Kämppis+kämppä hakusessa! TAMPERE; YLÖJÄRVI,...

ruusunnuppu1234

Moikka! :)

Olen 19-vuotias, mukava tyttö, ja olen syksyllä menossa opiskelemaan Tampereelle. Elokuussa olisi tarkoitus muuttaa, jos löytyy sopiva kämppä, ja tämän kautta kämppistäkin etsiskelen samalla, yksin ei innosta muuttaa. Naispuolinen henkilö hakusessa, itse olen rento ja rauhallinen siinä mielessä, että ei tarvitse pelätä että joka ilta olisi bileet tai muuta:D

Kämppää ajattelin lähinnä esimerkiksi Ylöjärveltä/Nokialta/Lielahdesta tai sitten ihan Tampereelta, mutta olisi mukava jos olisi joku joka haluaisi tuolta Ylöjärveltäkin kanssani kämppää haeskella. :)

Ainiin, en polta, eikä minulla ole lemmikkieläimiä.

Vastailkaa tänne jos yhtään kiinnostuitte!

7

1046

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuu___

laitakko vaikka emailisi :)

• Sally

Olen 23-vuotias mimmi hyvinkäältä ja etsiskelen rentoa kämppistä syksyksi tampereelta. Muutan 2 kissan kanssa. Laita postia jos kiinnostuit, [email protected]

• TAMPERE--

Huone tarjolla kalevassa!

Minulla olisi siisti ja tilava n.20m2 parvekkeellinen huone vapautumassa syyskuun alussa, huone haluttaisiin vuokrata osittain kalustettuna puoleksi vuodeksi . Tilanne on siis sellainen, että nykyinen kämppäkaverini lähtee puoleksi vuodeksi ulkomaille. Tämä on mielestäni oiva tilaisuus juuri muilta paikkakunnilta muuttaville, että voi rauhassa etsiä asuntoa ja tutustua Tampereeseen puolen vuoden ajan keskustan tuntumasta ja halvalla.

Vuokra on 295e/kk 12e vesi sähkö ja netti, Pesutupa on ilmainen, siisti ja tilava, alue on hyvin rauhallinen. Yliopistolle kävelee max. 15 min ja Tamk näkyy melkein ikkunasta :)

Itse aloitan opiskelut syksyllä Piramkin Ikaalisten toimipisteessä matkailu alalla. Olen 21 vuotias tyttö ja harrastan urheilua monipuolisesti. Tulen myös hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa.

Jos kiinnoistuit soita 050-4015653 tai mailaa [email protected]

• tässä rento tyttö :)

hei

kämppää tampere :) itse 21- vuotias alotan nyt yliopistolla opiskelut :)
      rento kämppis hakusessa :)

• *A

Moro!

Itse etsin sopivaa kaksiota tampereelta ja siihen mukavaa ja rentoa naispuolista kanssa-asukkia. Oon kesän ulkomailla, joten koitan hoitaa asuntoasioita täältä käsin ja muuttaa voisin aikaisintaan 1.syyskuuta.

Jos kiinnostaa 22v. musiikki- ja kulttuurialan ihminen, ni pistähän mailia. Tampere on jo entuudestaan tuttu mesta, nyt olen muuttamassa sinne takas Helsingistä.

cotton(alaviiva)candy(ät)luukku(piste)com

• n

asun lielahdessa kolmiossa johon tarvitsisin kaveria.. lyhyt teksti mutta jos vielä paikka hakusessa niin ota ihmeessä yhteyttä.. 0443570746.
      tekstiviestit tulevat parhaiten perille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      97
      2596
    2. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      98
      1616
    3. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1505
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      14
      1226
    5. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      20
      992
    6. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      81
      953
    7. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      42
      889
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      117
      876
    9. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      803
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      736
    Aihe