Kämppis+kämppä hakusessa! TAMPERE; YLÖJÄRVI,...

ruusunnuppu1234

Moikka! :)

Olen 19-vuotias, mukava tyttö, ja olen syksyllä menossa opiskelemaan Tampereelle. Elokuussa olisi tarkoitus muuttaa, jos löytyy sopiva kämppä, ja tämän kautta kämppistäkin etsiskelen samalla, yksin ei innosta muuttaa. Naispuolinen henkilö hakusessa, itse olen rento ja rauhallinen siinä mielessä, että ei tarvitse pelätä että joka ilta olisi bileet tai muuta:D

Kämppää ajattelin lähinnä esimerkiksi Ylöjärveltä/Nokialta/Lielahdesta tai sitten ihan Tampereelta, mutta olisi mukava jos olisi joku joka haluaisi tuolta Ylöjärveltäkin kanssani kämppää haeskella. :)

Ainiin, en polta, eikä minulla ole lemmikkieläimiä.

Vastailkaa tänne jos yhtään kiinnostuitte!

7

1022

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuu___

laitakko vaikka emailisi :)

• Sally

Olen 23-vuotias mimmi hyvinkäältä ja etsiskelen rentoa kämppistä syksyksi tampereelta. Muutan 2 kissan kanssa. Laita postia jos kiinnostuit, [email protected]

• TAMPERE--

Huone tarjolla kalevassa!

Minulla olisi siisti ja tilava n.20m2 parvekkeellinen huone vapautumassa syyskuun alussa, huone haluttaisiin vuokrata osittain kalustettuna puoleksi vuodeksi . Tilanne on siis sellainen, että nykyinen kämppäkaverini lähtee puoleksi vuodeksi ulkomaille. Tämä on mielestäni oiva tilaisuus juuri muilta paikkakunnilta muuttaville, että voi rauhassa etsiä asuntoa ja tutustua Tampereeseen puolen vuoden ajan keskustan tuntumasta ja halvalla.

Vuokra on 295e/kk 12e vesi sähkö ja netti, Pesutupa on ilmainen, siisti ja tilava, alue on hyvin rauhallinen. Yliopistolle kävelee max. 15 min ja Tamk näkyy melkein ikkunasta :)

Itse aloitan opiskelut syksyllä Piramkin Ikaalisten toimipisteessä matkailu alalla. Olen 21 vuotias tyttö ja harrastan urheilua monipuolisesti. Tulen myös hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa.

Jos kiinnoistuit soita 050-4015653 tai mailaa [email protected]

• tässä rento tyttö :)

hei

kämppää tampere :) itse 21- vuotias alotan nyt yliopistolla opiskelut :)
      rento kämppis hakusessa :)

• *A

Moro!

Itse etsin sopivaa kaksiota tampereelta ja siihen mukavaa ja rentoa naispuolista kanssa-asukkia. Oon kesän ulkomailla, joten koitan hoitaa asuntoasioita täältä käsin ja muuttaa voisin aikaisintaan 1.syyskuuta.

Jos kiinnostaa 22v. musiikki- ja kulttuurialan ihminen, ni pistähän mailia. Tampere on jo entuudestaan tuttu mesta, nyt olen muuttamassa sinne takas Helsingistä.

cotton(alaviiva)candy(ät)luukku(piste)com

• n

asun lielahdessa kolmiossa johon tarvitsisin kaveria.. lyhyt teksti mutta jos vielä paikka hakusessa niin ota ihmeessä yhteyttä.. 0443570746.
      tekstiviestit tulevat parhaiten perille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      262
      9869
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      187
      5602
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      161
      5201
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      72
      4856
    5. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      212
      2429
    6. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      12
      2259
    7. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      320
      1938
    8. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      21
      1635
    9. Minkälainen auto

Kaivatullasi on? Väri/Merkki? :)
      Ikävä
      90