jousimies ja skorpioni?

ääh

pakko tätä on kysyä kun itse olen jousimies ja ystäväni on skorpioni :

olen tässä ruvennut miettimään että sopivatko nämä merkit ystäviksi?(ei siis mitää seurustelua vaan oikeata ystävyyttä)

jotenkin minusta tuntuu etteivät..meidän suhde on ihan selkeästi ollut aina näin että hän ottaa ja minä annan ei koskaan toisin päin..aina odottamassa tukea!

eilen sitten otin asian esille ja annoin kaiken tulla ulos.
yleensä sanon asiat heti ja suoraan mutta hänen kohdallaan en ole sitä tehnyt olen aina jotenkin harmittanut kun toisella ei mene hyvin enkä halua pahoittaa hänen mieltään...mutta nyt päätin kaiken antaa tullan enkä kadu yhtään.

vakavasti sanoen olen tässä miettinyt että tämä ystävyys suhde on nytten loppunut!

osaako joku sanoa mitään tästä aiheesta??

9

1419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jousari

      No, fiksumpaa on tietysti selvittää asiat silloin, kun ne ovat ajankohtaisia. Jousimies on ymmärtäväinen, mutta sanomisissaan joskus yliampuva ja "antaa tulla kerralla tyyppi". Opettele ilmaisemaan itseäsi, ei se kaveri rehellisyydestä hajoa, purkauksen kestämisestä en ole varma. Ilmeisesti hän ei sitä ymmärrä. Skorppari voi olla oman tien kulkijana hurmaava, mutta osa heistä on kivenkoloon käpertyjiä, niinkuin ystäväsi.

      • jousimies<3skorpioni

        parasystäväni on jousimes ja me tullaan tosi hyvin toimeen en tiedä ihananpaa ihmistä kuin hän. jousimies on luotettava ja aina tukena . myös äitini paras ystävä on skorppioni hän itse on jousimies. jousimies ja skorpioni ovat omalla tavallaan samanlaisia ja ymmärtävät toisiaan . saattaa mennä hetki ennenkuin ymmärätte sen meillä meni ainakin . vihasin häntä kolme vuotta mutta nyt en voisi kuvitella eläväni ilman häntä


      • voisiko toimia
        jousimies<3skorpioni kirjoitti:

        parasystäväni on jousimes ja me tullaan tosi hyvin toimeen en tiedä ihananpaa ihmistä kuin hän. jousimies on luotettava ja aina tukena . myös äitini paras ystävä on skorppioni hän itse on jousimies. jousimies ja skorpioni ovat omalla tavallaan samanlaisia ja ymmärtävät toisiaan . saattaa mennä hetki ennenkuin ymmärätte sen meillä meni ainakin . vihasin häntä kolme vuotta mutta nyt en voisi kuvitella eläväni ilman häntä

        Pistipäs miettimään tuo kohta: "jousimies ja skorpioni ovat omalla tavallaan samanlaisia ja ymmärtävät toisiaan. Saattaa mennä hetki ennen kuin ymmärrätte sen meillä meni ainakin. vihasin häntä KOLME VUOTTA mutta nyt en voisi kuvitella eläväni ilman häntä." No joo, eli lähes tulkoon koko teksti mutta tulipa nyt tuo tuohon kirjoiteltua. Olen nyt reilut kaksi vuotta asunut skorpionin kanssa saman katon alla, ja tällä hetkellä viha / välinpitämättömyys ovat tunteina hyvinkin pinnalla. Kauaa en enää tällaista yhdessäasumista jaksa mutta aloin miettimään voisiko minulla tulla vielä aika jolloin en voisi kuvitella eläväni ilman häntä... ?


      • reth swvwef
        voisiko toimia kirjoitti:

        Pistipäs miettimään tuo kohta: "jousimies ja skorpioni ovat omalla tavallaan samanlaisia ja ymmärtävät toisiaan. Saattaa mennä hetki ennen kuin ymmärrätte sen meillä meni ainakin. vihasin häntä KOLME VUOTTA mutta nyt en voisi kuvitella eläväni ilman häntä." No joo, eli lähes tulkoon koko teksti mutta tulipa nyt tuo tuohon kirjoiteltua. Olen nyt reilut kaksi vuotta asunut skorpionin kanssa saman katon alla, ja tällä hetkellä viha / välinpitämättömyys ovat tunteina hyvinkin pinnalla. Kauaa en enää tällaista yhdessäasumista jaksa mutta aloin miettimään voisiko minulla tulla vielä aika jolloin en voisi kuvitella eläväni ilman häntä... ?

        itsekkin olen jousimies ja seurustelin 4 raastavaa vuotta skorpionin kanssa.
        Minä olin ainoa joka antoi ja oli rehellinen/avoin, skorpioni oli niin välinpitämätön ja tottakai salaperäinen ja sehän jousimiehellä just kiinnostaaki että saa saalistaa.
        Mutta nykysin meillä menee paremmin kavereina ja sänkykumppaneina, jos ei vain ajattele että kuinka monen kanssa se skorpioni onkaan yönsä viettänyt.. =(


      • jousimies & skorpion
        reth swvwef kirjoitti:

        itsekkin olen jousimies ja seurustelin 4 raastavaa vuotta skorpionin kanssa.
        Minä olin ainoa joka antoi ja oli rehellinen/avoin, skorpioni oli niin välinpitämätön ja tottakai salaperäinen ja sehän jousimiehellä just kiinnostaaki että saa saalistaa.
        Mutta nykysin meillä menee paremmin kavereina ja sänkykumppaneina, jos ei vain ajattele että kuinka monen kanssa se skorpioni onkaan yönsä viettänyt.. =(

        Ihan pakko on vielä kysyä sinulta joka seurustelit 4 raastavaa vuotta skorpionin kanssa että miten hlö otti eron? Vaikka toki persoonia on niin monenlaisia eikä pelkkä horoskooppimerkki sitä kerro, mutta voisitko sinä vastata? Tällä hetkellä vain tämän skorpionin reaktio eroon pelottaa. Emme ole aikoihin pystyneet keskustelemaan asioista, sana sinne toinen tänne vain.. Mietin ryntääkö hän ovesta suoraan pihalle, kassien kanssa tai ilman. Siinä vaiheessa olisi enää turha yrittää sanoa yhtään mitään... :/ Enkä niin dramaattista eroa yhteisten vuosien jälkeen haluaisi... ?!


    • MasterZeromus

      Pelkästä ystävyydestä niin en näe mitään estettä mikäli teillä on yhteistä harrastusta ja elämän katsomusta. Skorpparikin on hyvä merkki kun ei tartte asua saman katon alla.

    • lapsuudenystävät

      Olen itse Jousimies ja minulla oli lapsuudessa läheinen kaveri, skorpioni, joka oli syntynyt minua paria viikkoa aikaisemmin. Se meni juuri niin, että aina tehtiin kuten Skorppari sanoi. Hän juoksutti minua pitkään, melkein koko ala-asteen, kunnes olimme yläasteella ja pääsin eri kaveripiireihin ja tietysti olimme molemmat muutenkin jo siinä vaiheessa vanhempia.

      Skorpioni on hieno merkki, mutta Jousimiehelle liian raskas ystävä. Skorppari vie kuin pässiä narussa. Ei se ole aitoa ystävyyttä. Kyllä minä olen parhaat ystävät löytänyt toisista Jousimiehistä, jotka ovat aivan yhtä hölmöjö ja hassuja kuin minäkin. :D Toisten jousimiesnaisten kanssa ei ole tullut tuollaista kädenvääntöä vaan heille olen voinut jakaa kaikkein henkilökohtaisimpiakin juttuja eivätkä he varmasti ole kertoneet eteenpäin ja toiset jouskarinaisetkin ovat minulle uskoutuneet.

      Hyvä että sinä sanoit skorpparille suorat sanat. Kyllä sinä löydät itsellesi sopivampia ystäviä jostain muualta.

    • aton!

      Hei
      Kun mietit jouskarin ja skorpparin ystävyyttä, kannattaisi kartalta katsoa muutakin kuin aurinkomerkkiä. Tulen toimeen skorppareiden kanssa pääsääntöisesti hyvin, sillä nousumerkkini on skorppari ja aurinkomerkkini jousimies.

      • skorppariii

        Minulla ainakin on jouskareiden kanssa synkannut. Kaikki parhaat miespuoliset ystäväni ovat olleet aina jouskareita ja minä siis skorpioninainen :D Olen seurustellut jouskarin kanssa nyt 1v ja 6kk. Hän on erittäin suorasanainen ihminen ja ei turhia ajattele sanomisiaan, joten tietämättään usein loukkaa tunteitani. Pahaa hän ei kuitenkaan yleensä sanomisillaan tarkoita. Meidän suhteessamme on paljon hyvää, mutta välillä kyllä riidelläänkin mitä hassummista jutuista. Jousimies seurustelukumppanina on erittäin huolehtivainen kumppanistaan. Jousimies on hyvä kuuntelija ja todellakin ymmärtäväinen ihminen, hänelle voi puhua ihan kaikesta. Ehkä välillä kuitenkin turhan pinnallinen, kun skorppionit usein syvällistä keskustelua kaipaavat. Mieheni ei käytä paljoakaan alkoholia ja ei ole mikään baareissa notkuja. Muutenkin pidän häntä luotettavana ihmisenä. Minusta tuntuu että monet jouskarit ovat luonnonläheisiä ja muutenkin idealisteja. Heillä on vilkas mielikuvitus ja ajatusmaailma, mikä minua ainakin eniten kiehtoo skorpparina :) Heissä on myös jotain poikamaista ja eivät ota kaikkea turhan vakavasti. Heissä on tiettyä lapsenmielisyyttä ollut. Väitetään että jouskari tahtoisi vapautta ja omaa aikaa, mutta minusta taas kaikki tuntemani jouskarit olleet päinvastaisia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3797
    2. 209
      3058
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2594
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2044
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1475
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      176
      1388
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe