mitä muita oireita teillä on kuin oksentaminen? mulla on muina ongelmina
väsymys koko ajan
itsetunto ongelmat
sydämän tykytys
verenpaine noussu
ylipaino
koko ajan kylmä
huonontunut muisti
en tiedä johtuuko nuo kaikki oireet bulimiasta, mutta laittakaa muutkin tänne sivuoireita.
bulimian muut oireet paitsi oksentaminen
3
959
Vastaukset
- bulimiimikko
oikeestaan melkeempä kaiken p**kan elämässä vois jo laittaa bulimian piikkiin. Täähän vaikuttaa kaikkeen
Ihan siis tällasia fyysisiä oireita mitä itelle tähän mennessä tullut on :
sydämen tykytykset ja muutenkin tuntuu että sydän heikentynyt (lenkillä huomasin)
kovat päänsäryt ja usein
väsymys
kylmät sormet ja varpaat (en tiedä johtuuko tästä vai mistä..)
painon vaihtelut
ruoansulatusvaivat, mahakivut ja kummat äänet mahasta
hampaat sattuu (varmasti reikiä täynnä)
iho pilalla (johtuukohan stressistä, oksentelusta vai mistä)
hiukset ohentunu ja kynnet tuntuu lohkeilevan jatkuvasti (ennen oli vahvat)
ja sitte on niitä psyykkisiä oireita. niitähän riittää mut huomattavimmat on epäsosiaalisuus, kavereiden menetys, itsetunto-ongelmat, ahdistus, stressi...
huokaus.. - Sara*
Mulle tulee mieleen kilpirauhasen vajaatoiminta. Sen oireina on noista mainitsemisistasi oireista
väsymys koko ajan
sydämän tykytys
ylipaino
koko ajan kylmä
huonontunut muisti
Lisäksi siihen liittyy joskus masennusta. Kannattaa käydä tutkituttamassa arvot verokokeella.- tällasta että
* huimaus
* paineen pakkautumien päähän ???
* NAAMA TURVONNUT:((((
* ruuansulatus vaivat
* lihominen, itse-inho, masennus ja eristäytyminen
* väsyttää koko ajan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635608Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204237Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1552193
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1281760- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988