On kyllä komia peli!
http://www.iltalehti.fi/autot/200906129734126_at.shtml
Audi TT RS koeajossa
49
1862
Vastaukset
- vähän
tehoton tohon hintaan, tarvii lastun.
- saman...
hintainen on nopeampi? Edes Cayman S ei pysy perässä.
- se cayman perässä
saman... kirjoitti:
hintainen on nopeampi? Edes Cayman S ei pysy perässä.
pysyy jos kerta audi on nopeampi. Mikäs vertailukohde toi Cayman on? Mikset vertaa vaikka Bugattiin tai Saleeniin, tai Vetteen tai RS6 Audiin yms Ja miksi pitää verrata saman hintaiseen , miksei kalliimpaan?
- hintaiseen?
se cayman perässä kirjoitti:
pysyy jos kerta audi on nopeampi. Mikäs vertailukohde toi Cayman on? Mikset vertaa vaikka Bugattiin tai Saleeniin, tai Vetteen tai RS6 Audiin yms Ja miksi pitää verrata saman hintaiseen , miksei kalliimpaan?
No mitä järkeä on verrata jotain autoa eri luokan autoon? Väitit että RS:n kulkupuoli on huono hintaan nähden, niin kerro nyt sitten se nopeampi ja saman hintainen.
- että hinta
hintaiseen? kirjoitti:
No mitä järkeä on verrata jotain autoa eri luokan autoon? Väitit että RS:n kulkupuoli on huono hintaan nähden, niin kerro nyt sitten se nopeampi ja saman hintainen.
ei vasta nopeutta.. välissä joku muu kommnetoi. Eli jos nyt vaika katsotaan mitä maksaa etuvetoin Ford Focus, jossa on lähes samanveroien moottori nähdään Audin järkyttävä ylihinta tehoonsa nähden. Lisäksi voidaan katso vaikka Nissanin 370Z:aa ja sama havainto. Todellisuudessa yksikään suomeen tulevista TTRS-autoista ei tule välttymään viritykseltä, juurikin tuon alitehoisuuden takia.
- kyllä...
että hinta kirjoitti:
ei vasta nopeutta.. välissä joku muu kommnetoi. Eli jos nyt vaika katsotaan mitä maksaa etuvetoin Ford Focus, jossa on lähes samanveroien moottori nähdään Audin järkyttävä ylihinta tehoonsa nähden. Lisäksi voidaan katso vaikka Nissanin 370Z:aa ja sama havainto. Todellisuudessa yksikään suomeen tulevista TTRS-autoista ei tule välttymään viritykseltä, juurikin tuon alitehoisuuden takia.
yksikään Focus mene lähellekään samaa kuin TT RS, eikä 370 Nissanikaan. Molemmat ovat aivan jaloissa TT:lle. Mitäs mieltä sitten olet vaikka BMW M5:stä, joka maksaa reippaasti enemmän kuin TT RS ja silti on hitaampi? Kerro nyt saman hintaiset tai halvemmat autot jotka menevät 4,6s 0-100 km/h ja 280 km/h. Ei taida löytyä.
- ja subaru
kyllä... kirjoitti:
yksikään Focus mene lähellekään samaa kuin TT RS, eikä 370 Nissanikaan. Molemmat ovat aivan jaloissa TT:lle. Mitäs mieltä sitten olet vaikka BMW M5:stä, joka maksaa reippaasti enemmän kuin TT RS ja silti on hitaampi? Kerro nyt saman hintaiset tai halvemmat autot jotka menevät 4,6s 0-100 km/h ja 280 km/h. Ei taida löytyä.
menee aika lähelle noita arvoja ja maksaa puolta vähemmän. Pikku virityksellä evo näyttää takavaloja. Evon hinta on noin reilu puolet tuon audin hinnasta eli ennen sellainen ja stage 1 viritys jonka saa suoraan tehtaalta ja takuu säilyy, silloin on teho 400hv ja jää vielä 30te bensarahaa. No nää on makuasioita, varmasti on Audi nopea siitä ei ole kysymyskään. Kaikki autot jotka menevät 0-100 viiden sekan pintaan ovat nopeita olkoon sitten vaikka lada niva..Ovat muuten ajaneet tolla uudella RS fokuksella alle 5sek 0-100, tehdas lupaa 5,9..
- usko...
ja subaru kirjoitti:
menee aika lähelle noita arvoja ja maksaa puolta vähemmän. Pikku virityksellä evo näyttää takavaloja. Evon hinta on noin reilu puolet tuon audin hinnasta eli ennen sellainen ja stage 1 viritys jonka saa suoraan tehtaalta ja takuu säilyy, silloin on teho 400hv ja jää vielä 30te bensarahaa. No nää on makuasioita, varmasti on Audi nopea siitä ei ole kysymyskään. Kaikki autot jotka menevät 0-100 viiden sekan pintaan ovat nopeita olkoon sitten vaikka lada niva..Ovat muuten ajaneet tolla uudella RS fokuksella alle 5sek 0-100, tehdas lupaa 5,9..
että Focus RS menee vakiona alle 5s. Alle 6s se varmasti menee, mutta ei noilla tehoilla vielä 5 sekuntia aliteta.
- on suhissu!
usko... kirjoitti:
että Focus RS menee vakiona alle 5s. Alle 6s se varmasti menee, mutta ei noilla tehoilla vielä 5 sekuntia aliteta.
Bmw:n uusi m1 menee 3.2 sekuntii. Ei toki tohdi lyödä naulaa kanteen mutta huhut on ollu viimeaikoina aika osuvia.
- kellotti ...
usko... kirjoitti:
että Focus RS menee vakiona alle 5s. Alle 6s se varmasti menee, mutta ei noilla tehoilla vielä 5 sekuntia aliteta.
sen 0-100 5,34 sek ja totesi että alle viiden on mahdollisuus. Ei se teho vaan tehopaino suhde. Auto on kevyt ja taitaa olla eka etuveto joka ei revi rattia käsistä täysillä kiihdyttäessä..Eikä myöskää puske, näin ainakin jos on kilpa-ajajiin uskominen, siihen ei vielä toistaiseksi muut tehokkaat etuvedot ole pystyneet..
- menee
kyllä... kirjoitti:
yksikään Focus mene lähellekään samaa kuin TT RS, eikä 370 Nissanikaan. Molemmat ovat aivan jaloissa TT:lle. Mitäs mieltä sitten olet vaikka BMW M5:stä, joka maksaa reippaasti enemmän kuin TT RS ja silti on hitaampi? Kerro nyt saman hintaiset tai halvemmat autot jotka menevät 4,6s 0-100 km/h ja 280 km/h. Ei taida löytyä.
mikä tahansa ohi. Audi on puskeva proomu.
- Audit vaan
menee kirjoitti:
mikä tahansa ohi. Audi on puskeva proomu.
menee radalla paljon kovempaa kuin kilpailijansa. esim. RS6 vs M5, S4 vs 335i, TT RS vs Z4M, S3 vs 135i jne.
- TT RS vs Z4M
Audit vaan kirjoitti:
menee radalla paljon kovempaa kuin kilpailijansa. esim. RS6 vs M5, S4 vs 335i, TT RS vs Z4M, S3 vs 135i jne.
ja jos saisi vaikka TT RS vs Cayman S vertailunkin..
- 335i no mutta
Audit vaan kirjoitti:
menee radalla paljon kovempaa kuin kilpailijansa. esim. RS6 vs M5, S4 vs 335i, TT RS vs Z4M, S3 vs 135i jne.
ajettavuus pojat, ajettavuus http://www.youtube.com/watch?v=aHj0zbhjLZI
- Etelän-Hetelmä1
kellotti ... kirjoitti:
sen 0-100 5,34 sek ja totesi että alle viiden on mahdollisuus. Ei se teho vaan tehopaino suhde. Auto on kevyt ja taitaa olla eka etuveto joka ei revi rattia käsistä täysillä kiihdyttäessä..Eikä myöskää puske, näin ainakin jos on kilpa-ajajiin uskominen, siihen ei vielä toistaiseksi muut tehokkaat etuvedot ole pystyneet..
Löytyy toinenkin etuvetoinen joka ei revi kiihdyttäessä.
Renault Megane R26. Sama rakenne edessä kuin RS Fokkerissa. Ja tätä rakennetta käytti muuten ekan kerran rellu :)
- kahden.
Hahhahhaa, noniin, tässä se nyt tuli: "Normaaliajossa pakoäänet raikuvat vain yhdestä putkesta."
Eli saatiin vastaus sille, tuleeko molemmista pakoputkista savua. Hehhehhee!- .........
vain hiljaisessa vauhdissa. Eli kyllä niistä molemmista sitä savua saa.
- luki että
......... kirjoitti:
vain hiljaisessa vauhdissa. Eli kyllä niistä molemmista sitä savua saa.
normaalissa ajossa , ei hiljaisessa, ne on 2 eri asiaa. Samoin kuin normaali ja nopea ajo on kaksi eri asiaa.
- kulkee!!
Ei ole Porsche Boxster S:llä tai Cayman S:llä eikä BMW Z4M:llä mitään jakoa tuota vastaan! Myös MB SLK 55 AMG jää nielemään pölyä.
- lähes saman
kuin Bemarin M3..
- ostaa TT RS
Niin sitten on varmaan varaa ostaa myös GT-R, en miettisi kahta kertaa.
- ei ole
varaa kumpaakaan.
Keep on Dreaming Boy! - en tiedä
ei ole kirjoitti:
varaa kumpaakaan.
Keep on Dreaming Boy!tuskin sullakaan
- nelivetoinen
Kova hinta Haldexista, huhhuh!
- ja haldex
muuten ok (ei suinkaan etuvetoinen), mutta helposti menee ohjainlaitteet ja esipainepumput rikki.
- nyt tiedä
ja haldex kirjoitti:
muuten ok (ei suinkaan etuvetoinen), mutta helposti menee ohjainlaitteet ja esipainepumput rikki.
onko hinta järjetön verrattuna muihin yhtä nopeisiin coupe autoihin. Esim. suunnilleen saman hintainen Porsche Cayman S on selkeästi hitaampi kuin TT RS.
- saman koneen
nyt tiedä kirjoitti:
onko hinta järjetön verrattuna muihin yhtä nopeisiin coupe autoihin. Esim. suunnilleen saman hintainen Porsche Cayman S on selkeästi hitaampi kuin TT RS.
Golfin tai A3:n keulilla.. ja sitten voidaan todeta, että järjetön hinta TTRS:ään pantu.
- vastakkain?
nyt tiedä kirjoitti:
onko hinta järjetön verrattuna muihin yhtä nopeisiin coupe autoihin. Esim. suunnilleen saman hintainen Porsche Cayman S on selkeästi hitaampi kuin TT RS.
En oo kyllä nähny tommosta testiä. Veikkaan, että vaikka Cayman S on hiuskarvan verran tehottomampi, niin paremman alustansa, keskimoottorikonstruktionsa, matalamman painopisteensä ja hieman pienemmän painonsa ansiosta se vois olla radalla hieman tuota TTRS:ää nopeampi. TTRS ei mielestäni ole urheiluauto, koska sitä ei ole lähdetty kompromissittomasti sellaiseksi rakentamaan. Kyse on enemmänkin valepukuisesta hot hatch luokan kulkineesta. Cayman taas on alusta alkaen rakennettu urheiluautoksi.
- juuri..
vastakkain? kirjoitti:
En oo kyllä nähny tommosta testiä. Veikkaan, että vaikka Cayman S on hiuskarvan verran tehottomampi, niin paremman alustansa, keskimoottorikonstruktionsa, matalamman painopisteensä ja hieman pienemmän painonsa ansiosta se vois olla radalla hieman tuota TTRS:ää nopeampi. TTRS ei mielestäni ole urheiluauto, koska sitä ei ole lähdetty kompromissittomasti sellaiseksi rakentamaan. Kyse on enemmänkin valepukuisesta hot hatch luokan kulkineesta. Cayman taas on alusta alkaen rakennettu urheiluautoksi.
Siinähän se tuli. Juuri samaa mieltä, eli Cayman on oikea urheiluauto vaikka kuitenkin vain "halpa" 911. Radalla 0-100 aika ei päde vaan alusta ja ajettavuus. Sen suhteen perus Cayman tai S versio on parempi kuin TT RS.
- tuolla...
juuri.. kirjoitti:
Siinähän se tuli. Juuri samaa mieltä, eli Cayman on oikea urheiluauto vaikka kuitenkin vain "halpa" 911. Radalla 0-100 aika ei päde vaan alusta ja ajettavuus. Sen suhteen perus Cayman tai S versio on parempi kuin TT RS.
logiikallasi esim. yksikään BMW ei ole urheiluauto. Kerros mikä TT RS on jos ei urheiluauto.
- .....
tuolla... kirjoitti:
logiikallasi esim. yksikään BMW ei ole urheiluauto. Kerros mikä TT RS on jos ei urheiluauto.
Joo, siinä olet ehkä oikeassa että TT RS alkaa olemaan urheiluauto. Määritelmä urheiluauto vaihtelee hieman mutta itse pidän urheiluautoa sellaista joka on alusta asti suuniteltu urheiluautoksi. Otit BMW:n esiin joten esim. 3-sarjan coupe malli ei perusmalliltaan ole urheiluauto mutta M3 malli on määritelmän mukainen. Ja 6-sarja ei myöskaan ole urheiluauto vaan GT eli nopea pitkän matkan coupe, mutta saman sarjan M6 malli on taas.
Palatakseni Audin TT malliin niin perusmalliltaan se ei ole urheiluauto mutta sen RS malli sopii kyllä määritelmään. Mutta kyllä Porschen Cayman malli on enemmän täysverinen urheiluauto johtuen moottorin sijoittelusta(keskimoottorinen) ja moottoritehosta. - elviiiira06
..... kirjoitti:
Joo, siinä olet ehkä oikeassa että TT RS alkaa olemaan urheiluauto. Määritelmä urheiluauto vaihtelee hieman mutta itse pidän urheiluautoa sellaista joka on alusta asti suuniteltu urheiluautoksi. Otit BMW:n esiin joten esim. 3-sarjan coupe malli ei perusmalliltaan ole urheiluauto mutta M3 malli on määritelmän mukainen. Ja 6-sarja ei myöskaan ole urheiluauto vaan GT eli nopea pitkän matkan coupe, mutta saman sarjan M6 malli on taas.
Palatakseni Audin TT malliin niin perusmalliltaan se ei ole urheiluauto mutta sen RS malli sopii kyllä määritelmään. Mutta kyllä Porschen Cayman malli on enemmän täysverinen urheiluauto johtuen moottorin sijoittelusta(keskimoottorinen) ja moottoritehosta.Kyllä TTRS on jo urheiluauto, uusin Tekniikan Maailma kannattaa lukea.
TTRS pesi kaikki märällä radalla. Eihän se superautoille pärjää, mutta nelivedolla ja sopivilla tehoilla mennään pitkälle.
Lisäksi auto pesi Porschet, 911 Carreran ja Cayman S:n.
Tuo 89k€ hintakin on edullinen (kaikki on suhteellista) verrattuna 911 Carreraan, n. 130k€ tai M3:n 117k€.
Oikein upealta paketilta kuullostaa. Co2 päästötkin on matalat.
Kävin eilen Audiliikkeessä ja kys. malli on tilattu.
Lisävarusteina mäkilähtö assistentti, n 200€ ja 19 tuuman 255/R35 vanteet.
Nyt vain odottelemaan, toimitusaika oli aika pitkä, menisi loppusyksyyn, joten sovimme toimituksen vasta ensi keväänä, en ole hankkimassa autoon talvirenkaita, seisköön tallissa sen 3kk vuodesta. :) - poitti että
elviiiira06 kirjoitti:
Kyllä TTRS on jo urheiluauto, uusin Tekniikan Maailma kannattaa lukea.
TTRS pesi kaikki märällä radalla. Eihän se superautoille pärjää, mutta nelivedolla ja sopivilla tehoilla mennään pitkälle.
Lisäksi auto pesi Porschet, 911 Carreran ja Cayman S:n.
Tuo 89k€ hintakin on edullinen (kaikki on suhteellista) verrattuna 911 Carreraan, n. 130k€ tai M3:n 117k€.
Oikein upealta paketilta kuullostaa. Co2 päästötkin on matalat.
Kävin eilen Audiliikkeessä ja kys. malli on tilattu.
Lisävarusteina mäkilähtö assistentti, n 200€ ja 19 tuuman 255/R35 vanteet.
Nyt vain odottelemaan, toimitusaika oli aika pitkä, menisi loppusyksyyn, joten sovimme toimituksen vasta ensi keväänä, en ole hankkimassa autoon talvirenkaita, seisköön tallissa sen 3kk vuodesta. :)pesi tuollaiset autot radalla. Mihin luokkaan aioit auton ostaa, rataajoon sillä et varmaankaan pääse jollet asenna siihen esim turvakaaria yms turvavarusteita. Paljonko yleensä ajat radalla. Itse pyrin ostamaan autot sen perusteella millaisia ne ovat normaali liikenteessä jossa maks nopeus on 120km/h.Minulle ei merkitse rataajon kierrosajat mitää kun teen autovalintojani. Katso kun menet kiertämään ahvenistoa sillä autollasi ettet pyöri rata-minien ja ladojen jaloissa...
- sdfsdfsfsdfdsfsfdsf
poitti että kirjoitti:
pesi tuollaiset autot radalla. Mihin luokkaan aioit auton ostaa, rataajoon sillä et varmaankaan pääse jollet asenna siihen esim turvakaaria yms turvavarusteita. Paljonko yleensä ajat radalla. Itse pyrin ostamaan autot sen perusteella millaisia ne ovat normaali liikenteessä jossa maks nopeus on 120km/h.Minulle ei merkitse rataajon kierrosajat mitää kun teen autovalintojani. Katso kun menet kiertämään ahvenistoa sillä autollasi ettet pyöri rata-minien ja ladojen jaloissa...
ja ketään ei kiinnosta mihin käyttöön sinä autosi ostat.
- elviiira06
sdfsdfsfsdfdsfsfdsf kirjoitti:
ja ketään ei kiinnosta mihin käyttöön sinä autosi ostat.
Omaan ajoon tietysti, enhän minä edes millekään radalle uskaltaisi mennä.
Kaupunki kruisailuun, puolivauhdikkaaseen ajoon mutkaisilla asfalttiteillä, huippunopeutta tuskin koskaan kokeilen, kiihtyvyyttä kyllä. :) - kiinnostaa....
sdfsdfsfsdfdsfsfdsf kirjoitti:
ja ketään ei kiinnosta mihin käyttöön sinä autosi ostat.
miten tollanen auto menee radalla joka ei ole rata-auto. Merkkiluokan ladakin pesee sen rataajossa.Yleensä aikuiset ihmiset ostavat auton normaali ajoon toisin kuin kaltaisesi autosta haaveileva lippispää jolle etuveto corollakin on liian nopea.
- ssssssssssssssssssssssss
kiinnostaa.... kirjoitti:
miten tollanen auto menee radalla joka ei ole rata-auto. Merkkiluokan ladakin pesee sen rataajossa.Yleensä aikuiset ihmiset ostavat auton normaali ajoon toisin kuin kaltaisesi autosta haaveileva lippispää jolle etuveto corollakin on liian nopea.
On se jännää kateus tässä maassa.
Vaatii melko kovat tulot, että tuollaisen auton voi ostaa.
En tiedä onko 300hv ladaa niin kauhean kiva ajaa. Ei niitä näe edes kisoissa. - elvira06
poitti että kirjoitti:
pesi tuollaiset autot radalla. Mihin luokkaan aioit auton ostaa, rataajoon sillä et varmaankaan pääse jollet asenna siihen esim turvakaaria yms turvavarusteita. Paljonko yleensä ajat radalla. Itse pyrin ostamaan autot sen perusteella millaisia ne ovat normaali liikenteessä jossa maks nopeus on 120km/h.Minulle ei merkitse rataajon kierrosajat mitää kun teen autovalintojani. Katso kun menet kiertämään ahvenistoa sillä autollasi ettet pyöri rata-minien ja ladojen jaloissa...
Ostin auton ns. 2 autoksi, kauppa-ajoa ja kaikkea muuta tulee tehtyä, vaimokin saa ajaa!
Välillä mennään vauhdilla motarilla tai pikkuteillä.
Mä en ole mikään ladan virittäjä tyyppi, ostan mieluummin valmiitaan paketteja!!!
- Skoda-
tekniikkaa?!?!?
Onko tässä Audissa myös rumpujarrut ja hihnakone?- haldex
eli on paskaa tekniikaa ja aivan paska esim. märällä rahalla, jossa 340hv audi pesee nissasin 480hv lohkareen.
- sdfghjkuytr
haldex kirjoitti:
eli on paskaa tekniikaa ja aivan paska esim. märällä rahalla, jossa 340hv audi pesee nissasin 480hv lohkareen.
veyronissa on haldex-tekniikka,ei se millään tavoin muuta tosiasiaa että haldex on huono nelivetotekniikka,torsen on huomattavasti parempi.audi kyllä käyttää torsen tekniikkaa,ymmärrän jos johonkin a3:seen sitä laitetaan,mutta kyllä ttrs:ssä kuuluisi olla torsen.
- ja pöh!
sdfghjkuytr kirjoitti:
veyronissa on haldex-tekniikka,ei se millään tavoin muuta tosiasiaa että haldex on huono nelivetotekniikka,torsen on huomattavasti parempi.audi kyllä käyttää torsen tekniikkaa,ymmärrän jos johonkin a3:seen sitä laitetaan,mutta kyllä ttrs:ssä kuuluisi olla torsen.
No eikai kukaan tuollaisia autoja ostakaan koska ne ovat nopeita tai hyviä ajaa radalla. Niitä ostetaan statuksen vuoksi ja koska halutaan näyttää muille että on sitä mammonaa sekä liikkua tyylikkäästi. Eikä tässä ole mitään vikaa, ostaisin itsekin. Tai ostan, "jokusen vuoden päästä" :)
Tosiasia kuitenkin on, että laittamalla tuon rahan 2kpl 10vuotta vanhaan urheilulliseen autoon ja loput virittämiseen sekä ajo-ominaisuuksiin, saa 2 nopeampaa autoa sekä radalla että 0-100.
Nimimerkillä "vanha ruoska" Nissan Pulsar 1992 0-100kmh 3,3s - ostetaan
ja pöh! kirjoitti:
No eikai kukaan tuollaisia autoja ostakaan koska ne ovat nopeita tai hyviä ajaa radalla. Niitä ostetaan statuksen vuoksi ja koska halutaan näyttää muille että on sitä mammonaa sekä liikkua tyylikkäästi. Eikä tässä ole mitään vikaa, ostaisin itsekin. Tai ostan, "jokusen vuoden päästä" :)
Tosiasia kuitenkin on, että laittamalla tuon rahan 2kpl 10vuotta vanhaan urheilulliseen autoon ja loput virittämiseen sekä ajo-ominaisuuksiin, saa 2 nopeampaa autoa sekä radalla että 0-100.
Nimimerkillä "vanha ruoska" Nissan Pulsar 1992 0-100kmh 3,3sTunnetusti oikeita urheiluautoja, ei audi hothatch teeteeärässiä.
- nolosti
ostetaan kirjoitti:
Tunnetusti oikeita urheiluautoja, ei audi hothatch teeteeärässiä.
nöyryytti possuja ja nissasin "älä paina esp:tä" jeesusautoa radalla..
- elvira06
nolosti kirjoitti:
nöyryytti possuja ja nissasin "älä paina esp:tä" jeesusautoa radalla..
Jos TTRS:n ostaa, (onneksi olkoon vaan) niin ei sitä kukaan osta rata-ajoon tai johonkin hiton virittelyyn.
Vm -80 1.0l Ford Fiestaan saa halutessaan enemmän heppoja.
Auton osto on nautiskelua. Auton pitää olla helppo, kuka haluaa jotain vinkuroivaa laitetta, jota ei voi ajaa kadulla.
Netistä löytyy Nissa GT-R vs Ford Focus RS pikkuteillä tehty ajokoe. Fordi pysyi helposti GT-R:n perässä tehosta huolimatta. Radalla GT-R voitti 10-0, mutta se on eriasia.
Mennään kokeilemaan varsinais-suomalaiseen asfaltoituun pikkutiehen, kyllä tehoerot häviää ja alusta veto merkitsee. - n. tonnilla
elvira06 kirjoitti:
Jos TTRS:n ostaa, (onneksi olkoon vaan) niin ei sitä kukaan osta rata-ajoon tai johonkin hiton virittelyyn.
Vm -80 1.0l Ford Fiestaan saa halutessaan enemmän heppoja.
Auton osto on nautiskelua. Auton pitää olla helppo, kuka haluaa jotain vinkuroivaa laitetta, jota ei voi ajaa kadulla.
Netistä löytyy Nissa GT-R vs Ford Focus RS pikkuteillä tehty ajokoe. Fordi pysyi helposti GT-R:n perässä tehosta huolimatta. Radalla GT-R voitti 10-0, mutta se on eriasia.
Mennään kokeilemaan varsinais-suomalaiseen asfaltoituun pikkutiehen, kyllä tehoerot häviää ja alusta veto merkitsee.400hv/600nm, tuskin kukaan jättää ttrs:ää vakioksi.
- kukaan,,,
n. tonnilla kirjoitti:
400hv/600nm, tuskin kukaan jättää ttrs:ää vakioksi.
teini lippispää joka lukee suomi24 sivuja, eli on potentiaalisin ostaja.
- toivoa..
nolosti kirjoitti:
nöyryytti possuja ja nissasin "älä paina esp:tä" jeesusautoa radalla..
et on aina märkää niin on audikin nopea. Entäs golf, oli märällä lähes yhtä nopea kuin audin r8 eli kantsii ostaa golf. näin virkkuukoukkujen testaaja tm
- viedä..
nolosti kirjoitti:
nöyryytti possuja ja nissasin "älä paina esp:tä" jeesusautoa radalla..
ens vuonna LöMaanssiin ja toivoa sadetta niin muilla ei ole mitään mahiksia, nykyinen kusimoottori lemansaudihan ei kulje mihinkään, nytkin Pösö nöyryytti kierroskaupalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli642618Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.272594Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151694- 1021407
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1271406- 1011359
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241173Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141083Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest59995