Painia

DWW1976

Joskus osui silmään netistä klippejä, joissa mies ja nainen painivat. Yleensä sangen niukassa vaatetuksessa. Nämä klipit eivät olleet ns. feikin oloisia eikä niissä päädytty kömpelysti mihinkään akteihin.

Aika kilpailuhenkisiä klippejä joissa vaan väännetään menemään. Meikäläisen mielestä tavattoman kiihottavia videoita ja tuollaista jos joskus saisi kokeilla niin aijai.

Myös jotkut öljy- ja mutapainiklipit ovat mielestäni aina olleet mahtavia... siis sellaisia, joissa mies ja nainen vääntävät keskenään.

Sellaisista klipeistä en hirveästi välitä, jossa nainen ikäänkuin vain dominoi kaveria, mutta jos nainen pääsee niskan päälle ihan puhtaasti omaa hyvyyttään, niin se on minun mielestä pelkkää parhautta. :)

Aika kiltti fetissi, jos tätä fetissiksi voi sanoa. Mitenköhän moista pääsisi joskus kokeilemaan. :P

17

1942

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muutamia

onhan suomessakin muutamia tuon lajin osaajia,2-3 erittäin hyvää ja saman verran"harrasteliamaisempia".Ulkomailla satoja ellei jopa tuhansia.Millainen saisi olla ja mistä päin?onko sillä väliä?laita e-mail osoiteesi mihin saa lähettää yhteystietoja ja esittelyjä

• Muista nuorempana painineeni serkkujeni kanssa. Itse olin heitä hintelämpi, joten sopiva pyöriteltäväksi. Puhkeava seksuaalisuus toi siihen oman säväytyksen.

Selätetty

• Cajen

Hehee... joskus ollaan poikakaverin kanssa väännetty, kun molemmilla on vähän kamppailu-urheilutaustaa. Se oli kyllä tosi kivaa, hikistä puuhaa. Ei kyllä johtanut mihinkään erikoisempaan... Kokoeroa on jonkin verran, itse ehkä teknisesti vähän taitavampi mutta voimassa häviän. Yhdessä ottelussa olkapää rusahti tosi pahasti, sen jälkeen ei olla juurikaan väännetty.

• Painikerho

Asiasta kiinnostuneet kirjoittakaa osoiteeseen [email protected] niin kerron miten fantasiat toteutuvat!

• nujakoida

Minusta olisi kiva painia ja mitellä voimia miehen kanssa. Olen ollut kova tappelemaan jo lapsena. Ja nykyäänkin haastan miehet, mutta harva suostuu painimaan edes leikillään, koska pelkäävät joko satuttavansa tai häviävänsä...

Seksi ei liity välttämättä asiaan ollenkaan. En tiedä mikä siinä kiehtoo?

• vapaaehtoisia

mä ilmottaudun heti vappaehtoiseksi eikä häviö tai pikku kolhut taatusti haittaa,laita
        e-mail osoitteesi niin keskuskustellaan lisää aiheesta

• papagena

Moisesta tykkäävä! Minä kun olen luullut aina olleeni ainoa laatuani...

[email protected]

• heikkomies

• ...on hieno harrastus

Tuollaiset klipit ovat aivan parhaita, juuri sellaiset joissa vääntö on aitoa tai näyttää aidolta ja nainen lopulta voittaa.

Itelläni on kanssa tuosuuntaisia fantasioita. Mun ihannevastustajani ois itteni kanssa about samaa pituus- ja painoluokkaa oleva tyttö/nainen, jolla ois sillai lihaksia, että erottuisivat sopivasti ja olisivat vähän isommat kuin itselläni. Ite oon keskimääräistä miestä jokusen sentin lyhyempi ja hoikka, joten mitat täyttäviä potentiaalisia painikavereita on kyllä olemassa. :)

Sitten painittaisiin tosissaan, ja vaikka niin että vaatteet vähenis aina erätauoilla. Lopulta ottelu päättyisi siihen että joutuisin selätetyksi, vaikka kamppailisin kaikin voimin vastaan. Nainen olisi lopulta kiistattomasti voimakkaampi. Sitten hän tekisi minulle mitä haluaa, enkä pysytyisi vastustelemaan.

Huh, kyllä vaan tykkäisin tuollaisesta... :)

• toteuttaa

ei muuta kuin aikaa varaamaan sen lajin taitajilta kun noin helposti toteutettava juttu on haaveena,tällä viikollakin näyttää olevan sen "lajin"ohjelmaa saatavilla

• varmaan helppoa
        toteuttaa kirjoitti:

ei muuta kuin aikaa varaamaan sen lajin taitajilta kun noin helposti toteutettava juttu on haaveena,tällä viikollakin näyttää olevan sen "lajin"ohjelmaa saatavilla

jos tuolta osastolta alkaisi ratkaisua tähän hakemaan. Mutta jos löytäisi vielä tuollaisen tyttöystävän joka tykkäisi painia ja aidosti pystyisikin minut selättämään aina halutessaan, olisi se vieläkin parempaa... Haaveiluahan tämä, kyllä.

• kiinnostunu
        toteuttaa kirjoitti:

voi ajan varata ?

• @ osoitetta
        kiinnostunu kirjoitti:

voi ajan varata ?

laita sähköposti osoite niin laitan yhteystietoja ja kerron enempi

• painijat

No tässä tulee. :-) Näin kesällä minulla on tapana arvioida kaupungilla liikkuvien kevyesti pukeutuneiden nuorten naisten painitaitoja silmämääräisesti lihasten ja muun olemuksen perusteella. Kun sitten vastaan tulee sellainen upea pakkaus, jolle luultavasti jopa häviäisin, menevät polvet välillä vallan veltoiksi. Jos vielä uskaltaisi kysyä joltain tällaiselta suoraan että lähdetkö painimaan.

Hullunahan sitä tietysti pidettäisiin, mutta kun tuo ajatus on vaan niin kiihottava. Tiedä sitten miksi tämä naiselle häviäminen niin paljon kiehtoo. Vaan kun löytyisi vastaavasti niitä naisia jotka tahtovat olla miestä vahvempia... painijatytöt missä te olette? :-)

• ammattilaiselle

vaikea löytää sellaista mut käy sitä tekevällä dominan käsittelyssä niin häviö on yhtä varmaa kuin aamuinen auringon nousu.Muutoin sellaisen naisen/tytön löytäminen on melkein kuin etsisi neulaa
        heinäsuovasta

• heikkomies
        ammattilaiselle kirjoitti:

vaikea löytää sellaista mut käy sitä tekevällä dominan käsittelyssä niin häviö on yhtä varmaa kuin aamuinen auringon nousu.Muutoin sellaisen naisen/tytön löytäminen on melkein kuin etsisi neulaa
        heinäsuovasta

Ottakaapa häneen yhteytta eli googlatkaa female wrestler list ja sieltä travellers.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      170
      9991
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3305
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      48
      3061
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      63
      2784
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      202
      2149
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      114
      2103
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1963
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      65
      1581
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1336
    10. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1316
    Aihe