Tyttö rotalle rauhallinen nimi

Minä vaan

Elikkä oma pää lyö tyhjää ja apua kaivattais.. Tarttis keksiä tyttöselle rauhallinen nimi, ei kuitenkaan Rauha tai Tyyni/Tyyne..
Siskonsa nimi on Vimma ja kuvaa luonnetta aivan loistavasti ja tää toinen likka on sitte oikee lupsakka ja rauhallinen olkapäällä völlyttelijä ja kaipailisin sille sopivaa nimeä. Molemmat likat ovat black hooded.
Kiitos jo etukäteen :)

11

813

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Tumma?

    • miia2156

      Mulla oli tyttörotta minkä nimi oli Iines!! Myös Lumi on ihana nimi jos rotta on vaalea!!

    • xbxdxf

      Hilja

    • Hessu Hopo

      Mula on kotoon kax hamsterii. Toisen nimii o ALGAMIS, kosk se muistuttaapi ihan haltioota ja se ossoopi taikko. Toasen nimi olipi HOMO-PETTERI, koska se muistutti niin paljolta ihimistä. Homoo tarkoitt ihimist. Se olipi muutte tyttö hamsteri.

      • vaaks_

        ^Joku kattonu Pasilaa ;)


    • Jenni~

      Kirppu olisi loistava nimi,
      itse tässä suunnittelen rottia hankkivani,
      nimeksi niille varmaan joko Kirppu & Ronja, tai Blondi & Kirppu..

    • mommu

      siskon nimen huomioon ottaen kävis dimma. :)

      tai dilemma, lumi, säde, vanu...

    • Minä vaan

      Kiitos kaikille vastanneille. Nimet kerkesi molemilla likoilla jo muuttua ja 2 uuttaa tyttöä tuli laumaan. Joten nyt on rottien nimet Myrsky, Pouta, Sade ja Pisara (joka muuten sai siskonpojalta lempinimen Ville :D )

    • Jinri

      Noo mä voisin kokeilla ehdottaa jotain :)
      Rulla
      Lätty
      Lettu
      Vilma
      Hilja
      Hilla
      Muru
      Jooh, ei ehkä nimiä parhaimmasta päästä, mutta ehdotimpa jotain :P

      • ne on hyviä!!!!!!!!!

        kokeilkaa ihmisten nimiä, niistäkin voi löytyä kaikkea kaunista. sitä paitsi myös on olemassa lemmikkien nimipäiväkalentereja(:


    • HiiH

      No tos ois muutama:
      Kaino
      Hippe
      Lila
      Ei ehkä ollu parhaasta päästä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      392
      1545
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1288
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1230
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      165
      1155
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      997
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      906
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      826
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      814
    9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      810
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      170
      709
    Aihe