Eikö ole kiva istuskella tällaisella ilmalla tuntikaupalla siellä partsilla ja röökata! Kun ei tule sitten omaan kämppään sitä ihanaa ja aromaattista savua. Sillä sehän haisee pahemmalle kuin paska, tai kutakuinkin samalle. Toisaalta, sille haisevat myös sormesi, vaatteesi ja hampaasi, joten mitäs tuosta. Pääasia, että oma kämppäsi ei sille haise!
Kiitos löyhkästä, röökaaja!
kunnon mies 73
2
355
Vastaukset
- ihmeessä?
sitä pitäisi sisällä poltella kun on parveke? Parvekkeella on hyvä poltella kessua, nauttia auringosta, nauttia kylmiä juomia ja grillata hiukopalaa...
- åluopi
ja jun laittaapi oven kiinni, niin eipä mene savut sisälle ja siellä sitten raitista ilmaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1878579
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264708- 504218
- 593762
- 513206
- 502970
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362147