Pahantuulinen oinas

HUH!

Suhde oinaan kanssa ohi, onneksi.

Onko muilla samanlaisia kokemuksia, oinas oli tosi usein kauhean pahalla päällä ilman mitään syytä? Seurassa taas kuin itse aurinko.

Myös keskustelu oli vaikeaa, miltei mahdotonta. Oinas ymmärsi tahalleen väärin ja kiihtyi nollasta sataan parissa sekunnissa.

9

1313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oinaan EX

      Tismalleen samoja juttuja meillä, aina piti varoa sanojaan ja omia tunteita, ettei vaan suuttuisi oinas, sitä mökötyksen määrää ei selvinpäin meinannut kestää, vaan eipä kyllä mikään auttanut, mökötettiin silti, vaikka kuinka olisin yrittänyt asiat mielikseen järjestellä.Ikinä en ymmärtänyt syitä moiseen kenkkuiluun, kai se vaan oli se kelju ja kypsymätön luonne ja oinaan perustyytymättömyys kaikkeen.Nyt ollaan erossa oltu puoli vuotta ja elämä hymyilee, niin minäkin.Oinas yrittää lämmitellä suhdetta, vaan myöhäistä on, en koskaan enää haksahtaisi ja pilaisi omaa ja "hänenkin elämää"...vaan oli se kokemus sinänsä!!!Vaikea oli ainaskin tämä oinas, eikä kyllä ole halua enää muitakaan kokeilla, mulle sopii tasaisempi mies!

      • vaikea luonne

        Olen tuntenut kaksi oinas miestä ja kumpikin aivan samanlaisia pettureita ja valehtelijoita. kumpikin myös suurissa raha vaikeuksissa,velkojen takaisin maksulla ei ollut kiirettä. Suuri suisia puheissaan.


      • Oinas____
        vaikea luonne kirjoitti:

        Olen tuntenut kaksi oinas miestä ja kumpikin aivan samanlaisia pettureita ja valehtelijoita. kumpikin myös suurissa raha vaikeuksissa,velkojen takaisin maksulla ei ollut kiirettä. Suuri suisia puheissaan.

        Ei kaikki oo samanlaisia...kuten sanoiot että "samanlaisia pettureita ja valehtelijoita"
        Ite ainakin oon rehti ja uskollinen...eli ei saa yleistää! Sama pätee tohon rahapuoleen!

        Tietty me suututaan joskus aivan pienestä tyhmästäkin asiasta...mut ei meitä aina kannata ottaa tosissaan..ku ei me olla, pitkävihasii yleensä...mut tietty on poikkeustapauksiikin :) no kuitenkin :D Kuka ois sanonnu et me helppoi ees oltais??

        Meissä on haastetta...ja vain vahvat ihmiset pystyy oleen meidän kanssa...tarkotan henkisät vahvuutta...kannattaa pitää mieleen tää: Älä yritä alistaa Oinasta...mutta älä anna Oinaan alistaa itseäsi!


      • tietty poikkeuksiakin on
        Oinas____ kirjoitti:

        Ei kaikki oo samanlaisia...kuten sanoiot että "samanlaisia pettureita ja valehtelijoita"
        Ite ainakin oon rehti ja uskollinen...eli ei saa yleistää! Sama pätee tohon rahapuoleen!

        Tietty me suututaan joskus aivan pienestä tyhmästäkin asiasta...mut ei meitä aina kannata ottaa tosissaan..ku ei me olla, pitkävihasii yleensä...mut tietty on poikkeustapauksiikin :) no kuitenkin :D Kuka ois sanonnu et me helppoi ees oltais??

        Meissä on haastetta...ja vain vahvat ihmiset pystyy oleen meidän kanssa...tarkotan henkisät vahvuutta...kannattaa pitää mieleen tää: Älä yritä alistaa Oinasta...mutta älä anna Oinaan alistaa itseäsi!

        Mutta kummasti nuo tähtimerkit jotain osviittaa antaa.Meitä oli kaksi vahvaa,itse olen vesimies. Aurinkoista kesää sulle!


      • Dellux

        Itse olen syyllistynyt joskus samaan. Myönnän tämän täysin enkä suinkaa siitä ylpeä ole. Kysymys on kaiketi ollut siitä että kun oinaan on vaikea puhua asioista siinä vaiheessa kun/jos suhde yhtään rakoilee, tai on pettynyt toiseen hän paisuttaa siitä lähtien pienimmänkin "ongelman" suuren suureksi jotta sinä ymmärtäisit lopettaa koko jutun. Siinä vaiheessa kun hän itse tajuaa sen että oli totaalisen ilkeä idiootti pelle, saa hän tässä vaiheessa ihanan puolensa taas esiin. Meidän oikkujen olisi syytä tiedostaa ja kertoa kumppanille tämä asia jo ihan alku metreillä ja miettiä että miten siinä kohtaa edetään koska oinas sen kyllä tietää. Minä en tämän takia enää edes uskalla lähteä kokeilemaan mitään vakavempaa koska tiedän ongelmani ja koitan sitä itselleni tolkuttaa että avaa nyt v*ittu se suusi silloin kun oikeasti pitää puhua. Se on yksi niista pahimmista oinaan monista kulmakivistä ja karikoista. Me jotenkin oletamme toisen lukevan ajatuksemme.


    • aggressiivisia

      25 vuoden kokemuksella allakirjoitan joka sanan ja vielä lisään että vanhemmuutteen vaab pahenee.Tavallisetkin asiat sanotaan vihaisesti, aivan kypsynyt.

    • oinastyttö

      mie huomaan itessäni ainaki tuota samaa, oinasnainen ku olen. En kyllä silti tiiä miks :D välillä vaan tajuun haastavani tarkotuksella riitaa, vaikka tuntuu etten silti haluu riidellä. Huomionhakua kenties?

      • oinas..

        Ihan ku mun suusta. Itsekin siis oinastyttö. En kyllä joskus tajua miten poikaystäväni kestää minua =DD


    • oinasmurkku

      Joo kokemusta löytyy,itsenikanssa.
      Oinasnainen ja aina välillä pahalla tuulella ilman että käsitän sitä itsekkään.
      lyhyt pinna. Vähänkin ku mulle huomattaa uuseemman kerran jostakin saatan hebata ja tiuskaista jotankin takaisin. Ei mulla niin mee kavereitten tai tuttujen saati sitte tuntemattomienkaa hermot yhtä nopeesti ku kotona tai parisuhteessa. Just niitten Läheistempien ihmistenkaa.....

      Varsinki äidinkanssa. En siädä siltä yhtään huomautusta mistään ja haastan riitaa oikeestaa tahalleen.
      Isän kanssa taas enemmin ollaa ku enkeli ja loukkaannutaan jos siltä tulee jotaa pahaa sanottavaa
      ja vetäydytää kuoren sisää miettimää etteikö se enää rakasta, vai teinkö oikeesti jotaa väärin?

      Mun tillanne nyt varmaa johtuu vaikeesta murrosiästä, mutta haluaisin muuttua ...
      enkä loukata enää ketää, en varsinkaa mulle tärkeit ihmisiä.
      äitiki itkee,ettei oo kasvattanut tällästä ja mitä se on tehny ku kohtelen sitä niin huonosti?
      tekee ihan pahaa kattoo sitä ja usein pyyänki anteeks mut aina sama toistuu...
      oon koittanu parantaa välini ja olla kiltimpi....

      miks se onnistuu kavereittenkaa paremmin ku porukoittenkaa?
      Kai tää on vaa sitä murrosikää?
      ohimenevää?
      Mitä mun pitäis tehdä?
      Miten hallita raivoa paremmin?

      en todellakaan halua jäädä tälläiseksi
      ja oon koittan jo muuttuu, välil mä jo osaan hallita raivoni mutta toisinaan taas en......

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1991
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1898
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1485
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe