Pikkujoulumuisto

Rattoboy

Firman pikkujoulut oli tullut taas juhlittua pilkkuun asti, ja odottelin työkavereideni Sirpan ja Seijan kanssa taksijonossa. Naiset olivat noin viiskymppisiä, meikäläistä suurin piirtein viisitoistavuotta vanhempia rouvia, mutta se ei tahtia haitannut. Asuimme samalla suunnalla, joten oli luonnollista että lähdimme juhlapaikalta yhteisellä taksilla.

Taksissa Sirpa kertoi että hänen miehensä on ulkomailla työkomennuksella ja ehdotti että lähtisimme hänen luokseen vielä yömyssyille. Järki varoitteli että aamulla olisi työpäivä ja illan mittaan oli tullut nautittua aika reippaasti, mutta helpostihan naiset saivat minut houkuteltua mukaan. Perille päästyämme Sirpa tarjosi meille isot lasilliset konjakkia ja jutut alkoivat pikkuhiljaa muuttua aika estottomiksi.

Jossain vaiheessa käväisin vessassa ja takaisin tullessani huomasin yllätyksekseni että naiset olivat riisuutuneet alusvaatteisilleen. Sirpa totesi että nyt on nukkumaan meno aika, mutta voisin kyllä jäädä sinne yöksi. Hetken mietittyäni totesin sen olevan järkevintä ja aloin itsekin riisuutumaan. Asunnon emäntänä Sirpa ilmoitti että Seija saa mennä vierashuoneeseen nukkumaan ja minä saisin tulla hänen viereensä parisänkyyn. Eipä minulla ollut mitään sitä vastaankaan.

Sirpalla oli mielessä muutakin kuin nukkuminen. Heti makuuhuoneeseen päästyämme hän kapsahti syliini ja tunsin kuinka hänen kätensä livahtivat alushousujeni sisään. Alushousuni tipahtivat nilkkoihin samalla kun Sirpa polvistui eteeni ja otti kaluni suuhunsa. Ei siinä imutuksessa kauaa kestänyt kun minulla oli jo täysi seisokki päällä. Saatuaan kaluni käyttövalmiiksi Sirpa nousi ja työnsi minut selälleen sängylle kavuten samalla päälleni. Tunsin kuinka kaluni upposi Sirpan sisään ja sitten alkoi ratsastus joka taatusti kuului viereiseen vierashuoneeseen asti. Sirpa huohotti ja sänky natisi siihen malliin ettei Seijalle varmasti jäänyt epäselväksi mitä me puuhasimme. Rouva taisi olla aika puutteessa koska en ehtinyt kunnolla mukaan kun hän jo sai. Sirpa kierähti viereeni, mutta minäkin halusin osani. Käskin Sirpan nelinkontin ja asetuin hänen taakseen. Survaisin kaluni hänen sisäänsä ja nain häntä takaapäin samalla kun mietin mitähän Seija tuumasi touhustamme. Humalasta johtuen sain jyystää aika kauan ennenkuin satsini irtosi ja ruiskautin siemeneni Sirpan sisään. Lopulta kierähdin omalle puolelle petiä ja ennen nukahtamistani tunsin kuinka Sirpa hivuttautui kainalooni nukkumaan.

Aamulla heräsin kunnon kankkuseen. Hetken aikaa mietin missä olen ja miksi, ennenkuin aivot lähti jähmeästi käyntiin. Vilkaisin kelloa. Jo puolen päivän, eli se siitä työpäivästä. Suuntasin keittiöön jossa Seija istui alusvaatteisillaan. En siis ollut ainut rokulipäivän viettäjä. Sirpa oli kuulemma lähtenyt töihin ja luvannut ilmoittaa meidät sairaiksi. Varastin jääkaapista kylmän oluen pahimpaan janoon ja huomasin Seijan tuijottavan minua navan alapuolelle. Vasta nyt tajusin olevani munasillani. En jaksanut välittää aatamin aikaisesta pukeutumisestani vaan istahdin Seijaa vastapäätä.

Juttelimme vaisusti niitä näitä, kunnes Seija äkkiä totesi: "taisit antaa Sirpalle kyytiä? No sitähän hän kyllä halusikin". En edes hämmentynyt, vaan kysäisin haluaisiko Seijakin? Spontaani vastavetoni veti Seijan hiljaiseksi. Tuijotin estottomasti Seijan punaisten rintsikoiden peittämiä rintoja ja tunsin halujeni heräävän. Seija oli selvästi kahden vaiheilla, mutta kun nousin niin että hän näki pystyssä olevan kaluni ja tartuin häntä kädestä, hän ei vastustellut vaan seurasi minua makuuhuoneeseen.

Makuuhuoneessa nappasin hänet syliini, liu´utin käteni hänen alushousuilleen ja vetäisin ne nilkkoihin. Seija asettui Sirpan sängylle pillu levällään ja pyysi minua nuolemaan paikkoja. Tein työtä käskettynä. Asetuin Seijan jalkojen väliin ja aloin maistelemaan hänen pilluaan. Hetken päästä huomasin hänen alkavan kostua. Jonkun aikaa lipiteltyäni Seija oli aivan märkänä ja alkoi vetämään minua päälleen. Asetuin hänen jalkoväliinsä ja työnnyin hänen sisäänsä. Seija huohotti kun hitaasti lisäsin vauhtia, kunnes en enää pystynyt pidättelemään vaan laukesin hänen sisäänsä. Jonkun aikaa makasimme siinä yhdessä, kunnes Seija sanoi että hänen täytyy lähteä kotiin miehensä luokse. Kävimme nopeasti suihkussa ja lähdimme yhtä matkaa, lähimmän ravintolan kautta.

Seijan kanssa pysyimme ystävinä, mutta Sirpaa kävin vielä muutamia kertoja viihdyttämässä ennenkuin hän vaihtoi työpaikkaa ja muutti toiselle paikkakunnalle.

0

11672

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
        Maailman menoa
        118
        6346
      2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
        Ikävä
        381
        6167
      3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
        Lapua
        69
        6030
      4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
        Maailman menoa
        344
        3972
      5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
        Maailman menoa
        145
        2375
      6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
        Maailman menoa
        4
        2355
      7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
        Kansallinen Kokoomus
        120
        1411
      8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
        Haapavesi
        12
        1251
      9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
        Ikävä
        187
        1098
      10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
        Ikävä
        59
        897
      Aihe