Bufo Alvarius, Colorado jokikonna, Sonoran aavikkokonna.

Sakusammakkokosio

Moro. Rupes tässä kiinnostamaan lemmikkikonnan hommaaminen. Saakohan tuota Bufo Alvariusta suomesta, mistään. Tuon sukulaista, Bufo Marinusta (Agakonna) kyllä tuntuu löytyvän, mutta tuo Alvarius kiinnostaa enemmän. Hoito-ohjeet ja vinkin ovat myös tervettuleita. Etukäteen kiitän vastauksista.

Olen kysynyt nyt megaeläimesta ja jostakin toisesta eläinkaupasta, mutta heidän välittäjille ei ole kyseistä konnaa listoilla.

Onko kellään ollut tälläistä konnaa suomessa?

3

2779

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä noita Suomessa ole näkynyt. Jotenkin muistelen että kautta aikain kerran olisin tuosta lajista mitään Suomen kamaralla nähnyt/kuullut, mutta voi olla että senkin muistan väärin. Eläinkaupan kautta tilaamalla tai itse ulkomailta hakemalla kaikenlaista on mahdollista terraarioonsa hankkia, mutta tukkureidenkin kautta saatavuus on hyvin satunnaista.

Kolmas konnavaihtoehto, jota myös meikäläisissä eläinkaupoissa toisinaan näkee, olisi pantterikonna (Bufo (Amietophrynus) regularis).
      Suosittelen vakavasti pohtimaan näitä muita (hyvin samanlaisia) konnalejaja. Tai sitten sun on etsittävä haluamasi eläin Keski-Euroopasta ja mieluiten matkustettava itse hakemaan se sieltä. Kauempaa (Jenkeistä) tilaamista en suosittele.

• sham_AANI

Kiinnostaa se konna vai se 5-MEO-DMT?

• duuuude

mmmh.. voisi itsekin katsoa jos tuollaista saisi jostakin ;)

tuskin ovat laillisia tosin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1369
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      46
      738
    3. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      52
      660
    4. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      659
    5. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      82
      650
    6. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      618
    7. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      47
      591
    8. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      51
      582
    9. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      133
      577
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      557
    Aihe