Mitähän tarttis tehrä ??
Onnistuuko farkku lagunan pakuksi muuttaminen ja miten??
esim. huoltoautoksi??
Paljonkohan ko.hommeli maksaa??
Mitähän verot pakussa/huoltoautossa??
Muutoskatsastus pakuksi 2.2 diesel laguna?
2
465
Vastaukset 2
- se,
ainakin 1 1 pakuksi muuttaminen. Ota takapenkin istuinosa irti, kaada takaselkänoja alas. Lukitse selkänoja parhaaksi näkemälläsi tavalla ala-asentoon. Itse olen aina lukinnut selkänojan metallipannalla(käytetään mm puutavaranippujen sidonnassa). Turvavyöt voi jättää paikoilleen. Huhut kertovat että istuinosan kiinnikkeet pitäisi muokata sellaisiksi ettei ole helppo laittaa penkkiä takaisin, mutta nehän jää sinne selkänojan alle. Olen muutoskatsastanut 3autoa pakuksi ja aina mennyt kerralla läpi edellä mainitulla tavalla.
Muutoskatsastus maksaa n. 50-100e riippuen paikkakunnasta ja konttorista. Kysy halvin hinta lähiseudun konttoreilta.
Pakun käyttövoimavero näkyy olevan A6:ssa 69e/vuosi, kun kokonaismassa 2050kg. Laguna lienee hieman kevyempi, vero varmaan 60-65e/vuosi.- pailu
tästä tiedosta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1151609Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91837- 56747
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja147747Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35721Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat39611Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔40601Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö226595- 67589
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33567