Löytyi tuommoinen sankariteko:
http://www.mil.fi/rauhanturvaaja/uutiset/373.dsp
Mielipiteitä?
rauhanturvaajien kannabistakavarikko..
5
457
Vastaukset
- Hattuteline
Noh. Onhan tuo melko pyllystä, että Suomalainen wannabe rambo paukkaa toisten maille ja ryhtyy oitis tuhoamaan tienvarsien kasveja kuin mikäkin maanomistaja.
Annas olla jos sieltä tulis joku tänne ja polttais kaikki Suomen alkot, olisko sitte kivaa ? - koko porukalle
1. Suomalaisten veronmaksajien rahoilla kustannettua kasvinkitkemistä, turhia kustannuksia yhteiskunnalle
2. Alkuperäiskulttuuriin puuttumista ja kehityksen ohjaamista huonompaan suuntaan
3. Lapsellista touhua kaiken kaikkiaan
4. Suomalaiset rauhanturvaajat YK:n juoksupoikina ja kaikkea muuta kuin "hyvällä asialla".
5. Eikö ole ollut muuta tekemistä?? - Nuupakka
Sankarit kitkivät rikkaruohoja tienpientareella. "Taimet" olivat yli miehenkorkuisia. Kiitos päivän kevennyksestä.
- dem gone
Vitun siat! Tulta ja tulikiveä on luvassa.
- totuusb
Todellisia "rauhanturvaajia" kun menee tuollain puuttumaan paikallisten asioihin. Eikö noilla perkeleen taneleilla ole parempaa tekemistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184