>>Se on parempi, että asiasta kiinnostuneet ottavat postillat esille ja katsovat kaikki ennen 1850 pidetyt saarnat ja lukevat löytyykö myös evankeliumia, joka on saarnaa parannuksesta ja syntienanteeksiantamuksesta. Minä löysin. Jos joku on eri mieltä, sitten olen valmis keskustelemaan vaikka vähän pitemmästikkin.
OLe sitten orja jos
33
414
Vastaukset
- Gravelz
Tuossa se taas kerran tuli esiin, - TOTUUS. Ihanala tavalla Martti Luther on kieteyttänyt kristinuskon ytimen ja pelastuksemme kallioperustuksen.
- teutatess
Aivan , jos Kristus poistetaan raamausta siitä ei todella paljon löydy .
Muutama maininta Jumalasta Herrasta joka itseasiassa poistuu Kristuksen mukana , jäisi vain historisallinen romaani.- sarvipää nauraa?
Lainaus toiselta palstalta:
"Hän tarkoittaa samaa kuin Vapahtajamme:
Joh 15:14. Myöhemmin Jeesus tapasi miehen temppelissä ja sanoi hänelle: "Sinä olet nyt terve. Älä enää tee syntiä, ettei sinulle kävisi entistä pahemmin."
Näitä on muitakin, mutta tämä riittänee.
Minusta tässä Jeesuksen sanassa on vähän eri oppi kuin siinä: Tee rohkeasti syntiä! """
-------------------------
Mikä on sydämen usko silloin, kun oikeassa oleminen tulee niin tärkeäksi, että
valhekin on väittelyssä luvallista?
Ei tämä lipsahdus ole, tästä on puhuttu ennenkin.
Jumala armahtakoon, ettei rakkaus muutu puoluevihaksi, jossa kaikki keinot ovat sallittuja. - tänään olen
saanut kuulla henk.koht.totuutta!Kiitos Jumalalle Poikansa kanssa!Olin myös rukkarilla villasukat jalassa ja lapatossut joilla olen koko kesän käyskennellyt,ne kun ovat niin sopivat mun jalkoihin.En itse ollenkaan ymmärtänyt että näytin koomiselta.Siskoni oli nähnyt ja nauranut.Ihmettelin kyl miksi jotkut pikkupojat kuiskuttelivat ja katsoivat jalkoihini.Olin niin paniikissa mennessäni seuroihin et luulin olevani hienokin.Vasta Liisan kerrottua ymmärsin miksi mun jalkoja tuijotettiin.En ikäpäivänä enää laita niitä sukkia seuroihin mut en kyl sukkiksiakaan!Jumalan Rauhaa teille toivottaa peppiina(tää on kevennys mut totta)
- olemme nyt
saaneet kuulla Kristuksesta ja Hänen Armotyöstään,Taivaan Isän lähettämänä!Minä olen saanut paljon Hengen Voimaa,tulta liekkiin sammuvaan.Kiitos siitä Kaikkivaltiaallemme!lämmöllä peppiina
- bobitza
olemme nyt kirjoitti:
saaneet kuulla Kristuksesta ja Hänen Armotyöstään,Taivaan Isän lähettämänä!Minä olen saanut paljon Hengen Voimaa,tulta liekkiin sammuvaan.Kiitos siitä Kaikkivaltiaallemme!lämmöllä peppiina
Tääl ovat kaikki olleet onnellisia ,siis keitä näin.Mul on tosi ihana olo,kiitos Jeesukselle!Enpähän tiedä mitä muut ajattelevat mut toivon:hyvää!r peppi,ps.jos ette vastaa kukaan olette varmaan jo tuutumassa!Hyvää yötä,Jeesus myötä.
- näi on asia
Paavali kirjoittaa, että meitä vartioitiin lain alla KUNNES USKO tuli.
Kun ihminen on sitten tullut tuntemaan Kristuksen ja saanut USKON kautta pukeutua hänen vanhurskauteensa, niin se on LAIN LOPPU. Jokä tässä tilassa vielä kurkottelee vanhurskautta itselleen tekemisten ja tekemättä jämmämisten kautta, hän on hengellinen HUORA.
Ja kipakka huora onkin, jos pääsee pönttöön opettamaan tosia. On perin surkeata kuunnella heidän naukumistaan siitä, mitä sinä saat tehdä ja mitä et saa tehdä. Uhkaillaa helvetillä, tuomitaan täysin Jumalan sanan vastaisesti Jeesuksen verellä puhtaaksi pestyjä jumalan lapsia, hyvin härskeillä ja julmilla sanoilla. Ymmärtämättä olenkaan omaa surkeata tilaa. Kun usko on loppunut on tullut tuhanten konstien aika.- 1Saara
Lain tehtävä on olla kasvattajana Kristukseen. Kun ihminen lain kautta tuntee tarvitsevansa Kristusta, on laki tehnyt tehtävänsä. Kristus on täynnä armoa ja on itse tehnyt kaiken tarvittavan puolestamme!
- bobitza
1Saara kirjoitti:
Lain tehtävä on olla kasvattajana Kristukseen. Kun ihminen lain kautta tuntee tarvitsevansa Kristusta, on laki tehnyt tehtävänsä. Kristus on täynnä armoa ja on itse tehnyt kaiken tarvittavan puolestamme!
olen uskossa saanut syntitaakkani viedä Jeesuksen Ristin juurelle.Olen saanut nukahtaa Jumalan,Kaikkivaltiaan syliin,ja Armosta,vain Armosta.Älkää rakkaat ystävät ymmärtäkö minua väärin.Olen vihollisen kiusaamana yrittänyt elää ja silti uskoa jo kauan.Mulla on ollut tosi raskas taakka.Jos teistä kellään ei koskaan ole sellaista ollut,ette voi ymmärtääkkään.Minä olen Jumalan lapsi,ihana yöllä kääriytyä peiton sisään ja ajatella et se on Jumalan peite jonka läpi Hän näkee vain synnittömän ihmisen,minut.KIITOS JEESUS KUN MUT OTIT LUOKSESI,HELMAAN TAIVAAN ISÄN.Siellä haluaisin aina levätä poissa rankasta maailmasta,poissa synnin pauloista!samaa ihanuutta haluan teille kaikille,lämpöä vällyjen alle,peppiina
- 1Saara
bobitza kirjoitti:
olen uskossa saanut syntitaakkani viedä Jeesuksen Ristin juurelle.Olen saanut nukahtaa Jumalan,Kaikkivaltiaan syliin,ja Armosta,vain Armosta.Älkää rakkaat ystävät ymmärtäkö minua väärin.Olen vihollisen kiusaamana yrittänyt elää ja silti uskoa jo kauan.Mulla on ollut tosi raskas taakka.Jos teistä kellään ei koskaan ole sellaista ollut,ette voi ymmärtääkkään.Minä olen Jumalan lapsi,ihana yöllä kääriytyä peiton sisään ja ajatella et se on Jumalan peite jonka läpi Hän näkee vain synnittömän ihmisen,minut.KIITOS JEESUS KUN MUT OTIT LUOKSESI,HELMAAN TAIVAAN ISÄN.Siellä haluaisin aina levätä poissa rankasta maailmasta,poissa synnin pauloista!samaa ihanuutta haluan teille kaikille,lämpöä vällyjen alle,peppiina
kaikki sinunkin syntisi on maksettu golgatan ristillä! Luota ja usko vapaasti, ei Jeesus sinua hylkää, Hän rakastaa sinua, on sinut verellään omakseen ostanut ja tulee esittelemään sinut siinä joukossa Isälle, joille Hän sanoo "tulkaa, minun Isäni siunatut... saat olla rauhallisella mielellä!
- Niin on kasva sitten
1Saara kirjoitti:
Nukkuisit sinäkin ja antaisit lain kasvattaa ettei tarvitsisi öitä riekkua täällä.
- Tiedoksianto
Niin on kasva sitten kirjoitti:
Nukkuisit sinäkin ja antaisit lain kasvattaa ettei tarvitsisi öitä riekkua täällä.
Työvuorossa oleva yöhoitaja ei voi nukkua. Ja sinä panet nyt sen suuren turpasi kiinnia ja keskityt omiin viesteihisi, etkä leiki poliisia! Sovitaan näin.
- Leeviläinen
Tiedoksianto kirjoitti:
Työvuorossa oleva yöhoitaja ei voi nukkua. Ja sinä panet nyt sen suuren turpasi kiinnia ja keskityt omiin viesteihisi, etkä leiki poliisia! Sovitaan näin.
"Kirjoittanut: Tiedoksianto / Tänään / klo 17:56
Työvuorossa oleva yöhoitaja ei voi nukkua. Ja sinä panet nyt sen suuren turpasi kiinnia ja keskityt omiin viesteihisi, etkä leiki poliisia! Sovitaan näin."
Yöhön on vielä aikaa, joten: eiko se tule synniksi työnantajan ajalla täällä työaikana riekkuminen? Mitäpä potilaista, kunhan saa pomon ajalla viisastella netissä ja kehoitella kirjoittajia pitämään turpansa kiinni? Grûss Gott! - 1Saara
Leeviläinen kirjoitti:
"Kirjoittanut: Tiedoksianto / Tänään / klo 17:56
Työvuorossa oleva yöhoitaja ei voi nukkua. Ja sinä panet nyt sen suuren turpasi kiinnia ja keskityt omiin viesteihisi, etkä leiki poliisia! Sovitaan näin."
Yöhön on vielä aikaa, joten: eiko se tule synniksi työnantajan ajalla täällä työaikana riekkuminen? Mitäpä potilaista, kunhan saa pomon ajalla viisastella netissä ja kehoitella kirjoittajia pitämään turpansa kiinni? Grûss Gott!Taas kerran ilmoitan, että kirjoitan aina nikilläni. Mitä työaikaan kirjoitteluun tulee, on hoitoalallakin sellaisia työpaikkoja, joissa on oltava yöllä läsnä vaikka koko yöksi ei tekemistä riitäkään. Valveilla on pysyttävä hälytyksiä varten, joten netti on silloin hyvä "valvottaja".
Josko tämä taas vähäksi aikaa riittäisi selvitykseksi, kunnes tätä taas aletaan ihmettelemään! :) - ==)))))
Tiedoksianto kirjoitti:
Ja sinä panet nyt sen suuren turpasi kiinnia ja keskityt omiin viesteihisi, etkä leiki poliisia! Sovitaan näin. ==)))))
- 1Saara
Niin on kasva sitten kirjoitti:
Aivan asialliseen viestiini purat pahaa oloasi? Henkilökohtaista? Kerro ihmeessä? Säälittävää tuollainen pahoinvointi. En voi auttaa ellet tunnista tunteitasi!
- Leeviläinen
1Saara kirjoitti:
Taas kerran ilmoitan, että kirjoitan aina nikilläni. Mitä työaikaan kirjoitteluun tulee, on hoitoalallakin sellaisia työpaikkoja, joissa on oltava yöllä läsnä vaikka koko yöksi ei tekemistä riitäkään. Valveilla on pysyttävä hälytyksiä varten, joten netti on silloin hyvä "valvottaja".
Josko tämä taas vähäksi aikaa riittäisi selvitykseksi, kunnes tätä taas aletaan ihmettelemään! :)i"lmeisesti minusta puhutaan?
Kirjoittanut: 1Saara / Tänään / klo 18:39
Taas kerran ilmoitan, että kirjoitan aina nikilläni. Mitä työaikaan kirjoitteluun tulee, on hoitoalallakin sellaisia työpaikkoja, joissa on oltava yöllä läsnä vaikka koko yöksi ei tekemistä riitäkään. Valveilla on pysyttävä hälytyksiä varten, joten netti on silloin hyvä "valvottaja".
Josko tämä taas vähäksi aikaa riittäisi selvitykseksi, kunnes tätä taas aletaan ihmettelemään! :)"
Se koira älähtää, keneen kalikka sattuu! Kirjoitit ilmeisesti nimimerkilä "tiedoksianto"- tai sinne päin? Omalla nimimerkilläsikö? No, valvo yösi netissä ja anna vanhusten huutaa apua! Ethän kuule, koska aikasi menee lestafoorumissa riekkumiseen! - 1Saara
Leeviläinen kirjoitti:
i"lmeisesti minusta puhutaan?
Josko tämä taas vähäksi aikaa riittäisi selvitykseksi, kunnes tätä taas aletaan ihmettelemään! :)"
Se koira älähtää, keneen kalikka sattuu! Kirjoitit ilmeisesti nimimerkilä "tiedoksianto"- tai sinne päin? Omalla nimimerkilläsikö? No, valvo yösi netissä ja anna vanhusten huutaa apua! Ethän kuule, koska aikasi menee lestafoorumissa riekkumiseen!Onko sinulla luetunymmärtämisessä ongelmia? Kerroin juuri, että kirjoitan vain omalla nikilläni.
Sovitaanko, että minä hoidan omat työasiani ja sinä omasi? Ethän tiedä tilannettani! - erittäin
1Saara kirjoitti:
Aivan asialliseen viestiini purat pahaa oloasi? Henkilökohtaista? Kerro ihmeessä? Säälittävää tuollainen pahoinvointi. En voi auttaa ellet tunnista tunteitasi!
yksinäistä.Olen sen kokenut .On se hyvä,Saara, kun laitat sen tyhjän ajan jota välillä joudut yökkönä kokemaan,tähän hyvään työhön jota täällä teet.
Minä tuppaan vieläkin öisin valvomaan vaikka olen sair.eläkkeellä.Totuttu tapa josta on vaikea päästä irti monen kymmenen työvuoden jälkeen.Tsemppiä sulle,jatka samaan tapaan,tääl ilm. on joku pahaoloinen ihminen joka ei muuten saa unta.piutpaut,lämpöä ja jaksamista,peppiina - Leeviläinen
1Saara kirjoitti:
Onko sinulla luetunymmärtämisessä ongelmia? Kerroin juuri, että kirjoitan vain omalla nikilläni.
Sovitaanko, että minä hoidan omat työasiani ja sinä omasi? Ethän tiedä tilannettani!"Kirjoittanut: 1Saara / Tänään / klo 20:01
Onko sinulla luetunymmärtämisessä ongelmia? Kerroin juuri, että kirjoitan vain omalla nikilläni.
Sovitaanko, että minä hoidan omat työasiani ja sinä omasi? Ethän tiedä tilannettani"
Sinulla on selvästi kirjoittamasi tekstin ymmärtämisen vaikeus? Hoida työasiasi, ne josta sinulle palkkaa maksetaan, äläkä työaikanasi rieku täällä foorumilla! Tilanteesi ei minua pätkääkän kiinnosta, ainoastaan kiinnostaa joskus (?) se, mitä milloinkin tänne kirjoitat..työnantajasi ajalla! - 1Saara
Leeviläinen kirjoitti:
"Kirjoittanut: 1Saara / Tänään / klo 20:01
Sovitaanko, että minä hoidan omat työasiani ja sinä omasi? Ethän tiedä tilannettani"
Sinulla on selvästi kirjoittamasi tekstin ymmärtämisen vaikeus? Hoida työasiasi, ne josta sinulle palkkaa maksetaan, äläkä työaikanasi rieku täällä foorumilla! Tilanteesi ei minua pätkääkän kiinnosta, ainoastaan kiinnostaa joskus (?) se, mitä milloinkin tänne kirjoitat..työnantajasi ajalla!Toivottavasti sinua kiinnostaa nämä loma-aikanakin kirjoitetut tekstini. ;) Työnantajamme on meille netin hankkinut, että yövalvojilla olisi tekemistä. Se taitaa sinua jostain syystä risoa? Minusta se on hyvä asia. :)
- 1Saara
erittäin kirjoitti:
yksinäistä.Olen sen kokenut .On se hyvä,Saara, kun laitat sen tyhjän ajan jota välillä joudut yökkönä kokemaan,tähän hyvään työhön jota täällä teet.
Minä tuppaan vieläkin öisin valvomaan vaikka olen sair.eläkkeellä.Totuttu tapa josta on vaikea päästä irti monen kymmenen työvuoden jälkeen.Tsemppiä sulle,jatka samaan tapaan,tääl ilm. on joku pahaoloinen ihminen joka ei muuten saa unta.piutpaut,lämpöä ja jaksamista,peppiinaEn suinkaan aina ole töissä kun yöaikaan kirjoittelen. Lomalla nyt :) Siunausta, voimaa ja iloa sinullekin peppiseni!:)
- Puttoin
1Saara kirjoitti:
En suinkaan aina ole töissä kun yöaikaan kirjoittelen. Lomalla nyt :) Siunausta, voimaa ja iloa sinullekin peppiseni!:)
Työssä valvominen on kokonaan toinen juttu, mutta nämä nettiholistit, jotka ovat niin holisoituneet nettiin että päivät makaavat sohvaperunoina ja heräävät taas iltapäivällä nettiin.
- Tiedoksianto
Leeviläinen kirjoitti:
i"lmeisesti minusta puhutaan?
Se koira älähtää, keneen kalikka sattuu! Kirjoitit ilmeisesti nimimerkilä "tiedoksianto"- tai sinne päin? Omalla nimimerkilläsikö? No, valvo yösi netissä ja anna vanhusten huutaa apua! Ethän kuule, koska aikasi menee lestafoorumissa riekkumiseen!Tuki jo turpasi toisten asioista kuten sanoin, ja keskity omiin juttuihisi.
- Tiedoksianto
Leeviläinen kirjoitti:
"Kirjoittanut: 1Saara / Tänään / klo 20:01
Sinulla on selvästi kirjoittamasi tekstin ymmärtämisen vaikeus? Hoida työasiasi, ne josta sinulle palkkaa maksetaan, äläkä työaikanasi rieku täällä foorumilla! Tilanteesi ei minua pätkääkän kiinnosta, ainoastaan kiinnostaa joskus (?) se, mitä milloinkin tänne kirjoitat..työnantajasi ajalla!Eikö mene perille! Sinä et ole toisten vahti, paina se nyt mieleesi.
- ! huomautus
Puttoin kirjoitti:
Työssä valvominen on kokonaan toinen juttu, mutta nämä nettiholistit, jotka ovat niin holisoituneet nettiin että päivät makaavat sohvaperunoina ja heräävät taas iltapäivällä nettiin.
Aikuiset ihmiset tietävät kyllä mitä ajallaan tekevät, se ei kuulu sinulle pätkääkään! Jos sinulla ei ole mitään asiaa, niin pysy poissa.
- Leeviläinen
1Saara kirjoitti:
Toivottavasti sinua kiinnostaa nämä loma-aikanakin kirjoitetut tekstini. ;) Työnantajamme on meille netin hankkinut, että yövalvojilla olisi tekemistä. Se taitaa sinua jostain syystä risoa? Minusta se on hyvä asia. :)
"Toivottavasti sinua kiinnostaa nämä loma-aikanakin kirjoitetut tekstini. ;) Työnantajamme on meille netin hankkinut, että yövalvojilla olisi tekemistä. Se taitaa sinua jostain syystä risoa? Minusta se on hyvä asia. :)"
Loma-aikanasiko sinä käyt työpaikallasi kirjoittamassa lestafoorumiin? Seuraamalla viestiesi lähetysajankohtia, voi kuka tahansa päätellä työ- ja loma-aikasi harrastukset: käyt lomallasi työnantajasi tietokoneella viisastelemassa lestafoorumiin? Eikö sinulla ole omaa tietokonetta? Eikö yövalvojilla ole muuta tekemistä kuin työaikana riekkua netissä? Lex Nokia olisi sinunkin työpaikassasi hyvin tarpeellinen kontrolli! - 1Saara
Leeviläinen kirjoitti:
"Toivottavasti sinua kiinnostaa nämä loma-aikanakin kirjoitetut tekstini. ;) Työnantajamme on meille netin hankkinut, että yövalvojilla olisi tekemistä. Se taitaa sinua jostain syystä risoa? Minusta se on hyvä asia. :)"
Loma-aikanasiko sinä käyt työpaikallasi kirjoittamassa lestafoorumiin? Seuraamalla viestiesi lähetysajankohtia, voi kuka tahansa päätellä työ- ja loma-aikasi harrastukset: käyt lomallasi työnantajasi tietokoneella viisastelemassa lestafoorumiin? Eikö sinulla ole omaa tietokonetta? Eikö yövalvojilla ole muuta tekemistä kuin työaikana riekkua netissä? Lex Nokia olisi sinunkin työpaikassasi hyvin tarpeellinen kontrolli!Omalla koneella kirjoitan nytkin. :) Miten minusta on tullut sinulle pakkomielle? En viitsi enää kommentoida sinulle, ellei sieltä ala tulla ihan asiallista tekstiä!
- EL1991
Tiedoksianto kirjoitti:
Eikö mene perille! Sinä et ole toisten vahti, paina se nyt mieleesi.
Pata kattilaa soimaa, musta kyljys kummassakin. Itse olet toisten vahtija, pahinta sorttia. Katsele ensin peiliin ja mieti sitten onko varaa arvostella toisia. Ai niin, sinähän olet se ainoa joka on OIKEASSA!
- ! huomautus
EL1991 kirjoitti:
Pata kattilaa soimaa, musta kyljys kummassakin. Itse olet toisten vahtija, pahinta sorttia. Katsele ensin peiliin ja mieti sitten onko varaa arvostella toisia. Ai niin, sinähän olet se ainoa joka on OIKEASSA!
Pane sinäkin sovinisti turpasi kiinni!
- ! huomautus
Eslest kirjoitti:
Kielenkäyttö...
Nimimerkki Saaraa on vainottu usean viikon ajan ja kirjoitettu hänelle härskejä viestejä. Sopinee kysyä missä tämä herra eslest on ollut tämän ajan lymyämässä?
Tuollaiset vainoajat tarvitsevat turpaansa oikein kunnolla, kysymyksessä on samat henkilöt koko ajan, mies ja nainen. ! huomautus kirjoitti:
Nimimerkki Saaraa on vainottu usean viikon ajan ja kirjoitettu hänelle härskejä viestejä. Sopinee kysyä missä tämä herra eslest on ollut tämän ajan lymyämässä?
Tuollaiset vainoajat tarvitsevat turpaansa oikein kunnolla, kysymyksessä on samat henkilöt koko ajan, mies ja nainen.Tällä palstalla luen vain sen minkä ehdin mutta ilmoitukset asiattomista viesteistä luen kaikki. Ne tulevat minulle sekä ylläpidolle. Suosittelen käyttämään sitä.
Sinun käyttämäsi haukkuminen ja ilmeisesti erään toisen nimimerkin jatkuvat kehotukset toiselle keskustelijalle poistua palstalta jonkun mielipiteen takia eivät ole sopivia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345888Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4982641JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t162364Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳291643En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171169Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul301087Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai261059- 161028
Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http71024Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4957