Afrikan mmkisoihin....
http://www.mtv3.fi/futis/artikkelit.shtml?898098
mutta suomi tarvitsee täydet pisteet Azerbaidzhanilta,
Liechtensteinilta,sekä walesilta,lisäksi venäjän täytyy
auttaa meitä voittamalla 10 lokakuuta saksa..
jos näin käy niin kakkostila ratkaistaan suomen
ja saksan välillä 14 lokakuuta..voittamalla tämän
ottelun olisi suomi toinen ja pääsisi jatkokarsintaa..
JOTEN KEEP THE DREAM LIVE JA KANNUSTA SUOMEA JA MYÖSKIN VENÄJÄÄ ETTÄ HE VOITTAISIVAT SAKSAN 10 LOKAKUUTA.
suomella on vielä mahdollisuus päästä
pablo83
2
414
Vastaukset
- usko elää
Riittää Suomen jatkopaikkaan sekin, että Venäjä häviää tuon Saksa pelinsä ja kompuroi vieraissa Walesia vastaan. Päätösottelussa Saksa on jo tällöin varmistanut lohkovoiton ja Suomi hakee helpot pisteet saksanmaalta. Suomi tietenkin voittaa nuo ennalta heikommat ja kotipelinsä Walesia vastaan.
- pablo83
mielenkiinnolla jäämme odottamaan syksyä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933431
- 1033086
- 552311
- 211832
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201725Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111670Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61658Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein231499Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131401Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381384