Miespihtari

jolde

Mieheni on pihdannut heti meidän suhteen alusta. Ei ole ollut alkuhuumaa mikä kuuluu uusiin suhteisiin. Miestäni ei kiinnosta seksi, on sanonut ettei se ole niin tärkeä asia. Koko suhteemme ajan on seksiä ollut n. 2 kertaa kuussa.

Olen itse paljon halukkaampi ja yleensä minä olen tehnyt aloitteet. Olisin hyvin himokas ja halukas, mutta olen tullut monesti torjutuksi.

Nyt on käynyt niin, ettei minua enää sitten haluta. En ole hetkeen aikaan tuntenut halua mieheeni tai muihinkaan miehiin. Tuntuu, että tätä voi jatkua pitkäänkin.

En tiedä, johtuuko tämä mieheni haluttomuudesta, mutta jos näin, niin näette nyt mitä MIEHEN PIHTAAMINEN on saanut minussa aikaan.

17

1651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valtaa..

      Miehesi käyttää valtaa, simputtaa sinua - tai sitten häntä ei vain kiinnosta. Sehän on hänen oikeutensa. Mutta sinun oikeutesi on saada hyvää seksiä, ja jos sitä ei tule kotoa, niin etsi muualla - ja aivan hyvällä omalla tunnolla ja nauttien.

      • äkänen ämmä

        Toiset miehet ovat tosi pirullisia tuon pihtaamisen kans. Pihtarit ei tajuu, mitä saavat aikaan toimillaa eli kierre on valmis: pihdataan ja siitä tulee ärtymystä ,jopa fyysistä pahoinvointaia, terveys kärsii ja sitä rataa ts. koko suhde on loppusuoralla henkisen väkivallan eli pihtauksen takia.Tätä on paljon ja just miehet tätä valtapeliä harrastaa.


      • rakonne....
        äkänen ämmä kirjoitti:

        Toiset miehet ovat tosi pirullisia tuon pihtaamisen kans. Pihtarit ei tajuu, mitä saavat aikaan toimillaa eli kierre on valmis: pihdataan ja siitä tulee ärtymystä ,jopa fyysistä pahoinvointaia, terveys kärsii ja sitä rataa ts. koko suhde on loppusuoralla henkisen väkivallan eli pihtauksen takia.Tätä on paljon ja just miehet tätä valtapeliä harrastaa.

        johan hetkeksi naimahalut kaikkoaa... buaaahhhh

        On jumankauta naisia, osta sauva ja surruttele, siinä sulle miestä.

        Kun ei kiinnosta on ällöintä et näkee toisen naamasta et pitäisi taas....yöks.

        hae panopuusi, ei kiinnosta.


    • ihan varmasti.

      Tätä on joidenkin tyttöpsyykkeen vaikee hyväksyy,kun sattuu omaan nilkkaan.Ei oo ruma päivä,vaan seksitön päivä.

      • jolde

        Satavarmasti tiedän, ettei petä. Tosin en tiedä mitä hän koneellaan puuhaa, jos vaikka camin välityksellä jotain jonkun kans tekee. Lasken tietenkin tuonkin pettämiseksi. Mutta en usko hänen niin tekevän.

        Mieheni on ujo ja hiljainen, eikä uskalla naisten kanssa jutella muutoin kun ehkä virtuaalisesti.


      • Ananasvakuuttaja
        jolde kirjoitti:

        Satavarmasti tiedän, ettei petä. Tosin en tiedä mitä hän koneellaan puuhaa, jos vaikka camin välityksellä jotain jonkun kans tekee. Lasken tietenkin tuonkin pettämiseksi. Mutta en usko hänen niin tekevän.

        Mieheni on ujo ja hiljainen, eikä uskalla naisten kanssa jutella muutoin kun ehkä virtuaalisesti.

        Ujo ja hiljainen? Ehkä alhainen testosteronitaso ja siten ehkä normaalia alhaisempi libido?

        Pistä miehes lenkille, punttisalille, syötä sille lihaa, valkosipulia, sinkkiä, magnesiumia, hiilihydraatteja, c-vitamiinia.

        Sekä ominpäin runkkaamiset pitäis kieltää. =P


    • on samanlainen

      >Sinullahan on paremmin asiat,kuin minulla.Vaimoni pihtaa eikä anna,kuin 3kertaa
      vuodessa..Olen terve mies,joten???

      • jolde

        Miten kestät pihtaamisen, vai käytkö vieraissa?


      • kestää
        jolde kirjoitti:

        Miten kestät pihtaamisen, vai käytkö vieraissa?

        Tuntuu,että joskus joka paikka huutaa....,tiedät,,mikä neuvoksi??


      • samanlainen-
        jolde kirjoitti:

        Miten kestät pihtaamisen, vai käytkö vieraissa?

        >Onhan se monesti hammasten kiristystä.Kadulla kun katselee vähäpukeisia
        naisia niin??Vaimoni kanssa käytiin kaupungilla ja vilkaisin tietenkin kauniita naisia. Vaimoni kehtasi vielä sanoa,ettei sinun tarvi noita katsoa,toivottavasti saisi koskeakin,,..
        Tämmöistä tämä on lähes selibaatissa elämistä...


      • Neuvo.
        samanlainen- kirjoitti:

        >Onhan se monesti hammasten kiristystä.Kadulla kun katselee vähäpukeisia
        naisia niin??Vaimoni kanssa käytiin kaupungilla ja vilkaisin tietenkin kauniita naisia. Vaimoni kehtasi vielä sanoa,ettei sinun tarvi noita katsoa,toivottavasti saisi koskeakin,,..
        Tämmöistä tämä on lähes selibaatissa elämistä...

        Siksihän naises juuri pihtaakin kun jatkuvasti muita naisia.
        Ihan oma vikas.


    • *ello*

      sun kannattaisi katella sitä jostain muualta. Pelkkää seksiä ilman sitoumuksia vaikka jonkun kaverisi kanssa johon luotat. Itsellä on kokemusta ja se toimii hyvin, parisuhteessa kaikki muuten hyvin, mutta seksiä ei ole toisen osapuolen haluttomuuden takia.

      • täysin...

        samaa mieltä. sun aikaisemmassa viestissä sanoit että se tykkää ennemmin vänkätä joitain kuvia koneella. onhan tuokin pettämistä, jos se ennemmin tykkää panna sitä konettansa. voit hyvillä mielin etsiä seksikamun muualta ja jättää sen nussiin sitä näyttöä.


    • Minulle kumppanini haluttomuus ja kyvyttömyys koskea on saanut aikaan sen, etten enää itseäni peilistä tunnista. Hellästä ja rakastavasta ihmisestä tuli loukattuja toivoton tyttörukka, joka ei taida edes tajuta millaiseen kurjuuteen itsensä ajoi. Usko ns. oikeudenmukaisuuteen ja "kohtele toista, niinkuin tahdot itseäsi kohdeltavan" on kadonnut. Pahinta väkivaltaa, mitä toinen voi tehdä toiselle, on toisen huomiotta jättäminen ja se, että ei voi koskettaa (edes ohimennen).

      Haluan takaisin sen naisen, joka uskalsi nauttia vartalostaan ja estottomasta seksuaalisuudestaan sekä oli vapaa kokemaan miesten huomion- ja ihailujen osoitukset ->nauttimaan naiseudestaan. Nykyinen kumppani on tuon naiseuden suurella vääryydellä minulta ryöstänyt. Haaveilen vain tapaavani miehen, jolle halaus, suudelma, kosketus, rakastelu, "Rakastan sinua.", "Olet kaunis.", kädestäpitäminen ja läheisyys ovat normaali osa rakastavaa parisuhdetta.

      Voimia sinulle jolde! Älä hukkaa itseäsi!

      • MyBroken<3

        Tämä oli kuin minun suustani. En myöskään tunnista enää itseäni, elämästäni on kadonnut nautinto, ilo, hyväntuulisuus, flirtti.... En enää tunne itseäni. Ja tähän on tultu miehen kohta 2 vuotta jatkuneen pihtaamisen jälkeen.
        Pahinta väkivaltaa. Se on. Oma kroppa ja psyyke huutaa toisen kosketusta ja läheisyyttä, mutta ei. Siinä hajoaa sielu pala palalta. Ja sydän.


      • 14+19
        MyBroken<3 kirjoitti:

        Tämä oli kuin minun suustani. En myöskään tunnista enää itseäni, elämästäni on kadonnut nautinto, ilo, hyväntuulisuus, flirtti.... En enää tunne itseäni. Ja tähän on tultu miehen kohta 2 vuotta jatkuneen pihtaamisen jälkeen.
        Pahinta väkivaltaa. Se on. Oma kroppa ja psyyke huutaa toisen kosketusta ja läheisyyttä, mutta ei. Siinä hajoaa sielu pala palalta. Ja sydän.

        kaveri osti sauvan kun ei saa mieheltään, ja kertoi siitä aika avoimesti omalle miehelleni. enpä kyl yhtään ihmettele, miks se ämmä jäi ilman, niin tyrkky ja epärehellinen on. en tarkota, että kaikki muijat on sellaisia, muttei se vika miehessäkään aina ole!


    • no-sex

      Jos kumpaakaan ei haluta, niin missä ongelma? Kumpikaan ei vonkaa eikä kummankaan tarvitse suostua vain toisen tähden. Kummallakaan (ilmeisesti?) ei ole tarvetta vieraisiin. Olkaa onnelliset!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7598
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2832
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2422
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      116
      2139
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1809
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1563
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1426
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1414
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1341
    Aihe