Keikka pettymys

Ramatchoki

No nii vihdoinki takas himassa...harmittaa et tuli edes mentyä...oli sen verran paska setti...ihmettelen.

17

1506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikkee soitti

      nii elikkä mitä kaikkee soitti jos voisit laittaa niit laului.

    • Tämän mukaan..
    • cvbnm

      Loput parhaat piisit soitetaan sitten tänään. Ei millään bändillä riitä hittejä kahteen settiin asti.

    • eturivi

      keikka oli aivan loistava, settilista hyvä jos on vähänkin kuunnellut muitakin albumeita kuin black-albumia.

      • kaikko

        Mulle keikka oli kyllä pettymys. Huomattavasti parempiakin vetoja Metallicalta olen nähnyt. No, AC/DC ylihuomenna tuskin pettää :-)


      • kaikko

        Mulle keikka oli kyllä pettymys. Huomattavasti parempiakin vetoja Metallicalta olen nähnyt. No, AC/DC ylihuomenna tuskin pettää :-)


      • westend
        kaikko kirjoitti:

        Mulle keikka oli kyllä pettymys. Huomattavasti parempiakin vetoja Metallicalta olen nähnyt. No, AC/DC ylihuomenna tuskin pettää :-)

        ACDC on kovassa iskussa oleva bändi, mutta silti olen kokenut heidänkin tahollaan lieviä pettymyksiä.Mielestäni Metallica veti ihan kelpo konsertin vaikka olen kuullut kyllä parempiakin keikkoja, kuten vuosi sitten Corzowissa Puolassa , Euroopan kiertueen avauskeikan.
        Se keikka oli hunajata ja rautaa!!
        Kyllä minä moshasin ja eläydyin ja oli vanhan rouvan perse pois penkistä läpi eilisen keikan.
        Tänään olen huilaillut ja huomenna sitten kattomaan ACDC:tä Olympiastadionille ja ensi viikolla Faith no Morea.
        Keikkatarjonta on nyt sitä luokkaa, että saa makeaa mahan täydeltä,ikäänkuin joisi litran pullon Cointreau likööriä.


      • rumpppali
        westend kirjoitti:

        ACDC on kovassa iskussa oleva bändi, mutta silti olen kokenut heidänkin tahollaan lieviä pettymyksiä.Mielestäni Metallica veti ihan kelpo konsertin vaikka olen kuullut kyllä parempiakin keikkoja, kuten vuosi sitten Corzowissa Puolassa , Euroopan kiertueen avauskeikan.
        Se keikka oli hunajata ja rautaa!!
        Kyllä minä moshasin ja eläydyin ja oli vanhan rouvan perse pois penkistä läpi eilisen keikan.
        Tänään olen huilaillut ja huomenna sitten kattomaan ACDC:tä Olympiastadionille ja ensi viikolla Faith no Morea.
        Keikkatarjonta on nyt sitä luokkaa, että saa makeaa mahan täydeltä,ikäänkuin joisi litran pullon Cointreau likööriä.

        No AC/DC:n rumpali pysyy tahdissa, ilmiömäinen keikka jälleen...


      • westend
        rumpppali kirjoitti:

        No AC/DC:n rumpali pysyy tahdissa, ilmiömäinen keikka jälleen...

        Olen samaa mieltä ja mielestäni Metallican rumpali lipsuu tahdista ja soitto on huolimatonta.
        Mutta silti annan Larsulle anteeksi paljolti ettei ole paras mahdollinen kannuttaja.
        Hänellä on kuitenkin intensiteettiä ja huumoria ja kunnon showmeininkiä esiintymisissään.
        En pettynyt Metallican keikkaan vaan keikka oli mielestäni kelvollinen. Kuitenkin ACDC.n keikka oli niin huikea, että se on eittämättä tämän kesän ykköskeikka.


      • noellli-
        kaikko kirjoitti:

        Mulle keikka oli kyllä pettymys. Huomattavasti parempiakin vetoja Metallicalta olen nähnyt. No, AC/DC ylihuomenna tuskin pettää :-)

        metallican keikka ei todellakaan ollut pettymys! aivan loistava keikka! itse olin keikalla ja pidin todella paljon!


    • ladysixx

      Keikka oli aivan mahtava niinkuin vaan Metallicalta voi odottaa.Pitkän miinuksen saa yleisö katsomossa jossa suurin osa istui keikan läpi??!!! Siis mitä v....a?Kuka tulee kuuntelemaan heviä ahteri penkkiin liimaantuneena?Hyi hävetkää!!

      • .....

        Suomessa on.


      • juttusul

        Ei kiinnosta 20 vuoden päästä sinuakaan niin paljoa että pitää seisoa.


      • =0D
        juttusul kirjoitti:

        Ei kiinnosta 20 vuoden päästä sinuakaan niin paljoa että pitää seisoa.

        tuota.... minä olin konsertissa 6kymppisen äitini kanssa ja kummasti tuo jaksoi siellä seistä...


      • sad but true
        juttusul kirjoitti:

        Ei kiinnosta 20 vuoden päästä sinuakaan niin paljoa että pitää seisoa.

        Oletko niitä henkilöitä jotka vanhenevat henkisesti nopeammin kuin fyysisesti?

        Minä olen nähnyt Metallican alkup. basistin ollessa vielä remmissä, katain keikan seisten.
        Nyt katoin taas keikan, seisten. Aikaa on vierähtänyt.


        Se että bändin nykymusiikista en pidä yhtäpaljon kuin niistä vanhoista Kill' em all tyyppisistä on ihan toinen juttu. Edelleen kiinnostaa.


    • 07 hesa

      2007 olin viimeksi kattomassa metallicaa ja bändi veti loistavasti (etenkin Trujillo), mutta yleisö muistutti terrakotta-armeijaa ku tuijottivat kuin mitäki lasten joulunäytelmää. ees Whiplash ei herättäny porukkaa. ois niin tehny mieli riehuu ja ottaa kaikki ilo irti mut vähän vaikee ku ympärillä on tuhansia kivipatsaita.

      pitäs täälläkipäin oppii se et eläytyminen ei kuulu ainoastaan eturiviläisille. luulis Suomen hevimetallin suurkuluttajina sen tajuavan.

      • Suckmy

        No eikös tunnelma noussut viimeistään sonispheressä lähestulkoon kattoon. Ainakin metallican kotisivuilta sai lukea kuinka lars kehui suomalaista keikkayleisöä ;) hyvä me!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4873
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2310
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1156
    Aihe