Sinkkumiehen juhannusongelma

PK-seudun "turisti"

Jooh. Tässä sitä taas ollaan. Pari päivää juhannukseen, eikä tietoa mihin menisi. Aikaisempina vuosina on ollut porukka jonka mukaan mennä, mutta nyt näyttää sen suhteen aika huonolta.

Mihin ihmeeseen 31v sinkkumiehen pitäisi juhannuksena suunnata? Asun siis pk-seudulla, mutta ei täällä ole silti pakko juhannusta jumittaa. Jonkin verran jaksaa hyvin meiningin takia reissata, mutta ei sentään ihan Keski-Suomeen tms asti.

Juu, tiedetään: Ei ole pakko mennä mihinkään. Juhannuksesta on kuitenkin niin monia mukavia muistoja, että nytkin haluaisi päästä sitä juhlistamaan vähän isommassa porukassa, eikä vain nyhjöttää kotona tv:n ääressä.

Aurinkoa ei näköjään tulla pahemmin näkemään, mutta ei kai se menoa haittaa?

Ehdotuksia? Ajatuksia?

1

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maalaistyttö 30v.

      Hei!

      Älä nyt ainakaan jää viettämään jussia Helsinkiin, tämä kaupunkihan tyhjenee aattona täysin (vaikka tietty sekin voi olla ihan näkemisen ja kokemisen arvoista)

      Me suunnataan tyttöporukalla Hangon biitsille, joten ota kaverisi mukaan ja liity seuraan, rannalla tavataan. Ollaan vietetty keskikesän juhlaa jo parina vuonna tuolla samaisella rannalla ja joka kerta on ollut hyvä meno. Tänä vuonna ei tosin ole mitään festareita ko.kaupungissa, mutta tuskin se juhlintaa haittaa. Paikka on täynnä mökkiläisiä ja tapahtumia riittää varmasti ihan omastakin takaa.

      Toinen hyvä paikka on kuulemma Tammisaari, mutta omakohtaista kokemusta paikasta ei ole.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe