Elikkä oma pää lyö tyhjää ja apua kaivattais.. Tarttis keksiä tyttöselle rauhallinen nimi, ei kuitenkaan Rauha tai Tyyni/Tyyne..
Siskonsa nimi on Vimma ja kuvaa luonnetta aivan loistavasti ja tää toinen likka on sitte oikee lupsakka ja rauhallinen olkapäällä völlyttelijä ja kaipailisin sille sopivaa nimeä. Molemmat likat ovat black hooded.
Kiitos jo etukäteen :)
Tyttö rotalle rauhallinen nimi
11
862
Vastaukset
- ....
Tumma?
- miia2156
Mulla oli tyttörotta minkä nimi oli Iines!! Myös Lumi on ihana nimi jos rotta on vaalea!!
- xbxdxf
Hilja
- Hessu Hopo
Mula on kotoon kax hamsterii. Toisen nimii o ALGAMIS, kosk se muistuttaapi ihan haltioota ja se ossoopi taikko. Toasen nimi olipi HOMO-PETTERI, koska se muistutti niin paljolta ihimistä. Homoo tarkoitt ihimist. Se olipi muutte tyttö hamsteri.
- vaaks_
^Joku kattonu Pasilaa ;)
- Jenni~
Kirppu olisi loistava nimi,
itse tässä suunnittelen rottia hankkivani,
nimeksi niille varmaan joko Kirppu & Ronja, tai Blondi & Kirppu.. - mommu
siskon nimen huomioon ottaen kävis dimma. :)
tai dilemma, lumi, säde, vanu... - Minä vaan
Kiitos kaikille vastanneille. Nimet kerkesi molemilla likoilla jo muuttua ja 2 uuttaa tyttöä tuli laumaan. Joten nyt on rottien nimet Myrsky, Pouta, Sade ja Pisara (joka muuten sai siskonpojalta lempinimen Ville :D )
- Jinri
Noo mä voisin kokeilla ehdottaa jotain :)
Rulla
Lätty
Lettu
Vilma
Hilja
Hilla
Muru
Jooh, ei ehkä nimiä parhaimmasta päästä, mutta ehdotimpa jotain :P- ne on hyviä!!!!!!!!!
kokeilkaa ihmisten nimiä, niistäkin voi löytyä kaikkea kaunista. sitä paitsi myös on olemassa lemmikkien nimipäiväkalentereja(:
- HiiH
No tos ois muutama:
Kaino
Hippe
Lila
Ei ehkä ollu parhaasta päästä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696941
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes622543- 562158
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se621292Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3551260- 561244
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141131Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79970Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384968Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14957