Ajattelin alkaa käytellä vihreää S-Debet Credit korttiani Lidlissä, mutta käykö se siellä? Tarkoitan että toimiiko?
Hävettäisi jäädä kassalla mähkymään siihen toimimattoman kortin kanssa, kun jonoa takana.....
Ennen käytin OP korttia joka toimi todella loistavasti.
Kysyn siksi kun olen lukenut vaikeuksista S-pankin korttien kanssa.
Onko ongelmat enää ajankohtaisia?
Käykö S-Visa Credit LIDLISSÄ??
33
3650
Vastaukset
- tottakai
"S-Debet Credit",
tarkoitit kai Debit, se on toiminut aina,
mutta olisiko juhannuksen jälkeen kun Kreditkin alkaa toimimaan, kun Lidl alkaa kelpuuttamaan luottokortit.- 15.6. alkaen
Lidl on ilmoittanut, että tästä päivästä lähtien, 15.6., alkaen toimivat myös luottokorteista Visa ja Mastercard. En ole ehtinyt vielä kokeilla S-Pankin Visa Creditillä enkä Luottokunnan myöntämällä Visalla. Huomenna on tarkoitus kokeilla.
Tieto on ollut Lidlin mainoksissa ja Luottokunnan sivuilla. - edellinen
15.6. alkaen kirjoitti:
Lidl on ilmoittanut, että tästä päivästä lähtien, 15.6., alkaen toimivat myös luottokorteista Visa ja Mastercard. En ole ehtinyt vielä kokeilla S-Pankin Visa Creditillä enkä Luottokunnan myöntämällä Visalla. Huomenna on tarkoitus kokeilla.
Tieto on ollut Lidlin mainoksissa ja Luottokunnan sivuilla.Voin kertoa, että maksoin ostokseni tänään paikallisesa Lidlissä S-Pankin Visa Creditillä. Toimi ilman mitään vaikeuksia.
- ostaako
edellinen kirjoitti:
Voin kertoa, että maksoin ostokseni tänään paikallisesa Lidlissä S-Pankin Visa Creditillä. Toimi ilman mitään vaikeuksia.
joku luotolla ruokaa?
- ...
ostaako kirjoitti:
joku luotolla ruokaa?
Miksi en ostaisi? Samalla tulee kerättyä pisteitä ilmaista lomamatkaa varten.
- Marianna
ostaako kirjoitti:
joku luotolla ruokaa?
Miksi ei ostaisi? Luottokortista saa selkeän laskun eriteltynä kotiin joka kuukausi. Sen lisäksi saa kerättyä myös pisteet talteen. Kun laskun maksaa seuraavassa kuussa, ei siihen tule lisäkustannuksia.
Aito laidy tarvitsee vain yhden kortin ja se on luottokortti. Köyhät ja juntit käyttää käteistä ja electronia. Anteeksi nyt vain tämä ilkeä ilmaisuni. - rahalla....
ostaako kirjoitti:
joku luotolla ruokaa?
maksa? Tai pankkikortilla? Sehän vaikuttaa ihan spurgujen touhulta.
Monissa maissa et pääse edes hotelliin sisään jos et käytä luottokorttia.
Luottokorttien palkinto-ohjelmat ja edut ovat huomattava piristys.
Tiedän kyllä että jotkut duunarit ja sitten jotkut homehtuneet eläkeläis mummot ja etenkin papat maksavat vielä rahalla tai pankkikortilla. - on,
ostaako kirjoitti:
joku luotolla ruokaa?
pitää kaikki rahat aina kuukauden pidempään korkoa kasvamassa,
toiseksi, luottolasku on selvempi tarkistaa kuin se
pankintiliote,
johon tulee kaikenmaailman tuloja, auton, kodin, laskuja,
siitä väleistä on hyvin vaikeaa tarkasta
ja aina kannattaa tarkistaa. - ainakaan
Marianna kirjoitti:
Miksi ei ostaisi? Luottokortista saa selkeän laskun eriteltynä kotiin joka kuukausi. Sen lisäksi saa kerättyä myös pisteet talteen. Kun laskun maksaa seuraavassa kuussa, ei siihen tule lisäkustannuksia.
Aito laidy tarvitsee vain yhden kortin ja se on luottokortti. Köyhät ja juntit käyttää käteistä ja electronia. Anteeksi nyt vain tämä ilkeä ilmaisuni."Sen lisäksi saa kerättyä myös pisteet talteen."
ainakaan meillä eivät Finnairin luottokortti tuottaneet kortin kuluja, vaika se yrityksemme kautta otetiin ja verotukseen saatiin,
vaikka melkoisen menevä ja harrastava perhe oltiin, viisi vuotta pidin, luovuin heti kun lapsoset opiskelemaan lähtivät.
nimim. kolmen iskä, nyt myös 3 vaari53v. - sdjghdsjgkjsdg
ainakaan kirjoitti:
"Sen lisäksi saa kerättyä myös pisteet talteen."
ainakaan meillä eivät Finnairin luottokortti tuottaneet kortin kuluja, vaika se yrityksemme kautta otetiin ja verotukseen saatiin,
vaikka melkoisen menevä ja harrastava perhe oltiin, viisi vuotta pidin, luovuin heti kun lapsoset opiskelemaan lähtivät.
nimim. kolmen iskä, nyt myös 3 vaari53v.Amexin pistetilillä nyt noin 70 000 pistettä. Kunhan kertyy hieman lisää, niin lähden kaukolomalle bisnesluokassa.
Finnairin luottokortti onkin muuten ihan syvältä ja poikittain noiden ilmaisten lentojen tienaamisessa. - kiitos.
Marianna kirjoitti:
Aito laidy tarvitsee vain yhden kortin ja se on luottokortti. Köyhät ja juntit käyttää käteistä ja electronia. Anteeksi nyt vain tämä ilkeä ilmaisuni."Luottokortista saa ........Sen lisäksi saa kerättyä myös pisteet talteen."
Oli puhetta LIDL, millä luottokortilla Lidl saa pisteitä ja toimii siellä yleensä ?
"Aito laidy tarvitsee vain yhden kortin"
tosiaan aito blondi käyttää yhtä, ja silmämääräisesti tarkastaa ja maksaa kaikki veloitukset, kun on varaa, tinkii vaikka jostain muusta.
Ei ainakaan meillä ole pärjätty yhdellä kortilla koskaan on sinulla hyvä kortti.
Eikä useammallakaan kortilla kaikilla, aina tarvii seteleitä,
2000 eurolla juuri 10 € seteleitä nostin - ...
kiitos. kirjoitti:
"Luottokortista saa ........Sen lisäksi saa kerättyä myös pisteet talteen."
Oli puhetta LIDL, millä luottokortilla Lidl saa pisteitä ja toimii siellä yleensä ?
tosiaan aito blondi käyttää yhtä, ja silmämääräisesti tarkastaa ja maksaa kaikki veloitukset, kun on varaa, tinkii vaikka jostain muusta.
Ei ainakaan meillä ole pärjätty yhdellä kortilla koskaan on sinulla hyvä kortti.
2000 eurolla juuri 10 € seteleitä nostinJos LIDL kelpuuttaa Luottokunnan käsittelemät luottokortit, niin pisteitä kerryttäviä kortteja ovat mm. SAS Mastercard (SEB Kort), Finnair Mastercard (Nordea) ja Finnair Visa (Sampopankki).
- roopeankan säärystin
kiitos. kirjoitti:
"Luottokortista saa ........Sen lisäksi saa kerättyä myös pisteet talteen."
2000 eurolla juuri 10 € seteleitä nostinNyt taidat vain esittää tyhmää ja tietämätöntä.. miksi?
Eihän lidlissä ole pisteohjelmia. Vaan monien luottokorttien myöntäjillä, kuten Dinersilla on hyvä palkinto-ohjelma.
Kyllä yhdelläkin kortilla pärjää, paitsi kannattaa olla varalla useampi.
Älä hyvä ihminen nosta tuollaista setelitukkoa, jos maksat rahalla ja sinut ryövätään tai sinua huijataan, et saa mistään korvausta.
Ala ihmeessä maksaa kaikki jollain sivistyneen ihmisen luottkortilla... ja paranna samalla omaa riskinhallintaasi.
Nimim. "aivojen käyttö on sallittua, jopa toivottavaa." - Kunhan... Vain...
Haba52 kirjoitti:
Lidl alkaa kelpuuttaa Juhannuksen jälkeen luottokortteja
Ei ole ollut haisevan luottokunnan korteista kyse.
Ihan vaan tiedoksi sullekkin...
Ihmiset ei ikinä opi, että se mitä sanotaan on "virallinen valhe". Oikea totuus selviää vain kokeilemalla. Koskee niin luottokortteja, järjestelmiä ja huumeitakin. - ole toiminut
Kunhan... Vain... kirjoitti:
Ei ole ollut haisevan luottokunnan korteista kyse.
Ihan vaan tiedoksi sullekkin...
Ihmiset ei ikinä opi, että se mitä sanotaan on "virallinen valhe". Oikea totuus selviää vain kokeilemalla. Koskee niin luottokortteja, järjestelmiä ja huumeitakin.Eipäs ole toiminut credit puoli.
- Kyllä toimi
ole toiminut kirjoitti:
Eipäs ole toiminut credit puoli.
Credit puoli toimi jo VIIMEVUONNA eli vuonna 2008 Lidlissä. Että tiedoksi vaan teillekkin tietämättömille.
Päätteessä kyllä lukee, että EI Luottokorttimaksuja, mutta ei se mitään estä.
Ihan kuten nopeusrajoituskaan ei estä ajamasta ylinopeutta.
Kuten mä sanoin, älkää luottako viralliseen VALHEELLISEEN propagandaan. Aivan liian monet uskoo valheita totuudeksi, joka ei tietenkään pidä paikkaansa. - Kortiton landepaukku
Marianna kirjoitti:
Aito laidy tarvitsee vain yhden kortin ja se on luottokortti. Köyhät ja juntit käyttää käteistä ja electronia. Anteeksi nyt vain tämä ilkeä ilmaisuni.Aito lady ei siis osta esim torimyyjältä, eikä naapurin maalais alkutuottjalata, joka ei luottokorttikelpuuta. Ainoastaan suuresta marketista, jossa on kilometrin mittaiset jonot.
- ddddddddddd
... kirjoitti:
Miksi en ostaisi? Samalla tulee kerättyä pisteitä ilmaista lomamatkaa varten.
Eihän S-Etukortilla saa Lidlistä mitään pisteitä.
VAi saako ? olen vasta tänään saanut tuon väliaikaisen kortin ja olen vähän sekaisin kaikesta lukemastani informaatiosta. luulin että vain S-ryhmään kuuluvien liikkeiden ostoksista saa pisteitä.
- Visa Lidlilissä
Näin on näreet.
Pitää kas nääs olla OIKEAN PANKIN ASIAKAS, eikä minkään vanhojen pölyttyneiden rikkaiden pankkien. Kas kun nämä VIHREÄT KUNNON PANKIN kortit käy joka paikassa, tosin kuin nuo köh ajat sitten happamoituneet 1,2,5 ja 8 pankkikorttiryhmään kuuluvien kortit. Röyh.- puoli toiminut
Vain debit puoli toiminut Lidlillä,turhaa uhoa creditistä.Credit alkoi toimiin vasta puolikuusta kesäkuuta.
- Voi sentään
No ei todellakaan ole visan luotto (credit) puoli toiminut koskaan, ja debitinkin kanssa oli aikanaan vaikeuksia, debit puoli lienee nyt jonkin aikaa jo toiminut, mutta nyt haluaisin todella tietää toimiiko credit puoli.
Kai se on mentävä itse kokeilemaan ja otettava vastaan mahdollinen nöyryytys, jos se ei toimi.
Kun ei täältä saa sitten millään asiallista tietoa, kaiken maailman RÖYH vastauksia vain...... - testannut
Voi sentään kirjoitti:
No ei todellakaan ole visan luotto (credit) puoli toiminut koskaan, ja debitinkin kanssa oli aikanaan vaikeuksia, debit puoli lienee nyt jonkin aikaa jo toiminut, mutta nyt haluaisin todella tietää toimiiko credit puoli.
Kai se on mentävä itse kokeilemaan ja otettava vastaan mahdollinen nöyryytys, jos se ei toimi.
Kun ei täältä saa sitten millään asiallista tietoa, kaiken maailman RÖYH vastauksia vain......Johan tuossa kerroin jo viikko sitten tässä ketjussa, että Visa Credit toimi Lidlissä:
"S-Pankin Visa Credit toimi Lidlissä
Kirjoittanut: edellinen / 16.6.09 / klo 16:30 Voin kertoa, että maksoin ostokseni tänään paikallisesa Lidlissä S-Pankin Visa Creditillä. Toimi ilman mitään vaikeuksia."
Seuraavaksi on vuorossa Luottokunnan Visa (Tapiolasta), kun tulee asiaa. - Turhaa tietoa
testannut kirjoitti:
Johan tuossa kerroin jo viikko sitten tässä ketjussa, että Visa Credit toimi Lidlissä:
"S-Pankin Visa Credit toimi Lidlissä
Kirjoittanut: edellinen / 16.6.09 / klo 16:30 Voin kertoa, että maksoin ostokseni tänään paikallisesa Lidlissä S-Pankin Visa Creditillä. Toimi ilman mitään vaikeuksia."
Seuraavaksi on vuorossa Luottokunnan Visa (Tapiolasta), kun tulee asiaa.Kuten äsken sanoin, Visani toimi jo VIIMEVUONNA Lidlissä ihan hyvin. Joten mistä uutisesta tässä nyt enää on kyse?
- mitä kerroit
Turhaa tietoa kirjoitti:
Kuten äsken sanoin, Visani toimi jo VIIMEVUONNA Lidlissä ihan hyvin. Joten mistä uutisesta tässä nyt enää on kyse?
Olet ilmeisesti poikkeus. Itse olen kysynyt asiaa Lidlistä ja on sanottu, että ei voi maksaa luottokortilla. On varmistunut vielä korttipäätteellä painamalla vahingossa F1 eli luottokortti. Ei toiminut. Nämä tapahtuivat vuoden 2009 alkupuolella.
- S-Pankkilainen
mitä kerroit kirjoitti:
Olet ilmeisesti poikkeus. Itse olen kysynyt asiaa Lidlistä ja on sanottu, että ei voi maksaa luottokortilla. On varmistunut vielä korttipäätteellä painamalla vahingossa F1 eli luottokortti. Ei toiminut. Nämä tapahtuivat vuoden 2009 alkupuolella.
Visani onkin S-Pankin kunnon Visa, eikä mikään Luottokunnan ritsa-visa joka ei toiminut Lidlissä. Ei mun Nordean Visa siellä toiminut, mutta S-Pankin Visa toimi kyllä. Eikä toiminut Sampopankinkaan Visa.
- Sanoin jo aikaisemmin
mitä kerroit kirjoitti:
Kuten sanoin, kortit eivät virallisesti käyneet, mutta toimivat silti. Eikö ihmiset vieläkään tajua että se mitä sanotaan, ei ole aina sama asia kuin todellisuus. Ihan kuten tuo nopeusrajoitus vertaus aikaisemmin.
S-Credit toimi jo viimevuonna ihan hyvin. Jos olette noin naulapäisiä, niin pitääkö ottaa ote laskusta. Kun ei vaan mene asiat jakeluun.
Nimimerkillä, työskentelen järejstelmätoimittajalla. Ja voin todellakin sanoa että järjestelmäparametrit eivät läheskään aina vastaa täysin sitä mitä väitetään. Jotta voit tietää toimiiko joku, se on TESTATTAVA. Näin sanon aina kaikille. Älä usko paskaan mitä lukee virallisesti. Vaan tee testit ja selvitä asia aivan itse.
Miksihän Mythbusters tv-showta tehdään? Eikö myytit olekkaan aina totta? - tässä asiassa
Sanoin jo aikaisemmin kirjoitti:
Kuten sanoin, kortit eivät virallisesti käyneet, mutta toimivat silti. Eikö ihmiset vieläkään tajua että se mitä sanotaan, ei ole aina sama asia kuin todellisuus. Ihan kuten tuo nopeusrajoitus vertaus aikaisemmin.
S-Credit toimi jo viimevuonna ihan hyvin. Jos olette noin naulapäisiä, niin pitääkö ottaa ote laskusta. Kun ei vaan mene asiat jakeluun.
Nimimerkillä, työskentelen järejstelmätoimittajalla. Ja voin todellakin sanoa että järjestelmäparametrit eivät läheskään aina vastaa täysin sitä mitä väitetään. Jotta voit tietää toimiiko joku, se on TESTATTAVA. Näin sanon aina kaikille. Älä usko paskaan mitä lukee virallisesti. Vaan tee testit ja selvitä asia aivan itse.
Miksihän Mythbusters tv-showta tehdään? Eikö myytit olekkaan aina totta?Älä puhu roskaa. Vahingossa valitsin S-Pankin Visa Debit/Credit:llä keväällä vaihtoehdon f1 (credit) Lidlin päätteellä. Ei toiminut.
Sinun eikä muidenkaan ei kannata kirjoittaa tänne LUULOJAAN, vaan faktaa. - Visalija Vesa
Miksihän Mythbusters tv-showta tehdään? Eikö myytit olekkaan aina totta?Ei pidä paikkaansa, itsekin kokeilin joskus huvikseni s-korttina visa puolta viime vuonna ja alkuvuodesta 2009, mutta eipä toiminut lidlissä.... ja nythän se vasta tänä kesänä olisko ollut n. 1kk sitten julisti että heillä alkaa toimia visa ja mastercard.
Että joko sekoilit, tai valehtelit. - terve4ä
Miksihän Mythbusters tv-showta tehdään? Eikö myytit olekkaan aina totta?"Kuten sanoin, kortit eivät virallisesti käyneet, mutta toimivat silti. Eikö ihmiset vieläkään tajua että se mitä sanotaan, ei ole aina sama asia kuin todellisuus."
puhuit aivan tietämättömästä päästäsi.
kyllä niitä kaikenlaisia ovat asiakkaat kokeilleet joka päivä useita,
kun siellä olen ollut kassalla,
koskaan ei ole mikään luotoinen toiminut, olen ollut 4 liikkeessä, 3 paikkakunnalla opiskelija kun olen.
Luottokortit alkoivat toimimaan vasta sillin kun uutiset levisivät, paria viikkoa ennen virrallista päivää. - Ote visalaskusta
terve4ä kirjoitti:
"Kuten sanoin, kortit eivät virallisesti käyneet, mutta toimivat silti. Eikö ihmiset vieläkään tajua että se mitä sanotaan, ei ole aina sama asia kuin todellisuus."
puhuit aivan tietämättömästä päästäsi.
kyllä niitä kaikenlaisia ovat asiakkaat kokeilleet joka päivä useita,
kun siellä olen ollut kassalla,
koskaan ei ole mikään luotoinen toiminut, olen ollut 4 liikkeessä, 3 paikkakunnalla opiskelija kun olen.
Luottokortit alkoivat toimimaan vasta sillin kun uutiset levisivät, paria viikkoa ennen virrallista päivää.On se kyllä hienoa että suoli24 on täynnä näin tyhmää jengiä. Mutta tämäpä ei ollut onneksi mikään yllätys.
- huomasitko?
Ote visalaskusta kirjoitti:
On se kyllä hienoa että suoli24 on täynnä näin tyhmää jengiä. Mutta tämäpä ei ollut onneksi mikään yllätys.
Sinä onneksi osaltasi pelastat viisaudellasi ja fiksuudellasi tämänkin paikan.
- mutta hetkinen, onko se sittenkään niin? kirjoitit: "suoli24 on täynnä näin tyhmää jengiä...." jne. Jos se siis on täynnä, ja itse olet mukana täällä kirjoittamassa, niin lyhyen logiikan oppimäärän sinäkin olet tyhmä, sillä olet osa tätä täynnä olevaa suomi24:sta !! Oman määrittelysi mukaan.
Eli olitkos nyt vähän "liian nokkela", vai??
- KylläKäy
S-Visa (Credit) kävi Lidilissä jo ennen kuin muiden pankkien kortit.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3342285Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata601954Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1111692- 1091415
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1831353- 731324
- 261305
- 801257
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva171207Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois401026