Jooh. Tässä sitä taas ollaan. Pari päivää juhannukseen, eikä tietoa mihin menisi. Aikaisempina vuosina on ollut porukka jonka mukaan mennä, mutta nyt näyttää sen suhteen aika huonolta.
Mihin ihmeeseen 31v sinkkumiehen pitäisi juhannuksena suunnata? Asun siis pk-seudulla, mutta ei täällä ole silti pakko juhannusta jumittaa. Jonkin verran jaksaa hyvin meiningin takia reissata, mutta ei sentään ihan Keski-Suomeen tms asti.
Juu, tiedetään: Ei ole pakko mennä mihinkään. Juhannuksesta on kuitenkin niin monia mukavia muistoja, että nytkin haluaisi päästä sitä juhlistamaan vähän isommassa porukassa, eikä vain nyhjöttää kotona tv:n ääressä.
Aurinkoa ei näköjään tulla pahemmin näkemään, mutta ei kai se menoa haittaa?
Ehdotuksia? Ajatuksia?
Sinkkumiehen juhannusongelma
1
314
Vastaukset
- maalaistyttö 30v.
Hei!
Älä nyt ainakaan jää viettämään jussia Helsinkiin, tämä kaupunkihan tyhjenee aattona täysin (vaikka tietty sekin voi olla ihan näkemisen ja kokemisen arvoista)
Me suunnataan tyttöporukalla Hangon biitsille, joten ota kaverisi mukaan ja liity seuraan, rannalla tavataan. Ollaan vietetty keskikesän juhlaa jo parina vuonna tuolla samaisella rannalla ja joka kerta on ollut hyvä meno. Tänä vuonna ei tosin ole mitään festareita ko.kaupungissa, mutta tuskin se juhlintaa haittaa. Paikka on täynnä mökkiläisiä ja tapahtumia riittää varmasti ihan omastakin takaa.
Toinen hyvä paikka on kuulemma Tammisaari, mutta omakohtaista kokemusta paikasta ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795387
- 824341
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3834328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103913- 1523418
- 533069
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.593011- 232738
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221