hotelli zdravets 21.6.-lähtijöitä?

qualitya

onko palstan lukijoista ketään lähdössä ko. hotelliin tai onko kellään tietoa kesän vaihtokursseista hotelleissa kun forexista saisi 1,88 kurssilla valuuttaa. tuttu hotla ed. kesästä ja ok. aamiainen,allas sijainti ilmastointi,munibaari ja töllökin löytyy...aulassa internetyhteys myös...

8

394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ninuli73

      Olen tulossa tiistaina 4v tyttäreni kanssa kyseiseen hotelliin. Aikaisemmin ei olla käyty kultahietikolla, Sunny Beachilla kylläkin monet kerrat olen käynyt. Kaitpa siellä on samalla tavalla tarjontaa/tekemistä lapsille, niin kuin Sunny Beachillakin, ettei tytön aika pitkäksi käy...?

    • eri hotel

      Sama lento mutta Admiral hotelli olis kohteena...pari viriiliä kollia.

      • ei niin viriili...

        hotelli rannan tuntumassa,käyttäytykää kunnolla hotellin tason mukaan, hehe ; )

        -äidille 4v.tytölle:rannas maailmapyörå,kummitustalo? poniratsastus kai,ylempänä vesipuisto jos kantsii käydä jne.lastenallas löytyy dravetsista!

        nähdään siellä!


      • Ninuli73
        ei niin viriili... kirjoitti:

        hotelli rannan tuntumassa,käyttäytykää kunnolla hotellin tason mukaan, hehe ; )

        -äidille 4v.tytölle:rannas maailmapyörå,kummitustalo? poniratsastus kai,ylempänä vesipuisto jos kantsii käydä jne.lastenallas löytyy dravetsista!

        nähdään siellä!

        Kiitos vinkeistä! Mukavaa kuulla, että puuhaa löytyy!! :)


      • Ninuli73 kirjoitti:

        Kiitos vinkeistä! Mukavaa kuulla, että puuhaa löytyy!! :)

        Jos haluat mukavan muiston lapsestasi esimerkiksi, niin hietikolla taitavia katumaalareita jotka maalaavat normaali valokuvasta näköismaalauksen esim.lapsesi kasvoista 2-3 päiväs,jonka sit vois kehystää kotona seinälle. Jos kuvassa useampi hlö tai eläin niin kalliimpi,muistaakseni maksu n. 60-80 euroa riippuen maalarista/kiireistä/kuvasta. Mitä lähempää kasvoista kuva sen helpompi maalata näköiskuva. Moisella hinnalla suomes tuskin kukaan tekee. Ilmakiväärikojun vieres ainakin muutama hyvä maalari joiden töitä voi vierestä arvioida. Mutta varmaan näitä myös sunny beachil mis en käy!

        TÄN HETKINEN VARNAN JA KULTAHIETIKON 5 VRK SÄÄ PITEMPIKIN ENNUSTE SEURAAVASTA LINKISTÄ KAIKILLE TIEDOKSI:


        http://finnish.wunderground.com/global/stations/15552.html?MR=1


        Hyvää lomaa kaikille 21.6. lähtijät

        t.Dravetsiin menijä...ps. onks oluelle seuraksi lähtijöitä : )


      • Ninuli73
        qualitya kirjoitti:

        Jos haluat mukavan muiston lapsestasi esimerkiksi, niin hietikolla taitavia katumaalareita jotka maalaavat normaali valokuvasta näköismaalauksen esim.lapsesi kasvoista 2-3 päiväs,jonka sit vois kehystää kotona seinälle. Jos kuvassa useampi hlö tai eläin niin kalliimpi,muistaakseni maksu n. 60-80 euroa riippuen maalarista/kiireistä/kuvasta. Mitä lähempää kasvoista kuva sen helpompi maalata näköiskuva. Moisella hinnalla suomes tuskin kukaan tekee. Ilmakiväärikojun vieres ainakin muutama hyvä maalari joiden töitä voi vierestä arvioida. Mutta varmaan näitä myös sunny beachil mis en käy!

        TÄN HETKINEN VARNAN JA KULTAHIETIKON 5 VRK SÄÄ PITEMPIKIN ENNUSTE SEURAAVASTA LINKISTÄ KAIKILLE TIEDOKSI:


        http://finnish.wunderground.com/global/stations/15552.html?MR=1


        Hyvää lomaa kaikille 21.6. lähtijät

        t.Dravetsiin menijä...ps. onks oluelle seuraksi lähtijöitä : )

        Joo, meinasinkin, että otan ehkä tytön 1-vuotiskuvan mukaan jos siitä teettäis taulun. On kyllä tosi taitavia maalaajia. Mun sisko teetti lapsistaan taulun ja hieno tuli! Olis mukava lähteä oluselle, mutta typy mukana sitten...(vaikka et minua tarkoittanutkaan...)Hyvää on Bulgarialainen olut!!


    • palomies yksin matkassa

      Mutta mites tunnistan teidät altaalla että kehtaan pyytää olusille? pistäkääpäs tuntomerkkejä peliin.

      • tiedän olutmestoja ; ) tuntomerrki selvä: antennipipo (vaalean sininen,no:25).

        Myös yksin liikkeessä. Paljonko palomies muuten maksoit matkasta, koska nyt joutui eka kertaan maksaan "huoneen vajaakäyttölisän"?

        Ite sain "asevelihinnan" tutulta virkailijalta 1 vk multa vain 369e! (tilasin reilu vk ennen h-hetkeä).

        ps. voin kyllä lähteä äidin ja 4v. tyttären kans jos haluatte zakorgaa joku päivä lähteä maisteleen ja lapselle limua...kameniska olut ei mun makuun!

        t. oluen ystävä,myös drinksut menee etenkin G-spot baaris....2 yhden hinnalla ; )


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      152
      10934
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3073
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2912
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1908
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1716
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 84
      1593
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1563
    Aihe