Muuta aihetta kun haukkua virkamiehiä, valtuustoa, hallitusta, seurakuntaa ja poliisia. ON JUTUT VÄHISSÄ:
Kun lukee Lieksan sivua tulee olo, että päähänpotkitut vasiten purkaaa pahaaoloaan täällä. Kuka teitä muutamaa reppanaa on potkinut. Peilikuvanneko? Onko túllut mieleen käydä sanomassa asiat kasvokkain. EI TAIDA OLLA KANTTIA TAI SUOMEKSI MUNAA:
EIKÖ TOSIAAN
21
525
Vastaukset
- samaa mieltä
Kylläpä kirjoitit asiaa. Käyn täällä sivuilla silloin tällöin katsomassa ja aina on todettava se sama asia. Kyllä Lieksasta valittajia löytyy!!!
Jättäkää jo tuo Määttäsen asia rauhaan. Kaupunginhallitus on tehnyt juuri oikean ratkaisun.
Muuten: Pekka Mauranen kirjoitti asiaa Pielisentiestä Lieksan Lehdessä. Muualta katsottuna nämä asiat näkee paremmin kuin sellainen, joka ei ole käynyt kuin ehkä Joensuussa ostosreissuilla.- TutkijaTuimanen
Täällä taas taitaa asianomainen itse ottaa kantaa asiaan. Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa, vai kuinka sitä nyt sanottiinkaan. Tämä asiahan selvitetäänkin oikein juurta jaksaen. Kyllä se on Lieksan nykyisen k-hallituksen lopun alkua tämä päätös. Onneksi viimeistään seuraavissa vaaleissa voimasuhteet kääntyvät päälaelleen.
- tunaroi
TutkijaTuimanen kirjoitti:
Täällä taas taitaa asianomainen itse ottaa kantaa asiaan. Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa, vai kuinka sitä nyt sanottiinkaan. Tämä asiahan selvitetäänkin oikein juurta jaksaen. Kyllä se on Lieksan nykyisen k-hallituksen lopun alkua tämä päätös. Onneksi viimeistään seuraavissa vaaleissa voimasuhteet kääntyvät päälaelleen.
Rohkeutesi ei riitä kuin räkyttämiseen selän takana. Edessä tapahtuu perinteinen kehu ja perseen nuolenta. Ja siten ei asioita korjata. Jatka vaan kirjoittelua aivan rauhassa. Koko kesä.
- tuli kuin
tilattuna tähän saumaan- vai mitä?
Olen toimnut mielestäni nimelläni ja siten en ole toiminut mitenkään seläntakaa puukottajana.
Meillä on vielä olemassa vapaus ilmaista ajatuksia mutta myöskin vastuu siitä myöskin nimimerkillä kirjoittajat voidaan selvittää tai jos se on sopimatonta ohjeiden mukaan ne voidaan poistaa.
Minua ei sentään ole potkittu mutta laitonta uhkausta on käytetty käsitykseni mukaan ja ruumiillinen koskemattomuus on selvä asia jos käsiksi on käyty ja todisteet löytyvät.
Kuten olen todennut asioita on selvitetty ja siten kantti on pitänyt jopa viranomaisten kanssa,olen siten kohdannut kasvokkain ihmisen ja lopputulos on siten tyydyttänyt siten ettei niitä ole tarvinnu muualla ratkoa, katsos kun herrallakin on herra ja viimekädessä Herra jonka soisin monen tuntevan ja pitävän mielessä.
Kyllä asiat voidaan tuoda päivänvaloon mutta olen koittanut olla jopa ulkopuolella sellaisista asioista joista toiset ovat kirjoitelleet nimimerkillä.
Mistä olen kirjoittanut olen kokenut asian omakohtaisesti eikä kyliltä kuultuna.
Mutta jos olen sinua loukannut ihmisenä niin heitän tuon sinun loppukaneetin takaisin.Terveisin Markku Korpinen- justjoo varmaankin
Ei kanttia eikä munaa sano savolainen. Kirjotelkaahan ja vaikuttakaa omaan itsetuntoonne. Heh
- elämä vähissä
Jollakin kuntalaisella aihetta ja aikaa haukkua. Nyt on tuo sivistysjohtaja hampaissa.
Ymmärtäisi, jos olisi monelta taholta tulevia yhteydenottoja, mutta samasta osoitteesta tulevana menee uskottavuus koko asiasta.- konnariko
Jonkun juna meni jo. Ja jäätiin asemalle ruikuttamaan.
- hauhauhau lisää
konnariko kirjoitti:
Jonkun juna meni jo. Ja jäätiin asemalle ruikuttamaan.
Seuraava juna on tulossa.
- lokkati
hauhauhau lisää kirjoitti:
Seuraava juna on tulossa.
Sinnehi pääsee junalla.
- heippa vaan
lokkati kirjoitti:
Sinnehi pääsee junalla.
Tosi asia. Paljon on vettä virrannut muutamassa vuodessa näillä sivuilla. Täällä on joskus ollut näköjään normaalitekstailua. Nyt tilalle on tullut muutaman kirjoittajan surunkyyneleet. En yhtään ihmettele, että asiakirjoittajat on kadonneet. Näille haukkujille tulisi perustaa jonkun kennelin yhteytyyn haukkupuisto. Palataan sivustolle joskus syksymmällä katsomaan vieläkö räksytys käy vai onko kesän aikana löytynyt edes yksi positiivinen asia näille muutamalle poloselle.
- serlasatiini
heippa vaan kirjoitti:
Tosi asia. Paljon on vettä virrannut muutamassa vuodessa näillä sivuilla. Täällä on joskus ollut näköjään normaalitekstailua. Nyt tilalle on tullut muutaman kirjoittajan surunkyyneleet. En yhtään ihmettele, että asiakirjoittajat on kadonneet. Näille haukkujille tulisi perustaa jonkun kennelin yhteytyyn haukkupuisto. Palataan sivustolle joskus syksymmällä katsomaan vieläkö räksytys käy vai onko kesän aikana löytynyt edes yksi positiivinen asia näille muutamalle poloselle.
Joillakin on pahemman kerran ruuvit tippuneet. Että jaksavat jauhaa tuota samaa paskaa.
- Tänäänkin ehkä?
Justiinsa joo ja taas varmaankin samasta osoitteesta tämäkin viesti ja silleen? Kun tietäisit jotain ko. osoitteista niin voisit ehkä jotain puhuakin.
- millikierre
serlasatiini kirjoitti:
Joillakin on pahemman kerran ruuvit tippuneet. Että jaksavat jauhaa tuota samaa paskaa.
Olisi pulttipussi jos tarvihet. On tuuma- ja millikierteillä.
- jotakin ???
Tänäänkin ehkä? kirjoitti:
Justiinsa joo ja taas varmaankin samasta osoitteesta tämäkin viesti ja silleen? Kun tietäisit jotain ko. osoitteista niin voisit ehkä jotain puhuakin.
ip ??? ??? ??? ???. Äkkiäkös tuo löyty. Laitanko postia.
- Kylläkyllävarmasti
jotakin ??? kirjoitti:
ip ??? ??? ??? ???. Äkkiäkös tuo löyty. Laitanko postia.
Paa ihmeessä ja joutuin. Voep tosin olla että ootella suapi vielä enssii kesänä.. :>
- satin
serlasatiini kirjoitti:
- konnar
lokkati kirjoitti:
Sinnehi pääsee junalla.
Kuohatin kohdalla on kauniisti rata vedetty vaaran päälle. Ompa näkymät.
- Vaihem
konnar kirjoitti:
Ja linnut laulaa ja luonto kukkii.
- reasser
konnar kirjoitti:
järvimaisema
- laitellaan
Kylläkyllävarmasti kirjoitti:
Paa ihmeessä ja joutuin. Voep tosin olla että ootella suapi vielä enssii kesänä.. :>
Sekö kirjotuskone muuttu hitaaksi, Kuis kävi kös HÖH
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131403- 961266
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan21011Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9908Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86880Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle15871- 32810
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.57796T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37748Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44734