Olen 40 naishenkilö,joka omistaa isot rinnat Haluaisin tavata miehiä jotka tykkäävät imeä oikein kunnolla rintoja ja leikkiä rinnoilla muutenkin..Miehet voisivat olla iältään 35-47 v..
Imettäjä
27
1886
Vastaukset
- poika-18v
moi olen 18v poika jos sulle kelpais niin voisin imeä tissejäsi,
olen aina halunnu vanhempaa naista ja isoa tissiä.- isot rinnat..
Sorry haluan hieman vanhemman..kiitos vaan kiinnotuksesta..
- ois sulle
45v mies tissies kimppuun.. Laitahan postia osotteeseen [email protected] niin sovitaan aikaa ja paikkaa tarkemmin..
- mmmm....
Unelmoin isoista tisseistä ja niiden imemisestä aina! voisin viettää isojen tissien äärellä vaikka tunteja. Imettäjä olisi ihana.
mailaa [email protected] - imettää
37-vuotiasta hyvännäköistä kundia? Jos kiinnostaa niin vastaa [email protected]
- Js
laita viestiä osoitteeseen [email protected], olen 39-vuotias mies.
- Leikki mies
Moi
Tääl ois 42v mies joka ihannoi isoja rintoja.
Laita meiliä jos haluat mukavan miehen leikkeihisi : [email protected] - joko tänään
Hei,
olen siisti 44v mies pk-seudulta (pieni matka ei ole este). Kirjoita [email protected] - tosi mies
Täällä 47v mies valmiina kaikkeen mukavaan puuhasteluun, et varmasti tule pettymään ;) mailaa [email protected]
- myöhässäkö?
Oletkohan jo mahdollisesti löytänyt itsellesi sopivan miehen,todennäköisesti. Jos kuitenkin vielä katsastat vaihtoehtoja niin ilmoita miten saan sinuun yhteyttä. Olisi kiva kenties tavata ja jutella .
- imettäjä
Kiitos vaan tarjouksesta,ikävä kyllä löysin ja "kadotinkin". Joten en jaksa uskoa enään että täällä on kukaan tosissaan.
- fallandia
imettäjä kirjoitti:
Kiitos vaan tarjouksesta,ikävä kyllä löysin ja "kadotinkin". Joten en jaksa uskoa enään että täällä on kukaan tosissaan.
Mikäli vielä on kiinnostusta niin ilmoittaudun tosissani ahkeraksi tissien imijäksi. :D
- miespitkä
täällä olis 33v 185 90 mies joka on valmis imemään rintoja ja muutakin
olen 06a - fallandia
Joko olet löytänyt etsimäsi? Päivittele välillä. :)
- Niin kuin
kirjoitin jo aikaisemmin.löysin erään ja hän ei sitten halunnutkaan sitä oikeasti.joten ei oikein jaksa uskoa enään näihin nettimiehiin..pitää odottaa ja toivoa että kohtaa oikeassa elämässä miehen joka ihastuu mun rintoihin..
- fallandia
Niin kuin kirjoitti:
kirjoitin jo aikaisemmin.löysin erään ja hän ei sitten halunnutkaan sitä oikeasti.joten ei oikein jaksa uskoa enään näihin nettimiehiin..pitää odottaa ja toivoa että kohtaa oikeassa elämässä miehen joka ihastuu mun rintoihin..
Olen aikuisten oikeesti tosissani. Minä olen kiinnostunut rintojen imennästä. Saako sinuun yhteyttä jotenkin? Onko sinusta kuvia jostakin? Mailia? :D
- mamaforyou
fallandia kirjoitti:
Olen aikuisten oikeesti tosissani. Minä olen kiinnostunut rintojen imennästä. Saako sinuun yhteyttä jotenkin? Onko sinusta kuvia jostakin? Mailia? :D
Jätä fallandia yhteystietosi
- fallandia
mamaforyou kirjoitti:
Jätä fallandia yhteystietosi
[email protected] ota mailiin yhteyttä. Lähetä vaikka muutama kuva itsestäsi. :D
- vartaloltasi
tiukka ja kiinteä sekä hoikka?
- 1 vaan
Olen 38-vuotias mies pääkaupunkiseudulta. Pidän erityisesti isojen rintojen imemisestä. Ota yhteyttä jos kiinnostaa [email protected].
Haluan imeä mutta saanhan jättääjäljet? Haluaisin nuolla myös toisten jättämiä jäkiä.
- risto4
hei olen 35.v mies haluisin imeä kunnon isoja tissejäsi nam olen 173cm pitkä ja hoikka kirjoita s-postia [email protected]
- ei vittu...
Luuletteko oikeesti ettei tuollainen nainen olisi seuraa saanut ilman näitä palstoja!!! Laitatte osotteita ja muuta, teette itsestänne pellen tollasen teinipoikatrollin vuoksi hahahahahahahaha!!! Ootte te semmosia peräkammarin poikia!
- Milk Man
28 v. nuori mies joka kaipaa isoja rintoja joita imee.
[email protected] - Sakari 63
Vau. Olis todella ihanaa imeä isoja rintojasi ja imeä nänni syvälle suuhun. Jos haluat TODELLA hyvää nännin ja rinnan imemistä niin vastaa minulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252103Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671688Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241540- 281291
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161287Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61206Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001