Tässä on sellainen asia, että tarvitsen pankkia varten todistuksen joka osoittaa kaikki ulosotto/perintämaksuni maksetuksi.
Mistä moisen todistuksen saan?
Tosiaan meni pari vuotta sitten luottotiedot ja siellä on muistaakseni 2 merkintää jotka poistuu seuraavan kahden vuoden aikana.
Mutta koska olen viimeisen 1,5 vuoden aikana saanut kaikki maksettua pois ja minulla on hyvä palkkainen varma työ, pankki voi myöntää minulle asuntolainan.
Mutta siihen tosiaan tarvitsee jonkinlaisen todistuksen, että kaikki velat tosiaan on pois maksettu.
Kenelläkään kokemuksia?
velat maksettu, merkintä säilyy
1
438
Vastaukset
- Omatietoon
Menet Omatietoon, http://www.omatieto.fi/ , ja ostat ja tulostat tietosi. Jokaisen merkinnän kohdalla mainitaan, onko velka maksettu. Toinen, ilmainen, vaihtoehto on, että tilaat tietosi Asiakastiedosta.
Muista, että tietojen kohdalla ei ole merkintää maksusta jos et ole pyytänyt velkojaasi ilmoittamaan Asiakastietoon, että velka on maksettu. Automaattisesti tieto maksusta ei heille mene.
Jos velkasi ei ole mennyt ulosottoon ja niistä ei ole maksuhäiriömerkintää, niin silloin sinun pitää pyytää jokaiselta perintätoimistolta, jotka ovat sinulta perineet, erikseen todistus maksuista.
Tai sitten kaikilta velkojiltasi, että velka on suoritettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192311
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs561864- 1781523
- 821493
- 231490
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3101443Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti1011071Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä631027Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää341005- 349894