Hei!haluaisin kysyä a-papereista:jaksan juosta coopperin testissä 2200m.pystyn vetämään 10leukaa.pystyn vetämään 1minuutissa 47 vatsaa.punnerruksia 40 minuuttissa.selkälihaksia 42.kaiken lisäksi haluan armeijaan ja käydä sitä ruk:iin asti.mitä arvelette,saisinko a-luokituksen?
Ps.oikeita vastauksia,ei vittuilua.
A-paperit?
Janneonhomo
4
2973
Vastaukset
- asdda
Sori, mutta ei tähän pahemmin voi muuten vastata kuin vittuiluna. Vitun tyhmä apina.
- Peelo
Aika varmasti A-paperit, mikäli kuulo ja näkö on kunnossa (saa olla lasit, mutta ei niin huono näkö että siitä on merkittävästi haittaa), sekä mieli kunnossa (ei vakavaa masennusta eikä itsemurha-ajatuksia).
Fyysistä kuntoa ei katota palvelusluokkaa määrättäessä. - intin käynyt
eivät ole mitenkään kiinni ihmisen fyysisestä kunnosta vaan teerveydentilasta. A:n paperit saavat kaikki, joilla ei ole mitään erityistä palvelusta haittaavaa sairautta tai vammaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018043- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763717
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358