Mieheni on pihdannut heti meidän suhteen alusta. Ei ole ollut alkuhuumaa mikä kuuluu uusiin suhteisiin. Miestäni ei kiinnosta seksi, on sanonut ettei se ole niin tärkeä asia. Koko suhteemme ajan on seksiä ollut n. 2 kertaa kuussa.
Olen itse paljon halukkaampi ja yleensä minä olen tehnyt aloitteet. Olisin hyvin himokas ja halukas, mutta olen tullut monesti torjutuksi.
Nyt on käynyt niin, ettei minua enää sitten haluta. En ole hetkeen aikaan tuntenut halua mieheeni tai muihinkaan miehiin. Tuntuu, että tätä voi jatkua pitkäänkin.
En tiedä, johtuuko tämä mieheni haluttomuudesta, mutta jos näin, niin näette nyt mitä MIEHEN PIHTAAMINEN on saanut minussa aikaan.
Miespihtari
17
1678
Vastaukset
- valtaa..
Miehesi käyttää valtaa, simputtaa sinua - tai sitten häntä ei vain kiinnosta. Sehän on hänen oikeutensa. Mutta sinun oikeutesi on saada hyvää seksiä, ja jos sitä ei tule kotoa, niin etsi muualla - ja aivan hyvällä omalla tunnolla ja nauttien.
- äkänen ämmä
Toiset miehet ovat tosi pirullisia tuon pihtaamisen kans. Pihtarit ei tajuu, mitä saavat aikaan toimillaa eli kierre on valmis: pihdataan ja siitä tulee ärtymystä ,jopa fyysistä pahoinvointaia, terveys kärsii ja sitä rataa ts. koko suhde on loppusuoralla henkisen väkivallan eli pihtauksen takia.Tätä on paljon ja just miehet tätä valtapeliä harrastaa.
- rakonne....
äkänen ämmä kirjoitti:
Toiset miehet ovat tosi pirullisia tuon pihtaamisen kans. Pihtarit ei tajuu, mitä saavat aikaan toimillaa eli kierre on valmis: pihdataan ja siitä tulee ärtymystä ,jopa fyysistä pahoinvointaia, terveys kärsii ja sitä rataa ts. koko suhde on loppusuoralla henkisen väkivallan eli pihtauksen takia.Tätä on paljon ja just miehet tätä valtapeliä harrastaa.
johan hetkeksi naimahalut kaikkoaa... buaaahhhh
On jumankauta naisia, osta sauva ja surruttele, siinä sulle miestä.
Kun ei kiinnosta on ällöintä et näkee toisen naamasta et pitäisi taas....yöks.
hae panopuusi, ei kiinnosta.
- ihan varmasti.
Tätä on joidenkin tyttöpsyykkeen vaikee hyväksyy,kun sattuu omaan nilkkaan.Ei oo ruma päivä,vaan seksitön päivä.
- jolde
Satavarmasti tiedän, ettei petä. Tosin en tiedä mitä hän koneellaan puuhaa, jos vaikka camin välityksellä jotain jonkun kans tekee. Lasken tietenkin tuonkin pettämiseksi. Mutta en usko hänen niin tekevän.
Mieheni on ujo ja hiljainen, eikä uskalla naisten kanssa jutella muutoin kun ehkä virtuaalisesti. - Ananasvakuuttaja
jolde kirjoitti:
Satavarmasti tiedän, ettei petä. Tosin en tiedä mitä hän koneellaan puuhaa, jos vaikka camin välityksellä jotain jonkun kans tekee. Lasken tietenkin tuonkin pettämiseksi. Mutta en usko hänen niin tekevän.
Mieheni on ujo ja hiljainen, eikä uskalla naisten kanssa jutella muutoin kun ehkä virtuaalisesti.Ujo ja hiljainen? Ehkä alhainen testosteronitaso ja siten ehkä normaalia alhaisempi libido?
Pistä miehes lenkille, punttisalille, syötä sille lihaa, valkosipulia, sinkkiä, magnesiumia, hiilihydraatteja, c-vitamiinia.
Sekä ominpäin runkkaamiset pitäis kieltää. =P
- on samanlainen
>Sinullahan on paremmin asiat,kuin minulla.Vaimoni pihtaa eikä anna,kuin 3kertaa
vuodessa..Olen terve mies,joten???- jolde
Miten kestät pihtaamisen, vai käytkö vieraissa?
- kestää
jolde kirjoitti:
Tuntuu,että joskus joka paikka huutaa....,tiedät,,mikä neuvoksi??
- samanlainen-
jolde kirjoitti:
>Onhan se monesti hammasten kiristystä.Kadulla kun katselee vähäpukeisia
naisia niin??Vaimoni kanssa käytiin kaupungilla ja vilkaisin tietenkin kauniita naisia. Vaimoni kehtasi vielä sanoa,ettei sinun tarvi noita katsoa,toivottavasti saisi koskeakin,,..
Tämmöistä tämä on lähes selibaatissa elämistä... - Neuvo.
samanlainen- kirjoitti:
>Onhan se monesti hammasten kiristystä.Kadulla kun katselee vähäpukeisia
naisia niin??Vaimoni kanssa käytiin kaupungilla ja vilkaisin tietenkin kauniita naisia. Vaimoni kehtasi vielä sanoa,ettei sinun tarvi noita katsoa,toivottavasti saisi koskeakin,,..
Tämmöistä tämä on lähes selibaatissa elämistä...Siksihän naises juuri pihtaakin kun jatkuvasti muita naisia.
Ihan oma vikas.
- *ello*
sun kannattaisi katella sitä jostain muualta. Pelkkää seksiä ilman sitoumuksia vaikka jonkun kaverisi kanssa johon luotat. Itsellä on kokemusta ja se toimii hyvin, parisuhteessa kaikki muuten hyvin, mutta seksiä ei ole toisen osapuolen haluttomuuden takia.
- täysin...
samaa mieltä. sun aikaisemmassa viestissä sanoit että se tykkää ennemmin vänkätä joitain kuvia koneella. onhan tuokin pettämistä, jos se ennemmin tykkää panna sitä konettansa. voit hyvillä mielin etsiä seksikamun muualta ja jättää sen nussiin sitä näyttöä.
Minulle kumppanini haluttomuus ja kyvyttömyys koskea on saanut aikaan sen, etten enää itseäni peilistä tunnista. Hellästä ja rakastavasta ihmisestä tuli loukattuja toivoton tyttörukka, joka ei taida edes tajuta millaiseen kurjuuteen itsensä ajoi. Usko ns. oikeudenmukaisuuteen ja "kohtele toista, niinkuin tahdot itseäsi kohdeltavan" on kadonnut. Pahinta väkivaltaa, mitä toinen voi tehdä toiselle, on toisen huomiotta jättäminen ja se, että ei voi koskettaa (edes ohimennen).
Haluan takaisin sen naisen, joka uskalsi nauttia vartalostaan ja estottomasta seksuaalisuudestaan sekä oli vapaa kokemaan miesten huomion- ja ihailujen osoitukset ->nauttimaan naiseudestaan. Nykyinen kumppani on tuon naiseuden suurella vääryydellä minulta ryöstänyt. Haaveilen vain tapaavani miehen, jolle halaus, suudelma, kosketus, rakastelu, "Rakastan sinua.", "Olet kaunis.", kädestäpitäminen ja läheisyys ovat normaali osa rakastavaa parisuhdetta.
Voimia sinulle jolde! Älä hukkaa itseäsi!- MyBroken<3
Tämä oli kuin minun suustani. En myöskään tunnista enää itseäni, elämästäni on kadonnut nautinto, ilo, hyväntuulisuus, flirtti.... En enää tunne itseäni. Ja tähän on tultu miehen kohta 2 vuotta jatkuneen pihtaamisen jälkeen.
Pahinta väkivaltaa. Se on. Oma kroppa ja psyyke huutaa toisen kosketusta ja läheisyyttä, mutta ei. Siinä hajoaa sielu pala palalta. Ja sydän. - 14+19
MyBroken<3 kirjoitti:
Tämä oli kuin minun suustani. En myöskään tunnista enää itseäni, elämästäni on kadonnut nautinto, ilo, hyväntuulisuus, flirtti.... En enää tunne itseäni. Ja tähän on tultu miehen kohta 2 vuotta jatkuneen pihtaamisen jälkeen.
Pahinta väkivaltaa. Se on. Oma kroppa ja psyyke huutaa toisen kosketusta ja läheisyyttä, mutta ei. Siinä hajoaa sielu pala palalta. Ja sydän.kaveri osti sauvan kun ei saa mieheltään, ja kertoi siitä aika avoimesti omalle miehelleni. enpä kyl yhtään ihmettele, miks se ämmä jäi ilman, niin tyrkky ja epärehellinen on. en tarkota, että kaikki muijat on sellaisia, muttei se vika miehessäkään aina ole!
- no-sex
Jos kumpaakaan ei haluta, niin missä ongelma? Kumpikaan ei vonkaa eikä kummankaan tarvitse suostua vain toisen tähden. Kummallakaan (ilmeisesti?) ei ole tarvetta vieraisiin. Olkaa onnelliset!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003264771- 162256
- 1942099
- 1071486
- 811407
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57987IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2929Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119844Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776