oon kylässä ja näin sitä ilostuneekin kirjoittaan viestejä, jotkut kattoo tv;tä jotkut juo paukkuja ja on netillä,, itte juovun hiljalleen ja onhan maanantai ilta. Kuuntelen dingoo netiltä ja omistaudun viinalle ja ihanille aatoksille ja muisteluille. Jos nyt olisin yksinäisenä kotona Tampereella niin jo soittaisin kännykkällä siihen viimeiseen mahdolliseen gsm juttelu numereoon, mutta kun oon täällä kylässä maalla niin on meitä ihmisiä kotosalla enemmänkin.Siis ihmisläheisyys on nyt ihan ok. Helpottaa, kun on ihmisiä läsnä, aattelen työkavereita kun oon itte jo kesälomalla!!!Laitan lisää musiikkia!!!Tsaukit, pärjätään yhdessä ja erikoisen pusuliaat terkut ystävälleni Jussille Tampereelta jos hän näkee tän ja muutkin mun kirjoittamat jutut täss suomi24.fi:llä!
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3441262- 54753
2 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk55738- 38725
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä152633Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa59616- 45604
Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma26591- 56572
- 43530