä ja hammas taisi vähän lohjeta siinä.
- persereikää
jos noin. kirjoitti:
Miksi olit yksin koko viikonlopun. Minä olin eilen katsomassa jääkiekkoa, pelasivat keskellä Helsinkiä. Kiva tapahtuma sekin.
Pelottaa hammaslääkäriin meno. En tiedä mitä siellä tapahtuu.suuremmaksi,pääsee ulosteet paremmin ulos.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031678- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67871
- 45867
- 61835