Seinustalle puutarha vaja/suoja

Onneton tunari

Ainainen ongelma, mihin kaikki ruohonleikkurit ja muut systeemit siististi suojaan.
Haluaisin ihan umpinaisen "vajan" mutta niin että se on talon seinässä kiinni.... Millaiset perustukset? Olisikohan jollakin ihan tunarille jotain perusteko ohjetta... Talon ympärillähän on ihan perustukset ok, ymmärtääkseni pitää valaa tolpille valut ja pohja vajaan?

7

2862

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaja

Terve,

Tuontiliike Ukkonen Oy Ltd ohjelmassa on monenkokoista varastoa, myös pieniä kokoja, pihan työkaluille, kasaaminen käy käden käänteessä.

Käy heidän verkkosivullaan, www.tuontiukkonen.fi, tai soita puh 09 3213 211

• Ukkosen tönöt

Nuo Ukkosen myyvät Yardmasterit ovat sellaisia peltihökkeleitä, eivätkä ainakaann minun silmissäni kovin tyylikkäitä. Lisäksi heillä ei ole ns. seinänvierimallia laisinkaan!

• joojaapaa

Olikos nuo jaardmasterit niitä, jotka eivät kestä lumen painoa? Eli ei sisämaahan soveltuvia.

• Jannukainen
        joojaapaa kirjoitti:

Olikos nuo jaardmasterit niitä, jotka eivät kestä lumen painoa? Eli ei sisämaahan soveltuvia.

Minulla on kestänyt erinomaisesti, kun olen poistanut enimmät lumet lumet katolta ennen kevät suojalumia. Se on pieni vaiva ja tuote on erinomainen.

• Jannusta
        Ukkosen tönöt kirjoitti:

Nuo Ukkosen myyvät Yardmasterit ovat sellaisia peltihökkeleitä, eivätkä ainakaann minun silmissäni kovin tyylikkäitä. Lisäksi heillä ei ole ns. seinänvierimallia laisinkaan!

On Ukkosella myös seinämalleja. Hieraise silmiäsi ja käy hänen sivullaan uudelleen www.tuontiukkonen.fi

Kuten tiedät, on kauneus katsojan silmissä.

• Jupe_JKL_

Helpoimmin voisit tehdä perustukset ruuviperustuksella / ruuvipaalulla (www.paalupiste.com) ja vajan toisen seinän voisit tukea talon perustuksiin. Olin kiertämässä tuttavalle maaruuveja hieman samanlaiseen rakennelmaan muutama vuosi sitten ja homma sujui niillä ihan ok.

• cvbcbvvv

Nää maaruuvit maksaa vissiin toista sataa kappale. Halvemmaksi tulee kaivaa
        60 sentin kuoppa (2 kpl) ja eristää se styroksilla ja sinne neljä pilariharkkoa (n. 3 euroa/ pk) ja sitten niihin valu sisään. Sitten rautakauppaa ostamaan kevyt puurakenteinen varasto ellei itse tee pitkästä. Kallein ostot jokatapausessa on kate materiaali. Pelkkä huopakatto maksaa jo satasia vaihka neliöitä ei olisikaan 4 enempää... Joutuu yleensä ostamaan koko rullan :-(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki
      Maailman menoa
      5
      2955
    2. Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.

Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.
      Joensuu
      122
      2940
    3. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      24
      2714
    4. Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella

Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne
      Maailman menoa
      45
      2578
    5. Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle

Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv
      Maailman menoa
      79
      2444
    6. PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan

kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist
      Maailman menoa
      46
      2392
    7. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      10
      2274
    8. Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?

"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k
      Maailman menoa
      80
      1922
    9. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      197
      1786
    10. Nainen rakas

Mulle on alkanut tulla sellainen olo että meistä tulee ehkä pariskunta vielä 😌
      Ikävä
      134
      1695
    Aihe