Huomenta. Jälleen alkaa olla yksi raitis viikonloppu loppupuolella, jatkukoon iltaan asti.
Sunnuntai 14.6.2009
9
240
Vastaukset
- Edith
Eilen oli kokopäivän hieno ilma, paitsi ihan myöhään illalla tuli ukkoskuuro ja vettä kuin saavista.
Siksi en jaksaa itkeä vaikka nyt ei paistakaan, luonto tarvii kans vesihuikan välillä.
Nyt istun kaffeemukin kans (oikeen capucchinoa:-) )tässä koneella ja mietin lähtiskö salille vai vaan ulos käpsyttelemään..vai lähtiskö uimaan..saap nähdä.
Ihana krapulaton aamu jälleen kerran, ja selvänä aion jatkaa tämänkin päivän.
Raitis sheriffimme: Hyvää 12-vuotispäivää!!!- Edith
Tuolla oli parin vuoden takainen synttäriviesti esillä, Raitis poistit sen kai itse?
Siitä tiesin et sulla on tänään vuosipäivä, ennenkuin olit kirjoittanut tänne;-)
Raittiina tänään, täytekakkupäivä koska tulee 12 vuotta tänään täyteen :)
- Spriten_voimalla
Minulla on jo tuo ykkönen ja lisää tulee päiviä koko ajan. Toivottavasti saan minäkin ajallani viettää noin muhkeita "synttäreitä".
Raittiita onnentoivotuksia täältäkin. - kaffeemuki
Onnittelut pitkästä raittiuden tiestä, nuokin vuodet olisi voinut juoda ja kaivaa itselleen kuoppaa entistä syvemmäksi. Mieluummin katselee maailmaa sieltä maanpinnalta :)
- Systeriltä raittiista
aamusta. Tästä on hyvä jatkaa!:)
- Loviisa
kaffeemuki kirjoitti:
Onnittelut pitkästä raittiuden tiestä, nuokin vuodet olisi voinut juoda ja kaivaa itselleen kuoppaa entistä syvemmäksi. Mieluummin katselee maailmaa sieltä maanpinnalta :)
Toivottavasti me muut päästään samaan!
Kaunis aamupivä, yöllä on satanut kovaa. minäkin tämän 14.6 että se on sinun merkkipäiväsi ja tulin palstalle piipahtamaan.
Kakkua mulla ei täällä ole,mutta mansikkajäätelöä aion syödä kakun korvikkeena.
Onnittelut sinulle 12 raittiista vuodesta ja toivottavsti niitä vuosia tulee vielä monia lisää:) Mä kanssa jatkan kesän viettoa raittiina, nautin ja touhuan sen mukaan mikä hyvältä tuntuu ja mitä sää milloinkin sallii:)
Hyvää kesän jatkoa sinulle ja palstalaisille.t pörri
Onnitteluista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi2161583Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931538Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?781258- 901155
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi201107- 831105
Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡981034- 841030
Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v931024- 411003