Minun nouseva merkkini on neitsyt ja olen aurinko-oinas (mies). Millainen ihminen minä nyt sitten olen?
Kuten huomaatte kysymyksestäni, en tunne itseäni. :)
virgo rising
2
366
Vastaukset
- kalaN
Nouseva neitsyt on huolissaan terveydestään ja siitä, mitä muut itsestä ajattelevat. Heillä on paljon psykosomaattisia vaivoja (koska ovat niin huolissaan kaikesta) ja yrittävät olla kovin kunnollisia. Se ei aina onnistu ja sitten masentuvat.
Nouseva merkkihän on ihmisen persoona eli naamio. Persoonalla annetaan ulospäin mielikuva itsestä, joka kuitenkin voi olla hyvinkin erilainen kun oikeasti on, kuten sinulla aur oinas. Tunnet varmasti tiettyä ristiriitaa oinaan vapauden kaipuun ja neitsyen kontrolloimisen ja kriittisyyden välillä.
Miesoinaat ovat sotureita, mutta neitsyt varmasti 'laimentaa' tiettyä aggressiivisuutta. Myös ikä tuo rauhallisuutta levottomaan oinasluonteeseen.- aloittaja....
Piti pitkälti paikkaansa! Kiitos, kalaN.
Jäi sanomatta että mulla on lisäksi vielä 3 planeettaa härässä.
Etenkin tuo huolehtiminen ja psykosomaattiset vaivat meni kohdalleen. Ja tuo kunnollisuuteen pyrkiminen. Suhteessa mielestäni "tyhmiin" voin olla aika kärsimätönkin, mutta en nyt ihan varsinaisesti aggressiivinen. Vaikka tiedän, että itsekin voin olla "tyhmä" taas joidenkin mielestä... tällaista tämä on :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604546Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352089Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1611481- 1651468
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481462Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2581257Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1951169- 2031112
- 801037
- 631011