Dalacin

???

Onko minkälaisia kokemuksia dalacin 10mg emulsiosta? Mulle lääkäri määräs tota ja 3kk pitäs käyttää. Onko 3kk mennessä tullu näkyviä tuloksia. Itelläni on leuan alueella kauheesti ihonalaisia finnejä ja taliköhnä finnnejä.

4

3867

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .............

sori kun en vastaa sulle, mutta samaa piti minunkin kysyä joten liitän sen tähän. Itse sain ruusufinniin ihotautilääkäriltä tuota dalacinia. Olen tosi paljon lukenut näitä vanhojakin ketjuja ja paljon on kommentteja sekä puolesta että vastaan. Ei kait paranisi lukea näitä niin paljon. Minä olen vasta uusi ruusufinni tapaus, alkoi 2 viikkoa sitten tosi ärkäkkänä nenän infektiona. Nyt vasta pari päivää käyttänyt tuota dalacin (minulla liuos) ja minäkin toivon vastauksia juuri siihen, että auttaako ja kuinka pian. Minulle ihotautilääkäri kyllä vannotti sen auttavan ruusufinniin. Silti täällä lukee vähän toisenlaisia kommentteja, mene ja tiedä.. kumma kun lääkäri ei vielä määrännyt lääkekuuria, sanoi tämän menevän takuulla tällä...

Kysyisinkin kokeneilta käyttäjiltä, onko tyypillistä dalacinin käytön aikana , että näpyt todellakin "puskee" ulos. Aamulla kun heräsin naamani oli kyllä pahemman näköinen..

• Q

Jännä, että sulle määrättiin ruusufinniin Dalacinia, käsittääkseni yleensä annetaan Rosazolia tai Rosazekia...

Itse kyllä sain myös Dalacinia (lioksena), mutta vain ja ainoastaan siksi, että olin raskaana eikä muut aineet olleet sopivia odottavalle. Ja valitettavasti täytyy sanoa, että mulla Dalacin ei toiminut. Kuukauden sitä käytin, ja se vaan ärsytti ihoani, ja lisäsi entisestään punoitusta.

Oma ruusuni on kyllä aika lievää laatua (poskipäissä punoitusta ja minifinnejä), ja olenkin nyt sen Dalacin-kokeilun jälkeen pärjäillyt ihan ilman lääkitystä. Käytän Exuviance-merkkistä ihonhoitosarjaa, joka toimii hyvin ruusufinni-iholla.

• ...

mulla tuo emulsio ei auttanut. Lääkäri neuvoi laittamaan sitä finnien päälle aamuin illoin samalla kun söin antibiootteja muutaman kuukauden...eli tämä yhdistelmä ei toiminut. Sen sijaan dalacin liuos toimii mulla yhdessä differin-geelin kanssa...mutta yleisesti luulen, että jokaisen pitäisi vain kärsivällisesti yrittää ja löytää sitä kautta se tuote, joka itsellä toimii. Minulla on ollut akne jo vuosia ja myönnän, että kun ensimmäistä lääkärin määräämää tuotetta käytin, se ei mahdollisesti toiminut siksi, etten ymmärtänyt käyttää tarpeeksi kauan... Olen tosiaan jo kolmekymppinen ja nyt mietin, että jos tässä haluaa lapsen, niin mitä aknelleni sitten kuuluu, kun differiniä ei ilmeisesti pitäisi käyttää...

• ei auta

Dalacin-liuos ei ainakaan minulla kuukauden käytön aikana auttanut. Ärsytti ihoa entistä epätasaisemmaksi. Onnea silti kokeiluun.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      39
      2155
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      194
      1735
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      94
      1411
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      142
      1219
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1128
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      135
      1060
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1010
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      970
    9. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70