Helsingissä / lähellä ratsastuskoulu

Tahtoo...!

Haluaisin aloittaa ratsastuksen. Mitä hyviä talleja Helsingissä tai sen lähellä olis?

Olen miettiny tuomarinkylän ratsastuskoulua tai tuomarinkartanon ratsastusopistoa. Kumpi olisi parempi?

9

837

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      joo kannattaa ratsastaa vaik asuis helsingis.(asun vantaal)meilä on kyl tooosi paljon tallei/ratsastus koului.en oikee osaa vastata noihin ku asun tääl.mut talleista löytää tietoo googlesta kun kirjottaa esim.helsingin tallit!: )o :juhuu taas heppa fanei!!!mut tosin se google ei oo ihan parhaimpii paikkoi mut silti kandee käydä.ite tykkään kauheeeesti hepoista ja 3-4v.ratsastanu älkää välittäkö jos kirjotan vähä vääri.hel.....hyttyne puras.ärrr..vitsin hyttyset.kannattaa niit molem käyä kattoo ja vertailla.(talleistapuheen ollen)onhan muitki kunne ni kannattaa tutustuu heti useempaa.onnea!!! toivottavasti löyät mieleises paikan.nii hei ponil vai hepalla?; )O :jeee!!!ratsastus on tooosi kivaa!!!

    • .....

      vastaathan mulle kun yleensä mulle ei vastata

    • .....

      oonko kertonu Lolasta?no nyt kuulette.kun halusin alkaa ratsastaan asuin helsingissä siellä etin kauheesti sopivaa tallii mut löysin yhen vaikutti tosi hyvältä mut en sit siellä koskaan käyny.(löysin googlesta ni osotetta en tienny.mut nyt ratsastan vantaalla.otsikko on lola?tässä tallissa mis vieläkin ratsastan on heppa nimeltä lola.se on tullu tallille vähän mun jälkeen niin pääsin lolaa tuomaan.nyt olemme varmaan parhaat kaverit maailmassa.Lola rakas ensi kerralla kerron enemmän.heippis!saatkohan näistä vihiä hevosen kanssa elämästä; )

    • .....

      jatkoa lolasta.lolan historia:lola oli sairas tänne tullessani sain sen hoitoon ja se aijottiin lopettaa.onneks se pääsi tänne.minä ja Lola:meistä tuli heti parhaat kaverit ja mä käynki kerran pari päivässä Lolaa kattoo.rutiinit:vien lolan laitumelle ja siivoon sen karsinan samalla.ratsastus.talutus.laitumelle.uudestaan tullessa:ratsastu & talutus.sisään.ruokinta.

    • Ratsastaja v:sta2010

      juu hevoskokemusta on kävin tuomarinkylän ratsastuskoululla ja siel ei kannata käyä (mun mielipide..) hevoset on vihasii ja niit on kohdeltu huonosti työntekijöit on vähn ja talustusratsastajat ei saa ite laittaa hevostaan. Ja muut hoitajat on ei kivoja. Mä en ainakaa viihtyny siellä! Voit käydä kattoo mut jos sitä vertaa johonki talliin mikä on esim. vähä maaseudulla ni se on tosi huono, monta hevosta on ängetty pieneen talliin...

      • Ridaaja

        Öö, mielestäni et puhu totta. Hevoset ovat kilttejä ja niitä kohdellaan hyvin. Uskon, että työntekijöitä on tarpeeksi. Mitkä talutusratsastajat? Ai ne jotka ratsastaa sunnuntaina siinä talutuksessa vai alkeiskurssilaiset?
        Ainakin alkeiskurssilla saa itse hoitaa hevosensa ja hoitajat auttaa tarvittaessa (olen itsekin ollut auttamassa). Mielestäni hoitajat ovat ihan kivoja ja auttavat, kun pyytää ja joskus tulee kysymäänkin, että tarvitseeko apua.


    • Polle

      Missä olis halpa ja hyvä talli shettikselle?

    • HorseGirl02

      Kaarelan ratsutalli on hyvä talli Helsingissä. Siellä on hyvä tallihenki ja siellä on kaikenlaisia poneja ja hevosia

    • Ridaaja

      Itse ratsastan Tuomarinkylän ratsastuskoululla. Se on kiva paikka, opettajat ovat osaavia, tallissa on usein joku auttamassa ja suurin osa hevosista/poneista kilttejä. Suosittelen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      296
      3178
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1723
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      86
      1254
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1243
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1149
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      43
      1020
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      954
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      896
    10. Liikennesäännöt

      Uuden ohitustien myötä torkkolantieltä tulevia kuuluu väistää tai ainakin kuuluisi väistää, jos he tulevat ollintielle.
      Pyhäjärvi
      11
      814
    Aihe