Luulin nähneeni sinut
kuun keltaisessa valossa
rakas hahmosi
ojensi kätensä minua kohti
mitä se nyt oli..heränneitä muistoja vain
Uneni on pitkä ja piinaava
ilman sinua
Et sinä tule
et enää
mutta en minä suruun huku
murenen vain pikkuhiljaa
Luulin näkeväni sinut
Luulin näkeväni
6
182
Vastaukset
- lindalinda1
toiveita mahdottomuudesta,
surua ja murenemista.
Paljon, paljon tunnetta jonka tunnistan itsessänikin.
Voimia tähän päivään ja huomisiinkin Sinulle,
runosi kertoi enemmän kuin ehkä itse huomasitkaan.- Kauris-62
Kiitos palautteestasi ja mukavaa päivänjatkoa.
Todellisuuden ja unen rajamailla tapahtuu
monenkaltaisia ilmiöitä meissä ja kun niistä
herkimmät haluaisi pitää omanaan ja tuoda
valvetilaan elämään kuin kokemaan
hyvinä käsin hyväiltevinä
- totuuksina - mielihyvää tuottamaan.
Tämä tuli juuri nyt runostasi mieleen ja
toivon etten loukannut mutta yritin hyvällä.
Hyvää kesänalkua Sinulle !- Kauris-62
Kiitos dolan palautteestasi ! Ethän toki loukannut,hyvää kesän alkua sinullekin :)
uneni hopeaisessa seitissä?
Kutsuen ojensit kätesi rakkauden ikävälle
Sinulla on tunteita,myös minulle.
Joskus Sinä palaat?
Olet jo palannut,minun aatoksissani
ja kaipuussani.
Elätän kuvaa
niin jaksan,
kulkea ikäväni pitkän sillan:
Paljon kertova ja koskettava
runo,johon on helppo samaistua.
Kiitos lukunautinnosta. J- Kauris-62
Niin kaunis oli vastausrunosi,kiitos sinulle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1825107Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813656SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun233069SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt612697Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers72665SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het412316Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1032253Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?292117Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan752095Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja922059