Onko muita, jotka pitävät pitkistä kynsistä naisilla?
pitkät kynnet
11
1840
Vastaukset
- Otto
Minulla on omia netistä ostettuja videoitakin tästä aiheesta. Lisäksi tilasin oman "customvideon" jossa nainen raapi pitkillä terävillä kynsillä tosi rajusti miestä! Aivan hirvitti katsoa! Piti maksaa paljon, ei naiselle vaan miehelle: on vaikeaa löytää miestä joka suostuu naisen kovan raapimisen kohteeksi. Kiinnosti nähdä miten tehokas ase kynnet voi olla.
Mulla on linkkejä tuohon aiheeseen....- voitko
Laitatko noita linkkejä kaikkien katsottaviksi?
- Rainbow
Juu meneehän se jo miinuksen puolelle, jos liian rajusti. Sillee sopivasti on kiva. Joillaihan alkanu kynsifetissi nähtyään kissatappelun. Itseäkin kiinnostaa tuo asia. Mut ulkonäöllisesti myös tosi hienostuneet tai naiselliset. Kyl netis on kuvia, et aika pahasti se tekee ja kyl sen tietää ku normikynnetki aika tiukalta tuntuu.
- otto
voitko kirjoitti:
Laitatko noita linkkejä kaikkien katsottaviksi?
http://www.nailbytes.com/
sieltä löydät useita sivustoja ja sivusta
http://www.nailbytes.com/rw07001.htm
valitsemalla "stranglenails" löydät hyvän sivuston. He tekevät jopa asiakasvideoita.
Chattailin erään venäläisen kaunottaren Angeliquen kanssa ( vieläkin ) joka tosin on lopettanut omat web-sivunsa tästä aiheesta mutta teki monia videoita. Hän saa tyydytystä raapimalla miehiä, hänellä on pitkät paksut suippokärkiset kynnet ja erittäin terävät. Angelique on jonkinmoinen domina ja hänelle kynnet ovat voiman symboli. - Rainbow
otto kirjoitti:
http://www.nailbytes.com/
sieltä löydät useita sivustoja ja sivusta
http://www.nailbytes.com/rw07001.htm
valitsemalla "stranglenails" löydät hyvän sivuston. He tekevät jopa asiakasvideoita.
Chattailin erään venäläisen kaunottaren Angeliquen kanssa ( vieläkin ) joka tosin on lopettanut omat web-sivunsa tästä aiheesta mutta teki monia videoita. Hän saa tyydytystä raapimalla miehiä, hänellä on pitkät paksut suippokärkiset kynnet ja erittäin terävät. Angelique on jonkinmoinen domina ja hänelle kynnet ovat voiman symboli.JUu tuttuja sivuja on. Nailbytes.comin oon tienny reilu neljä vuotta varmaa. Ensi ei löytyny oikee tosta aiheesta, mut jahka se löyty ni rupes muualtaki löytyyn materiaalia. Tiätkö sellasta sivua, mistä löytys nuoria tyttöjä/naisia, joilla on pitkät kynnet. Girls with nails-sivuki on vissiin lakkautettu. Tiätkö jotai hyviä ilmasia sivuja, joissa ois kuvia hienoista neideistä?Nailbytesin sivulle oli tullu uusia kuvia Charlotte Nilssonista, joka pukeutuu naisellisesti ja näyttää kasvoiltaankin siltä. Tarkotan sitä, et ei ehkä kaunein nainen, mut tyylikäs. Fetishnailsin se kutitusvideo on jo kans vähäsen raju ainaki ku ne naurut
- Otto
Rainbow kirjoitti:
Juu meneehän se jo miinuksen puolelle, jos liian rajusti. Sillee sopivasti on kiva. Joillaihan alkanu kynsifetissi nähtyään kissatappelun. Itseäkin kiinnostaa tuo asia. Mut ulkonäöllisesti myös tosi hienostuneet tai naiselliset. Kyl netis on kuvia, et aika pahasti se tekee ja kyl sen tietää ku normikynnetki aika tiukalta tuntuu.
Olis kiva kuulla onko teillä kokemusta kun nainen käyttää kynsiään, raapii tai puristaa niillä?
Oletteko koskaan nähneet luonnossa tai itse tunteneet kun nainen käyttää kynsiään teitä vastaan?
Minua kiinnostaa myös tämä aihe. - Rainbow
Otto kirjoitti:
Olis kiva kuulla onko teillä kokemusta kun nainen käyttää kynsiään, raapii tai puristaa niillä?
Oletteko koskaan nähneet luonnossa tai itse tunteneet kun nainen käyttää kynsiään teitä vastaan?
Minua kiinnostaa myös tämä aihe.Ei ihan siinä mielessä, ku haet, mut kyl pienenä sisko kiusas ja puristi kädestä ainaki ni kyl tuntu suht pitkil. Vähä sellane viha-rakkaussuhde oli sillon kynsiin. Jollaki tapaa kai kutkuttiki. Vähä yli sormenpään on hellästi raavittu mua ja se oli kyl mukavaa. Ei ollu mitkään hienot kynnet, mut...Selästä ei tuntunu musta nii kivalta kute kliseinen kohde. Niska mm. oli ainakin jees. Suutuspäissään lyhyemmilläki tuntu aika mukavasti kyl niskaan. Yheltä kysyinki kyl ja sano, et näil on hyvä raapia, ku oli vähä mittaaki.Tarinoita löyty netistä, mut jotain on kyl ainaki liioteltu, mut on siä, et kyl ne vissii aika tehokkaat, jos on kovetettu. Ku eikö ne mee poikkiki herkästi muutoin?Ei sul oo tuttuja, joilla ois sama mieltymys?Ite en oo kyl puhunu. Naiset kyl monet on tietty ymmärtäväisempiä ainaki edes päin. Koitapas jotenki houkutella tähän keskusteluun. Sana fetissi kyl vähä särähtää korvaan, ku en ite tollasista sm-touhuista oikeen. ja muista erikoisuuksista kuten kaikki kakkaleikit välitä. Missä yleensä näet pitkiä kynsiä?Millasilla naisilla?KYl niitä jonki verta, jos kattelis enempi, mut on sen verta pieni osa, mut silti aika tärkee osa ainakin käsiä.
- Otto
Rainbow kirjoitti:
Ei ihan siinä mielessä, ku haet, mut kyl pienenä sisko kiusas ja puristi kädestä ainaki ni kyl tuntu suht pitkil. Vähä sellane viha-rakkaussuhde oli sillon kynsiin. Jollaki tapaa kai kutkuttiki. Vähä yli sormenpään on hellästi raavittu mua ja se oli kyl mukavaa. Ei ollu mitkään hienot kynnet, mut...Selästä ei tuntunu musta nii kivalta kute kliseinen kohde. Niska mm. oli ainakin jees. Suutuspäissään lyhyemmilläki tuntu aika mukavasti kyl niskaan. Yheltä kysyinki kyl ja sano, et näil on hyvä raapia, ku oli vähä mittaaki.Tarinoita löyty netistä, mut jotain on kyl ainaki liioteltu, mut on siä, et kyl ne vissii aika tehokkaat, jos on kovetettu. Ku eikö ne mee poikkiki herkästi muutoin?Ei sul oo tuttuja, joilla ois sama mieltymys?Ite en oo kyl puhunu. Naiset kyl monet on tietty ymmärtäväisempiä ainaki edes päin. Koitapas jotenki houkutella tähän keskusteluun. Sana fetissi kyl vähä särähtää korvaan, ku en ite tollasista sm-touhuista oikeen. ja muista erikoisuuksista kuten kaikki kakkaleikit välitä. Missä yleensä näet pitkiä kynsiä?Millasilla naisilla?KYl niitä jonki verta, jos kattelis enempi, mut on sen verta pieni osa, mut silti aika tärkee osa ainakin käsiä.
"Fetismi" sana kuulostaa kyllä pahalta vaikka todellisuudessa näin ei ole kunhan se ei sisällä mitään sairasta tai rikollista kuten pedofilia. Eiköhän meillä kaikilla ole jotain fantasioita mielen sopukoissa? Ainakin fantasiat ovat elämän suola ja eikös fantasia ja fetismi ole lähes sama asia? Seksuaalista mielihyvää tuottava tai kiihottava, mieltymyksiä herättävä unelma/tapahtuma?
Minä todella chattailin erään venäläisen kaunottaren kanssa (Angelique) ja vieläkin. Hänellä itsellään on tämä fetismi ja kertoili että kaikkein tehokkaimmat kynnet ovat n 4 cm pitkät, paksut(=vahvat), erittäin teräviksi viilatut ja suippokärkiset.
Angelique kertoi miten hän kerran raivostui x-poikaystävälleen ja raapaisi niin kovaa kuin jaksoi hänen nyrkkiään jolloin verisuoni katkesi ja verta suihkusi seinille! Kun Angelique rakasteli, hän halusi olla alla ja silloin käytti kynsiään koska tämä kiihotti naista.
Nykyään Angeliquella ei ole poikaystävää :-(
Ei minuakaan kiinnosta kakka- tai pissaleikit eikä sadomasokismiin liittyvä kurittaminen mutta kyllä hieman dominatyyppiset asiat joita kynsiin liittyväkin jollain tapaa on. Angeliquelle kynnet ovat voiman symboli ja niiden avulla hän voi hallita miehiä. - Rainbow
Otto kirjoitti:
"Fetismi" sana kuulostaa kyllä pahalta vaikka todellisuudessa näin ei ole kunhan se ei sisällä mitään sairasta tai rikollista kuten pedofilia. Eiköhän meillä kaikilla ole jotain fantasioita mielen sopukoissa? Ainakin fantasiat ovat elämän suola ja eikös fantasia ja fetismi ole lähes sama asia? Seksuaalista mielihyvää tuottava tai kiihottava, mieltymyksiä herättävä unelma/tapahtuma?
Minä todella chattailin erään venäläisen kaunottaren kanssa (Angelique) ja vieläkin. Hänellä itsellään on tämä fetismi ja kertoili että kaikkein tehokkaimmat kynnet ovat n 4 cm pitkät, paksut(=vahvat), erittäin teräviksi viilatut ja suippokärkiset.
Angelique kertoi miten hän kerran raivostui x-poikaystävälleen ja raapaisi niin kovaa kuin jaksoi hänen nyrkkiään jolloin verisuoni katkesi ja verta suihkusi seinille! Kun Angelique rakasteli, hän halusi olla alla ja silloin käytti kynsiään koska tämä kiihotti naista.
Nykyään Angeliquella ei ole poikaystävää :-(
Ei minuakaan kiinnosta kakka- tai pissaleikit eikä sadomasokismiin liittyvä kurittaminen mutta kyllä hieman dominatyyppiset asiat joita kynsiin liittyväkin jollain tapaa on. Angeliquelle kynnet ovat voiman symboli ja niiden avulla hän voi hallita miehiä.Vähä nyt kesti sori, ku ei ennättäny kirjotteleen, mut tääl viä ollaa. Tästä aiheesta tulis aika paljoki juttua. Itseä ei oikeestaan muuten nää kiinnosta paitsi tavalliset jutut kuten seksikäs pukeutuminen, kengät erityisesti ja kynnet. Eli sinänsä kun kyse on nimenomaan kauniista asiasta eli ihan erilaisesta kuin vaikkapa sm. Ymmärrän kyl, et sitä voidaan pitää omituisena, mut kuitenkin aika hienostunut lepposampi juttu. Onko sinua pidetty outona vai oletko kertonut tästä?Itse en ole juuri paitsi naispuolisille, koska eihän tämä sillä tavalla merkittävä asia ole siis seksuaalinen poikkeavuus. Tästäkin tietty löytää mitä kai joka ihmisellä on elementtejä, että jos näkee pelkät kynnet-niistähän ei tiedä onko ne miehen vai naisen. Ja esim. laukutkin on aika seksikkäitä. En sen paremmin ole perehtynyt, vain ihaillut. Mutta näissäkin tietysti se kokonaisuus ja mielikuva lisää nautintoa entisestään. Ja ei noi laukutka mitenkä pelkästään esille nouse, koska kauniit kasvot yms. ovat todella kivoja myös.
- M29
Taidan sitten olla kolmas joka pitää.
En kuitenkaan mistään superpitkistä vaan sellaisista tuplasti normaalipituuden olevista. Eikä ole väliä ovatko omat vai tekokynnet, kun ei niistä eroa huomaa yleensä.
Ja parhaat ovat sellaiset jotka ovat maalattu punaisiksi, maalaamattomista en pidä niinkään. Pitkissä kynsissä pitää olla väriäkin.
Vaimolla oli nuorempana upeat kynnet mutta lasten tulon jälkeen ne ovat jääneet lyhyemmiksi. Kun nuo penskat kasvavat niin toivottavasti vaimokin kasvattaa taas kynnet. Ja on tullut kokeiltua selän raapimistakin mutta pakko myöntää että pallien kutittelu tuntuu paremmalta ;) - NailFanatic
Juu, tuttua hommaa. Oon vuodesta -98 lähtien käyttänyt nettiä ja alusta asti myös nailbytes on kuulunut suosikkisivuihin. Vain kerran tänä aikana oon siellä törmänny suomalaiseen, joka ei vissiin ollu kukaan teistä? Meitä on siis ainakin viis... =) Pitäisköhän jo perustaa oma yhteisö!
No, mitkä ovat pisimmät Suomessa näkemänne tai tietämänne kynnet? Ite tiesin yhellä tytöllä 6 cm mittaset, ja parilla 3 cm. Tästä varmaan jo huomaattekin, että mua kiinnostaa erityisesti superpitkät kynnet: mitä pitemmät, sen paremmat! ;) Yleensäkin kiinnitän paljon huomiota naisten käsiin. Hoidetut ja kauniit kädet on toki aina eduksi, vaikka ei sitten oliskaan hirmu pitkiä kynsiä.
Joten vastailkaa, pliis... Ja pitkäkyntiset naiset vastailkaa myös!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463959Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162863Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342709En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102114IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006