Nyt tuli sitten vetopörsseihinkin suomen hepovedot.
Englantilainen Betfair tarjoaa kymmeniä vetoja suomen raveihin kaiketi joka päivä. Pääsee peli-innostuneet pelaamaan nyt Fintoton ja Veikkauksen lisäksi kuningaslajia englantiinkin.
Ravit ja Betfair vetopörssi
Sakusisu
1
488
Vastaukset
- kaviomies
Parasta tuossa on se, että Betfairilla voi tarjota ja pyytää itse parempia kertoimia, jos ei sen hetken tarjonta miellytä. Ei vielä nuo kertoimet ole huimia, mutta jos raviväki ne löytää niin ihan varmasti kertoimet kohoaa.
Olen itse lyönyt Betairilla vetoa pääsääntöisesti futiksesta ja pitänyt Unibetittia avoinna että silloin tällöin voi pistää jonkun ravipetsin sisään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337