välillä alavatsani oikeapuoli on tosi kipeä.Kuvailisin kipua ehkä enemmän puristavks..kipu ei kestä yleensä kun max 15min.koskettaessa on arka.oikeapuoli tuntuu myös isommalta/turvonneelta.osaako kukaan sanoa mistä voisi johtua?voiko olla ihan normaalia ruuansulatukseen liittyvää?vai olisiko syytä epäillä jotain vakavampaa??umpilisäke ei kai voi olla,koska eikö kipu ole silloin pitkäaikaisempaa(?)
oikeapuoli alavatsa
4
714
Vastaukset
- ulkomaalainen
....se voi nimittäin melkoisella varmuudella olla nivustyrä ja se kun mene pahaksi, eli kuurautuu, on kyseessä vain tunneista, että saavat sinut pelastettuiksi. Eli minä menisin HETI lähemmän ison sairalan päivystykselle, eikä mitään kattotaan kattotaan.
Leikkaus on tässä vaiheesa helppo homma, 1-2 tuntia ja kävelet kotiin.
HETI hoidettava!- nivustyrä,
polttopiste on tosiaan alhaalla nivusissa ja yskittäessä pitäisi nivusessa suolienkin tuntua. Tuollainen tyrä voi tulla vain ruumiillisessa raskaassa työssä esim. nostettaessa painavia esineitä. Itsekin nostin kerran auton ojasta, mutta sainkin vaan selkäni kipeäksi.
- onko?
en tiedä tarkalleen missä nivunen siaitsee,mutta tietääkseni kuitenkin alempana.Kipu kohta on navan korkeudella,oikealla puolella aika lähellä kylkeä.kipu ei ole joka päivästä,ja helpottaa itsestään.Koskettaessa arka.Voiko suolistossa olla jtn??
- ulkomaalainen
onko? kirjoitti:
en tiedä tarkalleen missä nivunen siaitsee,mutta tietääkseni kuitenkin alempana.Kipu kohta on navan korkeudella,oikealla puolella aika lähellä kylkeä.kipu ei ole joka päivästä,ja helpottaa itsestään.Koskettaessa arka.Voiko suolistossa olla jtn??
Jos kerran tuollaisia kipuja on, ei kannata täällä sitä arvuttamaan, vainmnet lääkärille joka todennäköisesti laitaa sinut tutkimuksiin. Riski on näet suuri, että siinä on joku nopeasti pahenneva tauti tai siten ei.
Minä en ota tuollaisessa minkäläisiä riskejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368