Kämppis+kämppä hakusessa! TAMPERE; YLÖJÄRVI,...

ruusunnuppu1234

Moikka! :)

Olen 19-vuotias, mukava tyttö, ja olen syksyllä menossa opiskelemaan Tampereelle. Elokuussa olisi tarkoitus muuttaa, jos löytyy sopiva kämppä, ja tämän kautta kämppistäkin etsiskelen samalla, yksin ei innosta muuttaa. Naispuolinen henkilö hakusessa, itse olen rento ja rauhallinen siinä mielessä, että ei tarvitse pelätä että joka ilta olisi bileet tai muuta:D

Kämppää ajattelin lähinnä esimerkiksi Ylöjärveltä/Nokialta/Lielahdesta tai sitten ihan Tampereelta, mutta olisi mukava jos olisi joku joka haluaisi tuolta Ylöjärveltäkin kanssani kämppää haeskella. :)

Ainiin, en polta, eikä minulla ole lemmikkieläimiä.

Vastailkaa tänne jos yhtään kiinnostuitte!

7

927

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuu___

      laitakko vaikka emailisi :)

    • Sally

      Olen 23-vuotias mimmi hyvinkäältä ja etsiskelen rentoa kämppistä syksyksi tampereelta. Muutan 2 kissan kanssa. Laita postia jos kiinnostuit, [email protected]

    • TAMPERE--

      Huone tarjolla kalevassa!

      Minulla olisi siisti ja tilava n.20m2 parvekkeellinen huone vapautumassa syyskuun alussa, huone haluttaisiin vuokrata osittain kalustettuna puoleksi vuodeksi . Tilanne on siis sellainen, että nykyinen kämppäkaverini lähtee puoleksi vuodeksi ulkomaille. Tämä on mielestäni oiva tilaisuus juuri muilta paikkakunnilta muuttaville, että voi rauhassa etsiä asuntoa ja tutustua Tampereeseen puolen vuoden ajan keskustan tuntumasta ja halvalla.

      Vuokra on 295e/kk 12e vesi sähkö ja netti, Pesutupa on ilmainen, siisti ja tilava, alue on hyvin rauhallinen. Yliopistolle kävelee max. 15 min ja Tamk näkyy melkein ikkunasta :)

      Itse aloitan opiskelut syksyllä Piramkin Ikaalisten toimipisteessä matkailu alalla. Olen 21 vuotias tyttö ja harrastan urheilua monipuolisesti. Tulen myös hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa.

      Jos kiinnoistuit soita 050-4015653 tai mailaa [email protected]

    • tässä rento tyttö :)

      hei

      kämppää tampere :) itse 21- vuotias alotan nyt yliopistolla opiskelut :)
      rento kämppis hakusessa :)

    • *A

      Moro!

      Itse etsin sopivaa kaksiota tampereelta ja siihen mukavaa ja rentoa naispuolista kanssa-asukkia. Oon kesän ulkomailla, joten koitan hoitaa asuntoasioita täältä käsin ja muuttaa voisin aikaisintaan 1.syyskuuta.

      Jos kiinnostaa 22v. musiikki- ja kulttuurialan ihminen, ni pistähän mailia. Tampere on jo entuudestaan tuttu mesta, nyt olen muuttamassa sinne takas Helsingistä.


      cotton(alaviiva)candy(ät)luukku(piste)com

    • n

      asun lielahdessa kolmiossa johon tarvitsisin kaveria.. lyhyt teksti mutta jos vielä paikka hakusessa niin ota ihmeessä yhteyttä.. 0443570746.
      tekstiviestit tulevat parhaiten perille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe