Sunnuntai 14.6.2009

kaffeemuki

Huomenta. Jälleen alkaa olla yksi raitis viikonloppu loppupuolella, jatkukoon iltaan asti.

9

240

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Edith

Eilen oli kokopäivän hieno ilma, paitsi ihan myöhään illalla tuli ukkoskuuro ja vettä kuin saavista.
      Siksi en jaksaa itkeä vaikka nyt ei paistakaan, luonto tarvii kans vesihuikan välillä.

Nyt istun kaffeemukin kans (oikeen capucchinoa:-) )tässä koneella ja mietin lähtiskö salille vai vaan ulos käpsyttelemään..vai lähtiskö uimaan..saap nähdä.

Ihana krapulaton aamu jälleen kerran, ja selvänä aion jatkaa tämänkin päivän.

Raitis sheriffimme: Hyvää 12-vuotispäivää!!!

• Edith

Tuolla oli parin vuoden takainen synttäriviesti esillä, Raitis poistit sen kai itse?
        Siitä tiesin et sulla on tänään vuosipäivä, ennenkuin olit kirjoittanut tänne;-)

• Raittiina tänään, täytekakkupäivä koska tulee 12 vuotta tänään täyteen :)

• Spriten_voimalla

Minulla on jo tuo ykkönen ja lisää tulee päiviä koko ajan. Toivottavasti saan minäkin ajallani viettää noin muhkeita "synttäreitä".

Raittiita onnentoivotuksia täältäkin.

• kaffeemuki

Onnittelut pitkästä raittiuden tiestä, nuokin vuodet olisi voinut juoda ja kaivaa itselleen kuoppaa entistä syvemmäksi. Mieluummin katselee maailmaa sieltä maanpinnalta :)

• Systeriltä raittiista

aamusta. Tästä on hyvä jatkaa!:)

• Loviisa
        kaffeemuki kirjoitti:

Onnittelut pitkästä raittiuden tiestä, nuokin vuodet olisi voinut juoda ja kaivaa itselleen kuoppaa entistä syvemmäksi. Mieluummin katselee maailmaa sieltä maanpinnalta :)

Toivottavasti me muut päästään samaan!
        Kaunis aamupivä, yöllä on satanut kovaa.

• minäkin tämän 14.6 että se on sinun merkkipäiväsi ja tulin palstalle piipahtamaan.

Kakkua mulla ei täällä ole,mutta mansikkajäätelöä aion syödä kakun korvikkeena.

Onnittelut sinulle 12 raittiista vuodesta ja toivottavsti niitä vuosia tulee vielä monia lisää:) Mä kanssa jatkan kesän viettoa raittiina, nautin ja touhuan sen mukaan mikä hyvältä tuntuu ja mitä sää milloinkin sallii:)

Hyvää kesän jatkoa sinulle ja palstalaisille.t pörri

• Onnitteluista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      216
      1583
    2. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      93
      1538
    3. 78
      1258
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      90
      1155
    5. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      20
      1107
    6. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      83
      1105
    7. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      98
      1034
    8. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      84
      1030
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      93
      1024
    10. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      41
      1003
    Aihe