Mommolan Shellistä saa hyvää ruokaa ja bensaakin siellä myydään mutta mitenkä mahtaa pärjätä jatkossa kun viereen tulee ABC-liikenneasema?
Mommolan Shell
19
4060
Vastaukset
- Vertailun vuoksi DEF.jne
Mielenkiintoista todellakin katsoa,että mistä SOK repii vieläkin halvempaa ja yhtä laadukasta ja herkullista ruokaa ja yhtä edullisesti kuin esim. Härkäpakarista.Tähän asti ruoka on ollut kaksi euroa kaliimpaa-pieni bonus?Jonka itse maksat! Tämä on ainoastaan paljon Huittisten kautta kulkevan mielipide.
- nyt jo
Kyllä on asiakkaat vähentyneet jo valmiiksi, eihän siellä oon juur ketään iltaisin varsinkaan. Sitä paitsi ei ole Shell-korserni moneen vuoteen satsannut huittisten myymälän ulkoiseen eikä sisäiseen olemukseen, sitä saa mitä tilaa. Sääli, koska itsekin olen ketjun kannattaja.
- kaunistus?
Pahoin pelkään että siitä tulee samanlainen kaunistus kuin Ulvilan Shellikin nykyisin on.
- kun ABC tulee
kaunistus? kirjoitti:
Pahoin pelkään että siitä tulee samanlainen kaunistus kuin Ulvilan Shellikin nykyisin on.
se on ajan henki nyt.
- Finlandialainen
kun ABC tulee kirjoitti:
se on ajan henki nyt.
abc tulee ja asiakasbonusrahat italiaan kasvamaan korkoa,että kannattaa uhota ja rahat ulkomaille! Eipä näy s.pankki avainlipputunuksen alla,vaikka näkyi. Vaan taistelen ehkä tuulimyllyjä vastaan,mutta olen tehnyt joskus sotilasvalan.j-p
- tiikeriätankkiin
kun ABC tulee kirjoitti:
se on ajan henki nyt.
Luulen että se ei ole Shell joka ensimmäisenä lopettaa vaan joku muu. Melko hiljaista näyttää olevan Motellilla.
- deffffff
Finlandialainen kirjoitti:
abc tulee ja asiakasbonusrahat italiaan kasvamaan korkoa,että kannattaa uhota ja rahat ulkomaille! Eipä näy s.pankki avainlipputunuksen alla,vaikka näkyi. Vaan taistelen ehkä tuulimyllyjä vastaan,mutta olen tehnyt joskus sotilasvalan.j-p
Minä ainakaan en poikkea abc.lle,jos muita vaihtoehtoja on
- helmi orvokki
Loistava sijainti, haasteellinen naapuri. Veikkaan tilalle tulijaksi ST1:stä.
- kaasunestejousi
Koko Suomen Shell aikoo lopettaa.
http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Shell aikoo myydä toimintansa Suomessa/1135255896458 - turskaa
kaasunestejousi kirjoitti:
http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Shell aikoo myydä toimintansa Suomessa/1135255896458Parasta olisi kilpailun kannalta että koko roska päätyisi Statoilille. Suomessa ei liene mitään toimintaa toisin kuin kaikissa naapurimaissa.
- Onko toivoa?
kaasunestejousi kirjoitti:
http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Shell aikoo myydä toimintansa Suomessa/1135255896458Mitä tehdään Ulvilan, Huittisten muille tyhjilleen jääneille shellin huoltoasemille? Maaperä saastunut, rakennukset ränsistyneitä, kuka ostaa sellaisn paikan...
- tarpeeseen tulisi
Onko toivoa? kirjoitti:
Mitä tehdään Ulvilan, Huittisten muille tyhjilleen jääneille shellin huoltoasemille? Maaperä saastunut, rakennukset ränsistyneitä, kuka ostaa sellaisn paikan...
koskaan tiedä, vaikka innostuisivat Terran tekemään .
- whopper1
Tuleeko Mommolan Shelliin kanssa Burger King?
- gggggggggf
Mukava paikka ja hyvät tarjoilut ,abc siitä häviää ensin ,luultavasti tekee tappioo.
- bgok
Burger Kingeja alkaa tosiaan ilmestymään HelmiSimpukoihin. Huittisissa on HelmiSimpukka-kyltit paikoillaan mutta nettisivujen mukaan ei kuulu ko. ketjuun enää. Mitä Mommolassa tapahtuu?
- R.I.P. Sulo
Shell on ihan ok, ulkonäöltään kylläkin ihan Sulo Vilenin baarin näköinen. Liittymän voisi vielä katkaista ja Juhana pihalle mesoamaan niin täydestä menisi.
- mommola2
Mukava paikka ja paljon parempi ruoka kuin ABC:llä. ABC:llä ruoka aivan kamalaa, ei pysty syömään ollenkaan. Kyllä absi kaatuu ennen kuin shelli.
- Kylla
Shell helmisimpukassa on kyllä paljon paremmat ruuat kuin ABSilla.
- Anonyymi
Huittisten HUONOIN paikka! Myyjät vaa aukoo päätänsä maksaville asiakkaille. Enpä astu jalallakaan enään siihen paikkaan enkä voi kenellekään suositella. Toivottavasti menisi koko lafka KONKURSSIIN 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1787494Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.344651Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1232710- 762183
- 901576
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2141510Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731141Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202161067- 481019
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225987