Tarkoitettu 2 hengelle, pakataan pyöreäksi "lautaseksi". Onko tuosta kokemuksia, särkyykö helposti, pitääkö vettä. Ei eräretkelle vaan lapsen leirille, jossa aina sataa.
Kokemuksia Lidlin popup-teltasta?
7
6555
Vastaukset
- atlatl
...kaksikerrosteltta,ei nuo popupit lasten käytössä kestä,ihan oikeasti.
kaaret kun ovat kovin ohuet ja vedenpitävyydestä ei tietoakaan.
Ja tuo lätty pannukakku,joka noista koottuna tulee on aika hankala kuljetella,koska on aika kookas.
Ei sitä saa rinkkaan pakatuksi niinkuin oikea teltta.
Leirikäytössä minullakin oli peruskupoliteltta ja mukavaa oli.
Ja maksamalla vähän paksumman nipun euroja teltta kevenee ja vesitiiviys paranee,samoin kestävyys. - Wesku3
Viime syksynä 2 kpl marketin poistosta! Loistavia leikkitelttoja, mutta en niihin kyllä lastani laittaisi nukkumaan!
http://salattu.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=108289134 - Anonyymi
En o!e vielä onnistunut paketoimaan takaisin kuljetuspussiin , olen yrittänyt ( n.7-8 kertaa olen yrittänyt , yhtä useasti olen katsonut videon !
- Anonyymi
Yo nukuttu. Pystytys ihan itsestään. Kasaus sujui ohjeiden lukemisella ja videon katsomisella helposti ensikertalaiseltakin. Lapsilta sujuu varmaan kun opettaa ja harjoittelee. Tuskin vettä pitää, mutta nopea ja halpa.
- Anonyymi
Laadulla on aina, hintansa.
- Anonyymi
Meillä oli melkein koko kesän ulkona, eikä vettä tullut koskaan teltan sisälle asti. Meillä lapset (2kpl) tykkäsivät nukkua siellä keskikokoisen koiramme kanssa ja hyvin kuulemma mahtuivat. Lapset jo vähän vanhempia, ettei ihan pieniä. Kasauksesta selvisi 10v, mutta pakkaaminen olikin hankalampi homma.
- Anonyymi
Kyllä, sopii littananmaan kulkijoille mainiosti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581371Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221104Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111060- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73859