Hei. Tilasin keväällä 100 kukkasipulia hobbyhallista. Ohjeena oli että ainoastaan daalian juurakot pitää nostaa talveksi kellariin. Muut sipulit ovat gladioluksia, kruunuvuokkoja, ja hollanin iiriksiä. Pitääkö nekin nostaa talveksi penkistä pois?
sipuleiden talvehtiminen
tiina.o
5
1469
Vastaukset
- tiina.o
niin ja tuoksuliljan sipuleita myös. Tosin 20 kruunuvuokon sipulista ei noussut kuin neljä..olivat mädäntyneet.
- pitää
myös nostaa.
- kellariin
pitää kirjoitti:
myös nostaa.
Kaikki noista mainitsemistasi, pitää nostaa pois talveksi.
- ja iiriksiä nosteta
kellariin kirjoitti:
Kaikki noista mainitsemistasi, pitää nostaa pois talveksi.
anna olla maassa vaan.
- nostaa
ja iiriksiä nosteta kirjoitti:
anna olla maassa vaan.
Ei tarvi nostaa, mutta ei sitten tule myöskään keväällä, joten tee mitä tykkäät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663338Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.791435- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991039Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 51912
- 42787
- 47772
- 113716