Mä taas puhun siitä, et mikä pakkomielle äijillä on työntää naama sinne pimppiin. Esileikki ensin ja sitten munaa pimperoon. Puhdasta munaa on ihana nuolla. Orkku lähtee munalla, eikä millään muulla. Aah
Munan nuoleminen ok, mut pimpin nuoleminen ei
13
11653
Vastaukset
- johnwayne
Hei jätkät tämä Olivia taitaakin tietää sen ainoan totuuden! Ei nuolla enää pimppiä, vaikka naiset kuinka anelisivat. Sanotaan, että Olivia sanoi ettei naisia nuoleminen kiinnosta, munaa vaan pesään!
Idiootti, oletkohan osannut tyydyttää yhtään miestäsi, jonka olet saanut sänkyyn raahattua? - Gisel
Minua harmittaa, kun olen tosi kiihoittunut ja nuollut miehen valmiiksi, sitten se haluaa nuolla mua.. Sinne meni kiihoittuminen!
Koko seksi ei tunnu miltään, jos se on aloitettu pillun lutkutuksella.
Kyllä jokaisen pitäisi saada itse päättä mitä haluaa, sillä ei samat asiat kiihoita jokaista.- nainen
Aivan samoin olen itse kokenut. En tiedä johtuuko siitä, että mieheni ei osaa nuolla oikein vai siitä että minä en osaa siitä nauttia, mutta useimmiten kiihottuminen kyllä laimenee miehen nuollessa. Kädet on miehen paras apu.
- Nanna
nainen kirjoitti:
Aivan samoin olen itse kokenut. En tiedä johtuuko siitä, että mieheni ei osaa nuolla oikein vai siitä että minä en osaa siitä nauttia, mutta useimmiten kiihottuminen kyllä laimenee miehen nuollessa. Kädet on miehen paras apu.
Vika on mitä ilmeisimmin miehesi 'työskentelytavoissa'.
Onneksi suurin osa miehistä osaa tämän jalon taidon ja tyydyttävät naisensa myös suullaan, kielellään, sormillaan, kaikkia näitä yhdessä tai erikseen käyttäen ja nauttivat siitä itsekin.
Jotkut ovat onnettomia tumpeloita, vaikka yritystä olisikin.. Parasta on nautiskeleva nuoleminen, klitoriksen imeminen ja saa se kieli pyllyyn asti mennä, ihan miten vaan. Oma mieheni kiihottuu kympillä kun nuolee mulle orkut ja samalla nai sormellaan pillua tai pyllyä.
Suihinotto on nam!
- Heh heh
Panomies ei puhu eikä pussaile,se panee vaan :-)
- pimppa
Täytyyhän se pillu jotenkin märäksi saada...!
Vai pitäskö sittenki heittää sangollinen vettä?
Tai voidella vaseliinilla.Tota täytyykin kokeilla. - nuolentaa
on tylsää ja jos nainen ei anna nuolla, niin se on täysin turha nainen.
- HSi
jalkoväliini. Mieheni haluaa, että pidän itseni myös posliinina.
- Tuikku
Voi Jeesus sentään. OPETTAKAA ne MIEHENNE nuolemaan sitä PESÄÄ. Kyllä se on yksi nautinto ylitse muiden, jos uros sen homman osaa hoitaa. Pikkupojat lutkuttaa, mutta mies tietää mitä tekee. Suuseksi on herkkua, kunhan sen oppii ja myös nainen oppii rentoutumaan ottavana osapuolena. Tuskin me naisetkaan olemme seppiä syntyessämme sen munan lutkutuksen kanssa. Eli eiköhän sekin ole opeteltava juttu. Ja kivaahan suuseksi on molemmin puolin on ja hyvä niin. . .
- ärsyttävää
Mikä helkkarin pakko sitä on opettaa jos ei sitä kerran halua saada.... Kun ei minkäänlainen nuoleminen ole koskaan tuntunut hyvältä (ja monella tavalla on koitettu), niin mikä pakko siitä on yrittää väkisin tykätä?
- junnu
pimpin nuoleminen on makeeta,näkee kun kiemurtelee,haluan aina tyydyttää kaverin kunnolla en jätä puoli tiehen et tuntee seuraavanakin päivänä että on saaanut
terkut junnu - jees
joo vittu muna on muna ja nuoleminen on ihan syvältä kokemuksen syällä rintä äänellä
- elisa
Totta puhut siskoseni.Ei mitään hullumpaa vois olla ku työntää nokkansa sinne.En voi ees aatella mitään hirveempää.Kaikkee ihmisten pitääki keksiä.Koittakaa nyt keksii kehittävempiä harrastuksia ennen ku on liian myöhästä.Tuo nyt on jo painajaismaista.Yöök!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1653080Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732091- 411881
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii431856Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321431Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541183
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul329993Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles114973Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53802