Mitähän tarttis tehrä ??
Onnistuuko farkku lagunan pakuksi muuttaminen ja miten??
esim. huoltoautoksi??
Paljonkohan ko.hommeli maksaa??
Mitähän verot pakussa/huoltoautossa??
Muutoskatsastus pakuksi 2.2 diesel laguna?
2
456
Vastaukset
- se,
ainakin 1 1 pakuksi muuttaminen. Ota takapenkin istuinosa irti, kaada takaselkänoja alas. Lukitse selkänoja parhaaksi näkemälläsi tavalla ala-asentoon. Itse olen aina lukinnut selkänojan metallipannalla(käytetään mm puutavaranippujen sidonnassa). Turvavyöt voi jättää paikoilleen. Huhut kertovat että istuinosan kiinnikkeet pitäisi muokata sellaisiksi ettei ole helppo laittaa penkkiä takaisin, mutta nehän jää sinne selkänojan alle. Olen muutoskatsastanut 3autoa pakuksi ja aina mennyt kerralla läpi edellä mainitulla tavalla.
Muutoskatsastus maksaa n. 50-100e riippuen paikkakunnasta ja konttorista. Kysy halvin hinta lähiseudun konttoreilta.
Pakun käyttövoimavero näkyy olevan A6:ssa 69e/vuosi, kun kokonaismassa 2050kg. Laguna lienee hieman kevyempi, vero varmaan 60-65e/vuosi.- pailu
tästä tiedosta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185402
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2762206- 921773
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401220Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3411197Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051120- 501119
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1531116- 1141098
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.831047