Ostin tuossa elämäni ensimmäisen auton ja pitkän ja tuskallisen valintaprosessin jälkeen tilasin itselleni Kia pro ceedin.
Netistä löytyy vähän nihkeästi kyseisestä mallista ,joten kysynkin löytyisikö täältä kokemuksia tuosta autosta? Mikä kyseisessä autossa mättää ja mikä miellyttää?
Itse pidin autoa päivän koeajossa ja pesi puolen tusinaa muuta koejamaani autoa omasta mielestäni(finaalin selvisi mulla Astra GTC ja Pro_ceed) ja köyhää tietysti puhutteli myös huokea hinta ja takuu. Tarkoitus olis ajella tuolla korkeintaan 20 tuhatta vuodessa.
Kia pro ceed kokemuksia?
13
2579
Vastaukset
- Biimah
hommaa mieluummin BMW e36 325i. Olis ollu viel halvempi, parempi, nopeempi, laadukkaampi, paremman näköinen ja se on sentää Bemari!
- Laadukas autoilija
Vanhanaikaisista takatuuppari museoautoista jutellaan eri palstalla.
- Biimah
Laadukas autoilija kirjoitti:
Vanhanaikaisista takatuuppari museoautoista jutellaan eri palstalla.
Et ees tiiä miten hyvä e36 on ku et selvästikkää oo sillä ajanu! oot vaa kateellinen!!
- Euroncap.
Biimah kirjoitti:
Et ees tiiä miten hyvä e36 on ku et selvästikkää oo sillä ajanu! oot vaa kateellinen!!
Jos automallin valmistus on lopetettu yli kymmenen vuotta sitten, se on saanut yhden tähden euroncap-testeissä ja siitä puuttuu ajonvakautus, turvaverhot, aktiiviset pääntuet jne jne jne, en lähtisi pitämään autoa erityisen hyvänä. Kovassa tuulessa jo rakenteet taitavat joustaa :) Mutta jos ei rahaa muuhun ole.....
- ihan hyvä,
Biimah kirjoitti:
kun ajaa pelkästään kesällä, eikä tarvi kovin kauas lähteä, eikä ketään tarvitse takapenkille sulloa... En kyllä tänä-päivänä perhellisenä viitsis tuollaiseen kuoleman-loukkuun lapsiani päästää mutta kyllä kait tuo e36 Bemu nyt kuitenkin jonkun kollin ensi-autona menettelee, kun liukkailla muistaa ajaa hölkkävauhtia..
Tuskin kukaan vuonna 2007 markkinoille tulleella autolla ajava on kateellinen vuonna 91 pukatulla autolla ajelevalle. Tietysti kuutosen murina on hauskaa kuunneltavaa niin kauan kun se toimii, mutta siihen ne hyvät puolet tahtoo jäädäkkin, nimittäin nykyään ei juurikaan kiinnosta, kiihtyykö alla oleva auto 0-100 km/h 9:ssä vai 11 sekunnissa. - ..kysymys
ennekuin vastaat.
- Biimah
Euroncap. kirjoitti:
Jos automallin valmistus on lopetettu yli kymmenen vuotta sitten, se on saanut yhden tähden euroncap-testeissä ja siitä puuttuu ajonvakautus, turvaverhot, aktiiviset pääntuet jne jne jne, en lähtisi pitämään autoa erityisen hyvänä. Kovassa tuulessa jo rakenteet taitavat joustaa :) Mutta jos ei rahaa muuhun ole.....
rahaa olis ollu ostaa vaik e90, mut e36 on paras BMW mitä on valmistettu! Et se siitä!
- must be Korea!
Ei mitään Saksalaisia juppi-hippi autoja!!.
Kiitos. - bandu 1250
Biimah kirjoitti:
rahaa olis ollu ostaa vaik e90, mut e36 on paras BMW mitä on valmistettu! Et se siitä!
Paras bemu on kyl 2002
- Tutustumassa
http://www.khcf.org/index.php?PHPSESSID=3ddbvk8hphponc1ugu5l0j8dk2&action=forum
Aivan sama,kuin cheeddikin,mutta kori eri.- Hui lai lee
Jahas siinä tuli hyödyllinen linkki. Kiitän ...ja joo en oikein lämmenny tuolle ehdotulle bemarille :)
- L
Itse ostin -08 pron uutena. Ei mitään vikaa: toiminut kuin unelma yli 60 000 km. Hyvän näköinen ja hyvä ajaa. Seuraava auto on saman merkkinen. Hinta-laatusuhde oli tuolloin paras. Nyt ovat vähän kallistuneet.
- Juuso Tärkkinen
Nyt puhutaan kyllä eri aikakauden autoista,bmw on sentääs tehnyt autoja jo sata vuotta kun taas korealaiset ratsastivat viellä 70luvulla muuleilla. Mitä noihin nyky coupeihin tulee, herää kysymys kuka järkevä ostaisi enään tänäpäivänä kaksi ovista autoa :) Se oli silloin 70-80 luvulla se aika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854598
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864426Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173612Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402987Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102794En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392143Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1171332