Eli sytytyksen ajoitukseen tarviis ohjeita.
Muutkin kyseisen koneen säätöohjeet on tervetulleita.
DT9.9 varmaankiin melko samanlainen säätää...
Suzuki DT15c-92 sytytyksen säätö
5
1264
Vastaukset
- tyhmä 3
Mikä sytytystä on siirtänyt kun koko systeemissä ei ole yhtään liikkuvaa osaa.
- Jaketin_85
Eikös kaasuvivusto kääntele sytytysennakkoa kaasun mukaan? Kyseisessä koneessa on kaasarin läppää kääntävä muovinen kaareva "palikka" niin kulunu, että ennakon säätö lähtee liikkeelle paljon aikaisemmin ennen kuin kaasuläppä lähtee aukeamaan. Tässä koneessa on ollu vissiin kaasuläpänakselin päässä oleva muovi rulla jumissa pitkään, kun on päässy niin paljon sen vastin kappale kulumaan.
- suzukisti
Jaketin_85 kirjoitti:
Eikös kaasuvivusto kääntele sytytysennakkoa kaasun mukaan? Kyseisessä koneessa on kaasarin läppää kääntävä muovinen kaareva "palikka" niin kulunu, että ennakon säätö lähtee liikkeelle paljon aikaisemmin ennen kuin kaasuläppä lähtee aukeamaan. Tässä koneessa on ollu vissiin kaasuläpänakselin päässä oleva muovi rulla jumissa pitkään, kun on päässy niin paljon sen vastin kappale kulumaan.
mulla on suzuki dt15 kone vm92 ja mulla sytytys lähtee kans huomattavasti aikasemmin liikkeelle ennenkö kaasarissa liikkuu mikään . se siis kuuluu mennä niin koska kulunut ei mulla ainakaan oo , on ajettu noin 80 tuntia kaikkineen
- ...
todennäkoisesti se on käynistyksen esto vaihe päällä,eikä mikään sytytyksen säätö
- säätöö
kyl se on sytkä mikä liikkuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743153
- 922895
- 512135
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61369- 151359
- 191324
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141297Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242