Mitä pitää tehdä, kun toinen työntää kielen suudellessa suuhun? Selittäkää miten kielisuudelma kuulu tehdä?
Kielisuudelma?
5
2018
Vastaukset
- sda
Mieti sitä
- ijo
Jos se työntää kielen suuhusi niin jätä se
- kari kirkku
Se on luonnotonta. Jätä hänet.
- mimikoo
se tulee yleensä aika luonnostaan mitä siinä sitten tekee, vastaat suudelmaan tietysti :) et mieti mitään sen enempää vaan teet niinkuin hyvältä tuntuu, se menee yleensä aika automaattisesti :)
- neito 34v.
Työnnä sinäkin hellästi kieltäsi hänen suuhunsa. Voit pyöritellä kieltäsi hänen kielensä ympäri tunnustellen hänen kieltään omalla kielelläsi. Välillä voit pussailla vain huulilla ja taas työntää kieltä hellästi hänen suuhunsa. Voit myös kosketella kielesi kärjellä hänen kielensä kärkeä. Muistan, kun itse jännitin ensimmäisiä suudelmia, että osaanko. Se tosiaan menee luonnostaan ja voit myös seurata ja matkia miten kumppanisi liikuttelee kieltään. Suutelutapoja on monia ja mitään sääntöä ei ole. Ainoa minkä neuvoisin vielä sinulle, niin älä työnnä koko kieltäsi hänen suuhun, vaan varovasti tunnustellen, vähän kerrallaan ja sitten ehkä vähän syvemmälle. Ihania suuteluhetkiä sinulle tulevaisuudessa =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191702
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991528Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37993Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29899Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38861Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50816Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43768Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37760Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56758Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37730