Sunnuntai 14.6.2009

kaffeemuki

Huomenta. Jälleen alkaa olla yksi raitis viikonloppu loppupuolella, jatkukoon iltaan asti.

9

245

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Edith

Eilen oli kokopäivän hieno ilma, paitsi ihan myöhään illalla tuli ukkoskuuro ja vettä kuin saavista.
      Siksi en jaksaa itkeä vaikka nyt ei paistakaan, luonto tarvii kans vesihuikan välillä.

Nyt istun kaffeemukin kans (oikeen capucchinoa:-) )tässä koneella ja mietin lähtiskö salille vai vaan ulos käpsyttelemään..vai lähtiskö uimaan..saap nähdä.

Ihana krapulaton aamu jälleen kerran, ja selvänä aion jatkaa tämänkin päivän.

Raitis sheriffimme: Hyvää 12-vuotispäivää!!!

• Edith

Tuolla oli parin vuoden takainen synttäriviesti esillä, Raitis poistit sen kai itse?
        Siitä tiesin et sulla on tänään vuosipäivä, ennenkuin olit kirjoittanut tänne;-)

• Raittiina tänään, täytekakkupäivä koska tulee 12 vuotta tänään täyteen :)

• Spriten_voimalla

Minulla on jo tuo ykkönen ja lisää tulee päiviä koko ajan. Toivottavasti saan minäkin ajallani viettää noin muhkeita "synttäreitä".

Raittiita onnentoivotuksia täältäkin.

• kaffeemuki

Onnittelut pitkästä raittiuden tiestä, nuokin vuodet olisi voinut juoda ja kaivaa itselleen kuoppaa entistä syvemmäksi. Mieluummin katselee maailmaa sieltä maanpinnalta :)

• Systeriltä raittiista

aamusta. Tästä on hyvä jatkaa!:)

• Loviisa
        kaffeemuki kirjoitti:

Onnittelut pitkästä raittiuden tiestä, nuokin vuodet olisi voinut juoda ja kaivaa itselleen kuoppaa entistä syvemmäksi. Mieluummin katselee maailmaa sieltä maanpinnalta :)

Toivottavasti me muut päästään samaan!
        Kaunis aamupivä, yöllä on satanut kovaa.

• minäkin tämän 14.6 että se on sinun merkkipäiväsi ja tulin palstalle piipahtamaan.

Kakkua mulla ei täällä ole,mutta mansikkajäätelöä aion syödä kakun korvikkeena.

Onnittelut sinulle 12 raittiista vuodesta ja toivottavsti niitä vuosia tulee vielä monia lisää:) Mä kanssa jatkan kesän viettoa raittiina, nautin ja touhuan sen mukaan mikä hyvältä tuntuu ja mitä sää milloinkin sallii:)

Hyvää kesän jatkoa sinulle ja palstalaisille.t pörri

• Onnitteluista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      19
      4913
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      526
      2537
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      146
      2117
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      18
      2069
    5. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      19
      1705
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1624
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1515
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      113
      1121
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      127
      894
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      869
    Aihe