Kysymys teille!

poliittinenleijona

MILLÄ TAVALLA LIBERALISMI OTTAA HUOMIOON TÄRKEIMMÄN ASIAN ELI LUONNON JA EKOASIAT? VASTAUS: EI MITENKÄÄN.!

2

696

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liberalismissa..

Liberalismissa maa-alueen hallintaoikeus kuuluu sen omistajalle. Mutta vesi ja ilma, kaikki mikä ei ole pysyvästi maa-alalla, se on koko kansan, ja sen saastuttamista joutuu maksamaan korvauksia. Ilma ja vesi eivät ole kenenkään omaisuutta. Eli esimerkiksi ilman päästöistä joutuu maksamaan ympäristöveroa, maksuja joiden tarkoituksena on estää ilman saastumista. Mitä enemmän yritys saastuttaa sitä enemmän se joutuu maksamaan ympäristöveroja. Jossakin vaiheessa tulee sellainen raja vastaan että yrityksen kannattaa mielummin sijoittaa ympäristöteknologiaan, suodattimiin, puhdistuslaitteisiin jne

Eli liberalsmissa ympäristöveroille ohjataan ja suojellaan ilman ja veden puhtautta koska ne eivät ole maa-alan omistajan tai yrittäjän kiinteää omaisuutta.

• ~~~~~~

Liberaali eli tervepäinen ihminen suhtautuu ympäristöön ja luontoon automaattisen hyvin.

Eli vastauksesi on oikea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1672
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      107
      859
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      634
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      608
    6. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      89
      595
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      556
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      548
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      536
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    Aihe