En ole osallistunut laatukeskusteluun ja "Määttäsasiaan" mutta tänään luin Ikosen kirjoituksen lehdestä ja se selventää asiaa.
Kirjoituksessa hän toteaa etteikö myös ketjuttamista ole sosiaalipuolellla tapahtunut. Kyllä oli ja asia korjattiin jonka olen täällä todennut ja näin ei tullut turhia kustannuksia kaupungille,
Ikonen sysää vastuun toisaalle,kuitenkin lautakunta hyväksyy viranhaltijapäätökset joten jos asiasta olisi voitu puuttua aikaisemmin jo joten se siitä lautakunnan toiminnasta.
Mitä tulee sitten noihin laatujärjestelmiin taas on uusia nimikkeitä joiden parissa pakerretaan aikanaan oli tujo.eli kommentoisin sitä tulos tai ulos.
Mielestäni jotkut pakertavat noiden paperin pyörityksessä ja ovat siinä taitavia mutta suorittäjat ymmärtävät asian ilman papereiden pyöritystä tarkkaan mitä pitää tehdä ja miten.kokemuksesta tiedän sen seikan että niiden papereiden pyörityksen aikana sutta tuli toisaalla.Työkaverini joskus totesi silloin on viksu talo niin on höylätyt saunapuut ja rumpsautti vialliset tuotteet jätepuihin.
Eli mitä tästä opimme hyvää laatua tarvitaan.
Mitä sitten tulee valtuutetun uhkaukseen kyllä minunkin nahasta on tarjottu sievoinen summa ja on jopa uhattu koko sakki tappaa.viimeksi vuosi sitten sain puhelun"olet hautaan menevä"
Mutta mitä tekee viranomaiset siitä olen kertonut viime kesän osalta miten tulee seli seli asiaan.poliisien toiminnan osalta.Sinänsä aikanaan poliisipäällikkö oli alaisiaan ohjeistanut minun varalta, ettei heidän maine mene mutta näinkö sitten muistanevat ohjeistuksen ,joten se siitä laadunvalvonnasta.
Millaista kirjoitusta on kohtaani ollut ja kenen toimesta jopa että puolueosaston tulisi rajoittaa kirjoitteluani,siihen asiaan myös vastasin.ettei sellaista toimintaa voida laillisesti tehdä täällä toisaalla olen maininnut asiasta.
Mutta tuohon yhteen ketjuun en osallistunut ja kuitenkin siinä jopa vihjataan kylähulluun.
Olen kyllä ollut lehdessä esillä aikanaan"täytän kylähullun paikan" Mitä kylähullu tekee se on mielestäni arvo sinänsä hän on henkilö joka on luova ja sanoo asian kohdalleen
" halk huulen" niinkuin kiteeläinen mummo sanoi.Jossakin on ihan pidetty seminaaria ,miten kylähullu toimii ja miten. Joten se siitä nimestä Markku Korpinen
Tulos tai ulos
2
129
Vastaukset
- Mielenkiintoista...
Arvoisa puheenjohtaja! Miten määritellään tulos. Ajatellaanpa vaikka vanhustenhoitajaa. Onko tulos siinä kuinka monta vanhusta hän ruokkii ja kylvettää yhden työpäivän aikana. Jääkö kenellekään aikaa kohdata asiakasta. Jutella asiakkaan kanssa, kysellä kuulumisia ilman että koko ajan vilkuillaan kelloa. Rohkenen väittää että se kuuluisa laatu löytyy enemmän tuosta jälkimmäisestä eikä niinkään kappalemääristä. Mitä on laatu kaupan kassalla. Onko se sitä että mumistaan kuitin loppusumma epäselvästi eikä edes tervehditä asiakasta. Vai olisiko aikaa tervehtiä reippaasti ja vaihtaa muutama sana vaikka päivän säästä. Mitä on laatu laulukisoissa. Kovaa ja korkealta vai seesteisempää tulkintaa.
Laatu on sitä että ihmisillä on aikaa toisilleen. Kappalemäärät ja kellokortit eivät edusta laatua. Niillä mitataan määrää. Mitä tekee lihavalla pankkisaldolla jos tynnyrit kolisee tyhjyyttään. Mietitääs vähän.Mielestäni laatu on asioiden sisäistämistä miten toimitaan.
Ennen ainakin hakiessani koulutukseen oli testit ennenkuin kouluun pääsi eli hoitotyöhön olen sellaisen koulutuksen saanut ja jopa siunattu virkaan.
Olen myöskin sanonut tuosta asiasta minua ei ole koulutettu nöyristelemään politrukeille vaan aivan muuhun työhön josta totesin yllä.
Sinänsä aina voidaan muuttaa menetelmiä ja tapoja ergonomisesti jopa unohtamatta asiaa mitä tehdään.
Mitä on sitten laatu laulukisoissa sekin on arvo sinänsä miten ja kuka mistäkin tulkinnasta pitää.Ymmärsin tuonkin asian
Olen muuten opiskellut laulua eri opettajien johdolla muutakuin karaokea ja juuri samaan asiaan olen kiinnittänyt huomiota ja siihen sain opastusta tuttavaltani ja voitin kisan ja juuri tuohon asian ymmärtämiseen kiinnitettiin huomiota mistä laulu kertoo,
Muuten juuri lauloin kirkossa ja juuri tuohon tulkintaan oli kiinnitetty huomiota ja siitä sain kiitosta joten kiitos palautteesta MK
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345778Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4972612JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t101889Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳291538En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171149Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7994Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4947- 62902
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43893- 13849