Kantasataman pitkäkestoista vuokrasopimusta ei mieletäni tarvitse sanoa irti, antaa olla vaan.
Jos vuokralainen sanoo sen irti ennen aikojaan hyvä niin, ei tarvitsisi maksaa 4 miljoona, lisäksi vuokralainen purkaisi huonokuntoiset rakennukset veloituksetta itse.
Käsittääkseni kaupunki pyrkii pääsemään eroon ylimääräisestä kiinteistömassasta, tässä toimitaan nyt päinvastoin.
Tulevaisuuden visiot ovat eritäin synkät.
Puhutaan erittäin pitkästä taantumasta.
Taantuman jälkeinen nousukausi on tällä hetkellä hämärän peitossa ja iltarukouksien varassa.
Rakentamisen tahti on sama kun sodan aikana, ja taantuma on vasta alussa.
Kaupunki voi ihan hyvin odottaa vuokrasopimuksen päätymistä ja ottaa sitten vasta siivotun alueen ilmaiseksi hallintaansa.
Kiirettä ei nyt todellakaan ole.
Kouri eiku kuuri kaupat
3
158
Vastaukset
- varmaa tietoa
Kotka haluaa ostaa maat ja rakentaa sinne bordelleja jotta persutkin saisi joskus römpsää, edes maksua vastaan.
- se.
taitaa olla.
Jos Kotka suunnittelisi noinkin kannattava toimintaa, en vastustaisi.
Tosin vaatimattomampi riittäisi siihen toimintaan, 4 miljoonan investoinnilla saadaan jo lähes mistä tahansa toiminasta tappiolista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713