MILLAISISTA PENIKSISTÄ NAISET TYKKÄÄTTE?

iso tattispala

Ihanne koko, muoto, käyryys jne? Siis realistisesti! Ja sekeskimittahan oli suomeessa sen piirun päälle 13cm..

70

13285

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toisessa päässä

      löytyy naista ymmärtävä mies! Eli mies, joka osaa käyttä käsiään niissä oikeissa paikoissa, suutaan niissä oikeissa paikoissa, koko vartolaan oikeissa paikoissa.
      Uskokaa nyt miehet ihan oikeasti - peniksen koolla ja ulkonäöllä ei ole niin minkäänlaista merkitystä - vaan mies, joka osa käyttää itseään kokonaisuudessaan ja tuntee naisensa herkät paikat ja osaa näitä herkkiä paikkoja oikein käsitellä ( ei siis jyystää ja jyttyyttää) on mies, jonka joka nainen itselleen haluaisi.

      • merkitystä

        "Uskokaa nyt miehet ihan oikeasti - peniksen koolla ja ulkonäöllä ei ole niin minkäänlaista merkitystä."


        Takuulla sillä ON merkitystä. Uskokaa nyt miehet, että pieni veikka ei tunnut missään ja iso kaveri satuttaa; kokemusta on.


      • totta puhut

        karkeasti on 3 kokoa kullia ja pimppaa. isot,keski- ja pieni koko p ja k.
        kun sopiva sattuu kohdalle,se ok.
        jos iso k ja pieni p kohtaa,nainen yleensä "kärsii"
        ja iso p ja pieni k, kosketus sieltä täältä,taitaa olla heikoin esitys.

        mielestäni hienon hieno kosketus on parasta,siinä on tunne mukana eikä pakkopano.
        tosin osa naisista haluaa metrihalon,eikä saa mitään. itse ronkkivat lisäksi hullun lailla.
        molemminpuolinen hyväolon tunne on mielestäni hyvin tärkeä,ei pelkkä jyystäminen.
        meitä molempia on kaluineen,tunteineen ja haluineen kovasti paljon.
        ei taida olla jotain oikeaa kokoa ja näköä vehkeillä.


      • Anonyymi

        Katos ku noi kaikki hommat on mukana ku on sekin ja iso kunnon paksu kyllä.. Siitä vaimoni ja ex tyttöystäväni tykkäs. Lisäxi pitkään ja useasti.. 13cm tuntuu noin pieneltä.. tottakai voi touhuta silläkin.. ja kaikkee muuta mut naiselta jää puuttu se jotain..eli kunnon kyrvän tunne


    • ..edellistä!

      Ei upeella vehkeellä mitään tee, jos sen käyttäjä on täys kuspää.
      Sen verran kuitenkin olen eri mieltä, että kyllä sillä koolla nyt jotain merkitystä on. Ei silti siinä mielessä, mitä miehet yleensä ajattelee: pituutta pitäis olla paljon. Siinä naisen kestokyky on kuitenkin melko rajallinen. ;) Sen paksuuden kanssa on sitten enempi pelivaraa.. ;p
      Mutta. Parempi pieni ja kunnon asennossa, ku iso ja häävisti "käyttökunnossa".

      • vastaus!!

        Näin on näreet ! Mies jolla on aivot ja sydän sen lisäksi. Ja joka käyttää niitä vielä.


      • tattinen

        eikös sen paksuuden tulisi olla terskassa ennemmin kuin tyvessä?


      • japajee

        Miksei iso kyrpä voisi olla hyvässä kunnossa ja sen kantaja voisi muka olla taitava käsistään ja suustaan? Ja miksei tuppikulli voisi olla vain "häävisti käyttökunnossa" ja sen omistaja "täys kuspää".

        Tasan yhtä hyvin voi olla pikku- kuin myös isomunainen ihminen huono tai hyvä sängyssä. Ärsyttävä ku pitää vertailla tollasii asioita.


      • kun--
        japajee kirjoitti:

        Miksei iso kyrpä voisi olla hyvässä kunnossa ja sen kantaja voisi muka olla taitava käsistään ja suustaan? Ja miksei tuppikulli voisi olla vain "häävisti käyttökunnossa" ja sen omistaja "täys kuspää".

        Tasan yhtä hyvin voi olla pikku- kuin myös isomunainen ihminen huono tai hyvä sängyssä. Ärsyttävä ku pitää vertailla tollasii asioita.

        "Miksei iso kyrpä voisi olla hyvässä kunnossa ja sen kantaja voisi muka olla taitava käsistään ja suustaan?"

        Isomunainen usein luulee, että munan koko riittää, eikä kehitä itseään muissa taidoissa.


      • Ras putin
        tattinen kirjoitti:

        eikös sen paksuuden tulisi olla terskassa ennemmin kuin tyvessä?

        Kyllä olen 40v,pienviljelijä ja tuota olen miettinyt usein ja tullut siihen tulokseen että mieluummin terska iso kuin esim.terska 2cm,tyvi 5.Näin se menee..


      • Nainen30+
        kun-- kirjoitti:

        "Miksei iso kyrpä voisi olla hyvässä kunnossa ja sen kantaja voisi muka olla taitava käsistään ja suustaan?"

        Isomunainen usein luulee, että munan koko riittää, eikä kehitä itseään muissa taidoissa.

        Tuo on ihan totta!! Kyllä koolla on väliä. Yksi suhteeni kaatui "Samanthamaisesti" peniksen pienuuteen. Kyllä vitutti itseänikin, mutta minkäs teet. Pidemmän päälle se pelkkä ihana mies sisältä ei olisi riittänyt.

        Peniksen ehdoton ylämitta pituudessa on 20cm. Siitä yli niin kipeää tekee, ainakin minulla. Paksuus aina plussaa. Paksu penis on myös kiihottavan näköinen. Teron koolla sen sijaan ei ole mitään merkitystä. Kaikkein kamalin on ohut ja pitkä kulli.

        Alamitta minun housuihini pääsemiseen on 15cm. Eli tuo pelivara on 5cm ;) Ei kovin isoa haarukkaa siis.


      • on sattunut
        kun-- kirjoitti:

        "Miksei iso kyrpä voisi olla hyvässä kunnossa ja sen kantaja voisi muka olla taitava käsistään ja suustaan?"

        Isomunainen usein luulee, että munan koko riittää, eikä kehitä itseään muissa taidoissa.

        Isomunaiset ovat monesti vähän itserakkaita ja tosiaan niin oman kullinsa lumoissa, että muut rakastelutaidot ovat jääneet kehittymättä. Sellainen ei ole yhtään kivaa naisen kannalta ts. pelkkä koko ei riitä jos äijä muuten aivan tumpelo.


      • tmmp
        Nainen30+ kirjoitti:

        Tuo on ihan totta!! Kyllä koolla on väliä. Yksi suhteeni kaatui "Samanthamaisesti" peniksen pienuuteen. Kyllä vitutti itseänikin, mutta minkäs teet. Pidemmän päälle se pelkkä ihana mies sisältä ei olisi riittänyt.

        Peniksen ehdoton ylämitta pituudessa on 20cm. Siitä yli niin kipeää tekee, ainakin minulla. Paksuus aina plussaa. Paksu penis on myös kiihottavan näköinen. Teron koolla sen sijaan ei ole mitään merkitystä. Kaikkein kamalin on ohut ja pitkä kulli.

        Alamitta minun housuihini pääsemiseen on 15cm. Eli tuo pelivara on 5cm ;) Ei kovin isoa haarukkaa siis.

        kunnon vaatimukset olla pitää :) annatko vielä paksuuskriteerit kiitos =)


      • aasdg
        tmmp kirjoitti:

        kunnon vaatimukset olla pitää :) annatko vielä paksuuskriteerit kiitos =)

        eli mikä se on se "kamalin ohut ja pitkäkulli"? kun näköjään osaat sentit ja kokemusta ilmeisesti löytyy, ois tää tieto mukava kuulla. paksuutta voi muuten treenata aika paljonkin, ihan vaan vinkiksi jollekulle joka ei sitä vielä tienny..


      • Anonyymi
        Nainen30+ kirjoitti:

        Tuo on ihan totta!! Kyllä koolla on väliä. Yksi suhteeni kaatui "Samanthamaisesti" peniksen pienuuteen. Kyllä vitutti itseänikin, mutta minkäs teet. Pidemmän päälle se pelkkä ihana mies sisältä ei olisi riittänyt.

        Peniksen ehdoton ylämitta pituudessa on 20cm. Siitä yli niin kipeää tekee, ainakin minulla. Paksuus aina plussaa. Paksu penis on myös kiihottavan näköinen. Teron koolla sen sijaan ei ole mitään merkitystä. Kaikkein kamalin on ohut ja pitkä kulli.

        Alamitta minun housuihini pääsemiseen on 15cm. Eli tuo pelivara on 5cm ;) Ei kovin isoa haarukkaa siis.

        Jos mies on saanut sinut kiihottuneeksi ja sit löytyy 14cm sinä siis heivaat miehen


      • Anonyymi

        Pientä..missä vaa asennossa ..ei tunnu.mutta on isoja jotka on toiminnassa ns TIMER sellanen joka tulee vasta ku nainen haluaa ja muutama minuutti ja toimii..pikku sinne 13cm..mitä sillä tekee?? Pipelihän se on säälittä.. vaikka kuinka esileikit leikkii niin pitää saada jotain joka on kyrpä


      • Anonyymi
        kun-- kirjoitti:

        "Miksei iso kyrpä voisi olla hyvässä kunnossa ja sen kantaja voisi muka olla taitava käsistään ja suustaan?"

        Isomunainen usein luulee, että munan koko riittää, eikä kehitä itseään muissa taidoissa.

        Haha itse tykkään hyväillä, nuolla ja oikeastaan sitä kuvaa hyvin sana rakastella.. sitten temput niinkuin vaimoni haluaa asennosta väliä..ja niin kauan ku haluaa ja meitillä on ollut jo vuosia ..ammu ja ilta temput..usein vielä päivisin.. alta 30 min ei juuri koskaan mene hommat.. yleensä toista tuntia


      • Anonyymi
        Ras putin kirjoitti:

        Kyllä olen 40v,pienviljelijä ja tuota olen miettinyt usein ja tullut siihen tulokseen että mieluummin terska iso kuin esim.terska 2cm,tyvi 5.Näin se menee..

        He he mutta ku on koko juttu yli 5cm halkaisija.. 2cm..mitä se on..pippeliähän se on silloin


      • Anonyymi
        on sattunut kirjoitti:

        Isomunaiset ovat monesti vähän itserakkaita ja tosiaan niin oman kullinsa lumoissa, että muut rakastelutaidot ovat jääneet kehittymättä. Sellainen ei ole yhtään kivaa naisen kannalta ts. pelkkä koko ei riitä jos äijä muuten aivan tumpelo.

        Eikä vaikka muuten olisi vaikka mitä ja tulee minuutissa ja pikkusormen kokoinen.. ei monien isojen omistajat oo itseensä täynnä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mies on saanut sinut kiihottuneeksi ja sit löytyy 14cm sinä siis heivaat miehen

        Purskahdin nauruun ja säälin..säälistä e anna


      • Anonyymi
        kun-- kirjoitti:

        "Miksei iso kyrpä voisi olla hyvässä kunnossa ja sen kantaja voisi muka olla taitava käsistään ja suustaan?"

        Isomunainen usein luulee, että munan koko riittää, eikä kehitä itseään muissa taidoissa.

        No mitä muut aiinä tarttee? Mua ei ainakaan kiinnosta muu kuin iso kalu, joka kestää pitkään ja josta tulee lopulta paljon spermaa.


    • suhteellista kaikki

      Ihan asiaa täällä puhutaan. Itsevarmuus ja kokemus sängyssä: koskettaminen ja lähellä oleminen oikealla tavalla, ovat peniksen kokoa tärkeämpiä asioita. Toki kyllähän nyt kokematon ja epävarma tyyppi jolla on iso penis pienimunaisen epävarman tyypin voittaa...

      Hassua on että oon itse kokenut (oon 23-vuotias) nuoremmat miehet paremmiks sängyssä kuin itseä vanhemmat?! Mistähän tääkin johtuu. Nuoret miehet kohtelee mua jotenkin kunnioittavasti mutta silti itservarmasti... Tai ehkä ne itseä vanhemmat miehet joihin oon törmänny on sitte ollu jotain menetettyjä tapauksia ja nuoremmissa miehissä oon saanu "parempia miehiä" ku oon vanhempi. Mutta en kyllä tajua kenen miehen mielestä ois jotenkin hienoa pokata vanha akka :D.

      • toinen ihmettelevä "32"

        Ihan samoin. miten joidenkin nuorten naisten mielestä on hienoo pokata vanha kämähtänyt ukko? Kyllä siinä on naisella itsetunto alhaalla kun ei muuta saa.
        Aloittajan kysymykseen vastaan että todellakin miehen seksikkyys ja haluttavuus on siellä miehen korvien välissä. Jos on täysi kusipää niin sillä vehkeen koolla ei ole mitään merkitystä.


      • Julle Ankanpää

        mutta nuorena vesselinä sain kyllä "vanhoilta akoilta" sellaiset kyydit, ettei miltään parikymppisiltä koskaan. Kyllä vanhamman naisen panemissa on oma erityinen juttunsa: "Aina nuorta saa, mutta harvoin kunnon vanhaa".


      • valinnat
        toinen ihmettelevä "32" kirjoitti:

        Ihan samoin. miten joidenkin nuorten naisten mielestä on hienoo pokata vanha kämähtänyt ukko? Kyllä siinä on naisella itsetunto alhaalla kun ei muuta saa.
        Aloittajan kysymykseen vastaan että todellakin miehen seksikkyys ja haluttavuus on siellä miehen korvien välissä. Jos on täysi kusipää niin sillä vehkeen koolla ei ole mitään merkitystä.

        Nuorena naisena olin todella loukkaantunut, kun vanhemmat ns. herrat eli ällöt ukot yritti pokata.Mietin vain, että mikä mussa on vikana..Ajattelin, että olen mieluummin yksin kuin vanhuksen kanssa.No, kyllä niitä ikäisiänikin sitten alkoi löytyä ja kohta 25 vuotta oltu yhdessä ja ikäero 2,5v, mies vanhempi ja hyvin menee kaikilla osa-alueilla myös seksipuolella.


    • vaan se paksuus

      Kyl se nain menee.

      Mul on ollu seksielämän alottamisesta asti sillon joskus, aina miehiä joilla on kait jonkin yleisen käsityksen mukaan iso. Eli pituutta ja paksuutta.

      Mutta eihän siit voi käyttää kun ehkä 10cm! Mitä sillä lopulla tekee?
      Paksuuttahan saa olla vaikka 6cm, kyl se useimmille sopii ;)

      Sitten viimein tapasin sen miehen jjonka kanssa osu kaikki yhteen. Niin anatomisesti seksin suhteen kuin korvien välilläkin.

      Musta on ai-van ihanaa kun mies työntää koko vehkeen loppuun asti, ja se on just sinne sopiva ;) Ihana tuntee miehen lantion iskut omaa vasten ja pallit läiskii mukana, aaahhhh 8()

      Eli ei se et sul ois sellanen john Holmen kyrpä sano et NAINEN siitä seksistä välittäis?

      • suhteellisuutta!!

        jo tekstistä päätellen ei oo kaikki kotona, niinku ei ole näillä muillakaan (oletettavasti miehillä) jotka imuka son perään naisen nimimerkeillä esiintyen huutavat!
        Suomessa keskimitta on 13.2cm, eli iso on 15 senttinen, jota te naiset sanotte kaksymmensenttiseksi!


    • sopivan kokoinen

      eli ei llian suuri eikä liian pieni.
      Liian suuri pelottaa ja liian pieni ei sytytä.
      Hellä pitää olla siinä mielessä ettei nainen pelästy ja lähde karkuun kovakouraisuutta ja sen verran "kovat" otteet juuri sillä hetkellä kun molemmat on päässy jyystämisen vauhtiin.
      Seksi on sielukas älylaji, ei sovi "apinoille".

    • no jo on

      kyllä ainakin on tärkeämpää peniksen toinen pää eli mies ,kyrpä mikä on mulkussa kiinni on ikävämpi juttu

    • kokemuksen.

      Oman kokemuksen mukaan naiset tykkäävät sellaisesta peniksestä joka täyttää mutta ei satuta. Venyttää saa mutta ei repiä, eli siis jokaisen kokoiselle kalulle on edelleenkin ottajansa. Mielipiteitä on tässäkin asiassa suunnilleen yhtämonta kuin pillujakin. Toiselle ei riitä edes 20cm ja joillekin 15 on jo melkein liikaa. Peniksen ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä naiselle, enemmänkin sen omistajalle, sitä ei ole tehty katseltavaksi vaan käytettäväksi.

    • nainen yli 40

      17 cm pitkä, 14 cm paksu ja tatti pulleempi. Siinä se on ja vielä kivan miehen housuissa.

    • naikkonen23-

      ...

      EI MIKÄÄN JÄTTI-KYR*PÄ, VAAN PIENI TEKNIIKKAPIPPELI! ;)

      Ja voin suoraan sanoa, että minua sattuu, jos jätkällä kamalan iso vehje, ja ei osaa käyttää sitä.

    • on paras!

      On se ihme, että ukot ei osaa penistään pestä! Ei sillä koolla ole väliä, kunhan on puhdas ja tauditon, eikä kieltäydy kumista.

      Töhnämunat, pesulle siitä!

    • kiitos!

      Ihannekoko on pieni eli esteettinen mutta ei nyt aivan mikroskooppisen pieni kuitenkaan. Pituus on huono asia: sattuu tietyissä asennoissa! On kahdenlaisia rumia peniksiä: jättimäisiä ja pitkiä ohuita. Mitään mittoja kukaan tervejärkinen ei mielestäni rupea mittaamaan etenkään kumppaneilta, joten sentilleen en osaa kuvata.

      • nainen +40

        Pari kertaa elämässäni olen säikähtänyt pippeliä. Eli toinen on tapaamani pitkä ja ohut kuin lyijykynä, pahin painajainen. Se ei näytä ihmisen pippeliltä vaan jonkin eläimen ulokkeelta. Olin järkyttynyt. Seksi vastenmielistä.

        Toinen tappaus oli se, että kulli oli hirveän lyhyt ja nuppi pikkulillin pään kokoinen mutta paksuus ok. En ole kellään enkä missään kuvissakaan nähnyt niin pientä terskaa. Mies vielä mainosti etukäteen isoa kulliaan, mikä oli virhe. Sain väärää ennakkomainontaa. Ymmärrän kyllä, ettei mies pääse vertailemaan vehkeitään heterona ainakaan muiden kanssa, mutta juuri sen takia kannattaisi olla hiljaa. Isoa en ole koskaan säikähtänyt, tai positiivisesti kylläkin.

        Jos saisi vaikuttaa itse asiaan, paras olisi se noin 15cm ja paksu. Noista ei ole kuitenkaan iloa, jos vehje ei toimi kunnolla. Kyseisen elimen pitäisi olla jonkin fiksun ihmisen kropassa kiinni. Isokullinen kuvittelee että muuta ei tarvita ja olenpa tosiaan tavannut isokullisia miehiä, jotka huonoja sängyssä. Niin ettei sekään kesää tee.


      • terso
        nainen +40 kirjoitti:

        Pari kertaa elämässäni olen säikähtänyt pippeliä. Eli toinen on tapaamani pitkä ja ohut kuin lyijykynä, pahin painajainen. Se ei näytä ihmisen pippeliltä vaan jonkin eläimen ulokkeelta. Olin järkyttynyt. Seksi vastenmielistä.

        Toinen tappaus oli se, että kulli oli hirveän lyhyt ja nuppi pikkulillin pään kokoinen mutta paksuus ok. En ole kellään enkä missään kuvissakaan nähnyt niin pientä terskaa. Mies vielä mainosti etukäteen isoa kulliaan, mikä oli virhe. Sain väärää ennakkomainontaa. Ymmärrän kyllä, ettei mies pääse vertailemaan vehkeitään heterona ainakaan muiden kanssa, mutta juuri sen takia kannattaisi olla hiljaa. Isoa en ole koskaan säikähtänyt, tai positiivisesti kylläkin.

        Jos saisi vaikuttaa itse asiaan, paras olisi se noin 15cm ja paksu. Noista ei ole kuitenkaan iloa, jos vehje ei toimi kunnolla. Kyseisen elimen pitäisi olla jonkin fiksun ihmisen kropassa kiinni. Isokullinen kuvittelee että muuta ei tarvita ja olenpa tosiaan tavannut isokullisia miehiä, jotka huonoja sängyssä. Niin ettei sekään kesää tee.

        no mikä se on se paksu? mulla on keskiarvopaksuuden yläpuolella (eli 95% on ohuempia), ja siltikin on tultu sanomaan että tarpeeks pitkä oli mutta paksuutta sais olla lisääkin.. ja tämä nainen on ollu melkeen neitsyt ja itestä on tuntunu että puristaa niin tolkuttomasti kun on herkkyyttä, ja ihan punasena ja turvonneena terska seksin jälkeen paineesta :D ja silti ois saanu olla paksumpi naisen mielestä.. huhhu


    • mulukosta...
      • päille?

        Ne tuodaan Suomeen ja niistä kasvatetaan tommosis mulkkuja, jotka kyselee typeriä!


      • uus puhelin!

        Ainoa asia, missä miehet kilpailee kellä on pienin, on puhelin!


      • Virkaveljesi

        on muuten antennin kanssa nuo mitat virven ilmoitettu..Eu sulla iso oo, mutta hyvän mallinen;) Saisko imee??


      • on...
        Virkaveljesi kirjoitti:

        on muuten antennin kanssa nuo mitat virven ilmoitettu..Eu sulla iso oo, mutta hyvän mallinen;) Saisko imee??

        puhelimen leveys vajaa 6cm ja onhan tuo sen verran, pituudesta viis se riittää ja varsinkin paksuus..


      • esittely-

        omista elimistään julisesti. tälläistä tää hullu nykyaika jolla ai ole järkevämpää tekemistä, harva maanviljelija ainakaan tuota tekee. kaupunkilaisten touhua


      • Pyllysilmä-pete

        missä oot ja minkä alan viranomainen?;)


    • mieleeni

      Yhdellä säädöllä oli tollaset 20 senttiä, ja täytyy sanoa että se oli kipurajoilla. Mutta mukavaa oli silti ;)

      • kiiwas vitunmies

        olisko se ollu ihan vaan joku päälle 15cm jota luulit 20 senttiseksi?


      • mieleeni
        kiiwas vitunmies kirjoitti:

        olisko se ollu ihan vaan joku päälle 15cm jota luulit 20 senttiseksi?

        Voihan se olla, että aika kultaa muistot. Mutta muistini on yleensä hyvä, enkä usko että se tässä kohden kauheasti pätkii ;-)


      • kiiwas vitunmies
        mieleeni kirjoitti:

        Voihan se olla, että aika kultaa muistot. Mutta muistini on yleensä hyvä, enkä usko että se tässä kohden kauheasti pätkii ;-)

        sun mittasuhteet...luulet 15 senttistä kaksytäsenttiseksi...sulle siis kyrpä on aina 5cm todellisuutta suurempi, kuten on monelle muullekin naiselle...oikeesti, tarkistakaa mittanne...


      • mieleen
        kiiwas vitunmies kirjoitti:

        sun mittasuhteet...luulet 15 senttistä kaksytäsenttiseksi...sulle siis kyrpä on aina 5cm todellisuutta suurempi, kuten on monelle muullekin naiselle...oikeesti, tarkistakaa mittanne...

        No okei, sovitaan niin, että sain elämäni kyydit 5-centtisellä!!!


      • kiiwas vitunmies
        mieleen kirjoitti:

        No okei, sovitaan niin, että sain elämäni kyydit 5-centtisellä!!!

        vaan sait 15 senttistä jonka sinulle kerrottiin tai oletit sen olevan 20cm..Niin se meni..ei ihan nuin paljoa metsään..


      • entäs..
        kiiwas vitunmies kirjoitti:

        vaan sait 15 senttistä jonka sinulle kerrottiin tai oletit sen olevan 20cm..Niin se meni..ei ihan nuin paljoa metsään..

        Kauheeta, entäs jos se peli olikin ihan oikeesti 20cm? Miten maapallo voi kestää radallaan jos jollain on oikeesti 20cm penis? Nehän on yleensä kaikki samasta muotista ja kaikki saman näköisiä.


      • kiiwas vitunmies
        entäs.. kirjoitti:

        Kauheeta, entäs jos se peli olikin ihan oikeesti 20cm? Miten maapallo voi kestää radallaan jos jollain on oikeesti 20cm penis? Nehän on yleensä kaikki samasta muotista ja kaikki saman näköisiä.

        saaneensa 20 senttistä...niitä vaan tuppaa vähän liian monella olemaan...15 senttistä sinä horo sait ja sillä hyvä! :) Luulit sitä 20 senttiseksi...Mutta hei, dont worry, et ole ainoa nainen joka arvioi ja mittaa munan liian isoksi;)


      • mieleen
        kiiwas vitunmies kirjoitti:

        saaneensa 20 senttistä...niitä vaan tuppaa vähän liian monella olemaan...15 senttistä sinä horo sait ja sillä hyvä! :) Luulit sitä 20 senttiseksi...Mutta hei, dont worry, et ole ainoa nainen joka arvioi ja mittaa munan liian isoksi;)

        ...piti oikein istua alas miettimään asiaa.

        Koska asia jäi vaivaamaan, niin soitin "hoidolleni" ja kysäisin ohimennen asiaa häneltä. Hän vakuutti, että muistin oikein, että 20 CM se oli! Vänkäsin vastaan, että "nyt liioittelet, ei voi olla kun suomi24:lla väitetään, että naiset muistaa nämä strategiset mitat väärin".
        Hän pyysi käymään kahville ja otin salaa viivottimen mukaani käsilaukkun. Siinä sitten juotiin kahvit ja hän alkoi nykimään etumustaan siinä tuolillaan. Tipautin äkkiä kahvilusikan maahan ja sain siitä verukkeen mennä polvilleni pöydän alle hänen eteensä.
        Ja kappas, hän oli jo ottanut molonsa käteensä!! Onneksi käsilaukkuni oli siinä siveästi nojaamassa pöydänjalkaa vasten ja näppäränä likkana sain salaa otettua viivottimen käteeni ja sujautin sen tiukasti siihen molon varteen. Ja arvaapa mitä! Olit osittain oikeassa! Se ei ollutkaan 20 CM vaan 15,57 CM pitkä! Koska 15,57 pyöristetään ylöspäin, siitä tulee 16 CM. Ja 16 CM pyöristetään lähimpään täysilukukuun, eli 20 CM!!

        Eli 20 centtistä voin sanoa ihan virallisesti saaneeni!
        Ja nyt sain sitä myös suoraan suuhun :-)


      • kiiwas vitunmies
        mieleen kirjoitti:

        ...piti oikein istua alas miettimään asiaa.

        Koska asia jäi vaivaamaan, niin soitin "hoidolleni" ja kysäisin ohimennen asiaa häneltä. Hän vakuutti, että muistin oikein, että 20 CM se oli! Vänkäsin vastaan, että "nyt liioittelet, ei voi olla kun suomi24:lla väitetään, että naiset muistaa nämä strategiset mitat väärin".
        Hän pyysi käymään kahville ja otin salaa viivottimen mukaani käsilaukkun. Siinä sitten juotiin kahvit ja hän alkoi nykimään etumustaan siinä tuolillaan. Tipautin äkkiä kahvilusikan maahan ja sain siitä verukkeen mennä polvilleni pöydän alle hänen eteensä.
        Ja kappas, hän oli jo ottanut molonsa käteensä!! Onneksi käsilaukkuni oli siinä siveästi nojaamassa pöydänjalkaa vasten ja näppäränä likkana sain salaa otettua viivottimen käteeni ja sujautin sen tiukasti siihen molon varteen. Ja arvaapa mitä! Olit osittain oikeassa! Se ei ollutkaan 20 CM vaan 15,57 CM pitkä! Koska 15,57 pyöristetään ylöspäin, siitä tulee 16 CM. Ja 16 CM pyöristetään lähimpään täysilukukuun, eli 20 CM!!

        Eli 20 centtistä voin sanoa ihan virallisesti saaneeni!
        Ja nyt sain sitä myös suoraan suuhun :-)

        Ja kun mittasit sen imiessäsi alakautta, siitä saa ainakin 4cm poistaa, eli 12cm on se totuus...Näin se homma yleensä menee;)


      • juu sattuu
        kiiwas vitunmies kirjoitti:

        Ja kun mittasit sen imiessäsi alakautta, siitä saa ainakin 4cm poistaa, eli 12cm on se totuus...Näin se homma yleensä menee;)

        Tuli tosta mieleen että kun yleensä jo miehellä on liian pitkä (joo en mittoina osaa sanoo) ni sattuu ku osuu pohjaan, etenki jos takaapäin vedellään ja "väärään aikaan kuusta" ku kohdunkaula on jotenki herkempänä...

        Paksuus sen sijaan on yleensä aina ollu vaan plussaa paitsi kerran yhdellä yhdenyön jutulla. En sitäkää leveyttä tietenkään mittaillu mutta oli ranteen paksunen ainakin. Sattu lievästi vaikka olin ihan litskamärkä :


      • tälläkin palstalla
        juu sattuu kirjoitti:

        Tuli tosta mieleen että kun yleensä jo miehellä on liian pitkä (joo en mittoina osaa sanoo) ni sattuu ku osuu pohjaan, etenki jos takaapäin vedellään ja "väärään aikaan kuusta" ku kohdunkaula on jotenki herkempänä...

        Paksuus sen sijaan on yleensä aina ollu vaan plussaa paitsi kerran yhdellä yhdenyön jutulla. En sitäkää leveyttä tietenkään mittaillu mutta oli ranteen paksunen ainakin. Sattu lievästi vaikka olin ihan litskamärkä :

        netissähän jokaisella on sellainen kaljapullon kokoinen, eli 18cm pitkä ja 6.2cm paksu..Ohan se normikullikin paksumpi kuin ranne..harvalla on kaljapullon paksuinen ranne kyllä ees miehellä..


      • haluaisitko itse
        kiiwas vitunmies kirjoitti:

        sun mittasuhteet...luulet 15 senttistä kaksytäsenttiseksi...sulle siis kyrpä on aina 5cm todellisuutta suurempi, kuten on monelle muullekin naiselle...oikeesti, tarkistakaa mittanne...

        että viivain kädessä sua iskemään?
        Kyllä se niin on että löytyy monia iso kullisia poikia/miehiä joilla on myös paksuutta, joillain jopa liikaakin.
        Taidat olla katkeroitunut omasta vehkeestäsi kun noin kiukkuilet. =D
        Itse tykkään isoista vehkeistä, jopa suoraan pyllyynkin (ilman liukareita), eikä oo koskaan sattunut ja yleensä pyydän lujaa ja ronskia menoa, pimpsaan sitte lujaa ja rayhallisemmin..tosin sekin riippuu mielialasta. Oon saannu hyvää palautetta pyllystäni niin sisäisestä kun näkyvästäkin, muuten olen ruma kuin ankka. Peppu on parasta minussa ja siitä helkutin ylpeä.


    • pehmeä

      .... no roikkuuhan se kivasti. Tietysti.

      • kiinnostunut?

        tykkäättekö peniksestä jossa on paljon pulleita verisuonia vai sileästä?


      • G_ina
        kiinnostunut? kirjoitti:

        tykkäättekö peniksestä jossa on paljon pulleita verisuonia vai sileästä?

        TIETTY :) UUUUH :)


    • jhgfjgdhjgfjgf

      Kyllähän sillä käyryydellä luulisi jotain eroa olevan. Alaspäin käyrä hinkkaa aivan eri paikkaa kuin ylöspäin käyrä? Kuulemani mukaan ainakin alaspäin käyrä tuntuisi hyvältä takaapäin naisella?

    • Diu diu

      Täällä ihmetellään kun joku sano 20senttistä saaneen ja luultiin vielä harhaluuloksi :D itellä ei kyllä ihan 20sentin mitta riitä eikä kyllä silti kavereitten oo saunassa tarvinnu omiansa hävetä =P että ei se nyt ihan niin harvinaista ole :D

    • hyväkokomulle

      Täyttää meikän sisukset sopivasti kokonaan ja halkaisija on n.3 ½cm. Tällaista saan mieheltäni aina kun haluan ja tärkeintä on tietty kokonaisuus ja paketti. Tuosta suurempi alkais varmaan jo satuttaa.

      Joskus nuoruudessa yhellä jätkällä oli vain sormen paksuinen(erittäin hentoinen mies muutenkin) ja se ei oikeasti mua kiinostanut tai sitten syy oli, etten rakastanut häntä muutenkaan.

      • Eräs mies.

        Itselläni on suht sopivan kokoinen, jotkut sanoneet jopa suureksi, jota tuskin kuitenkaan on. pit 17-18cm, ja 5-6cm, melko paksu kuitenkin, omassa kädessä sormet yltävät juuri ympäri. vuosien mittaan naiset tykänny, vai johtuneeko isosta paljaasta terskasta, ympärileik.


    • ohut

      ja reilusti alle keskimitan oleva lerputti. Sehän se taitaa olla kaikkien ihanne..

    • rinnat ovat.

      eli mitä isommat sen parempi. Eikä kummatkaan (sen enempää miesten kuin naistenkaan) saa roikkua velttoina..

      • miesxx42

        naisen tissit voivat olla pienet tai isot, niin ne ovat ihania molemmat. Ei koko tee siitä parempaa, vaan henkilö, tilanne, tunnelma ja moni muu. Ihme ajattelu tapa sulla?!??!


      • myös..
        miesxx42 kirjoitti:

        naisen tissit voivat olla pienet tai isot, niin ne ovat ihania molemmat. Ei koko tee siitä parempaa, vaan henkilö, tilanne, tunnelma ja moni muu. Ihme ajattelu tapa sulla?!??!

        Kyllähän se vaan on niin, että jos täällä viilataan miesten pituus/paksuus -senttejä, niin ihan samoin voi tehdä myös naisten fyysisille ominaisuuksille. Roikkuvat rinnat on vitun rumat. Hyllyvä selluloosaperse on samoin oksettavan näköinen. Ihan sama, mikä luonne, tilanne, kuun asento, pankkitilin saldo, jne.


      • naiselta rakkaudella
        myös.. kirjoitti:

        Kyllähän se vaan on niin, että jos täällä viilataan miesten pituus/paksuus -senttejä, niin ihan samoin voi tehdä myös naisten fyysisille ominaisuuksille. Roikkuvat rinnat on vitun rumat. Hyllyvä selluloosaperse on samoin oksettavan näköinen. Ihan sama, mikä luonne, tilanne, kuun asento, pankkitilin saldo, jne.

        ei se ole sama asia kun nehän on van esteettisiä asioita, voihan sitä sulkea silmänsä, Mutta kulli on anatominen elin!

        IHAAAAN ERIIIII ASIIIIIAAAAA!!!! Katsos näkö ja tuntoaistikin ovat eri aisteja, eikä pelkkiä tissejä puristelemallakaan pysty laukeamaan eiks je?

        hywä gulpert on sopiva, ei liian (tasa)paksu eikä ohut -varsinkaan terskasta, sehän on kuin lyijäri!!!,eikä käyrä mihinkään suuntaan, vähiten sinne alaspäin koska naisen emätin menee viistosti kohti ristiselkää joten paenminen sattuu vämkäkullin kanssa perinteisissä asennoissa. Muissa asennoissa laukeaminen on taas vähän niin ja näin ainakin itsellä, kyllä hyvästä gullista kannattaa pitää kiinni kun sellaisen löytäää!!!


      • tärkeää..
        naiselta rakkaudella kirjoitti:

        ei se ole sama asia kun nehän on van esteettisiä asioita, voihan sitä sulkea silmänsä, Mutta kulli on anatominen elin!

        IHAAAAN ERIIIII ASIIIIIAAAAA!!!! Katsos näkö ja tuntoaistikin ovat eri aisteja, eikä pelkkiä tissejä puristelemallakaan pysty laukeamaan eiks je?

        hywä gulpert on sopiva, ei liian (tasa)paksu eikä ohut -varsinkaan terskasta, sehän on kuin lyijäri!!!,eikä käyrä mihinkään suuntaan, vähiten sinne alaspäin koska naisen emätin menee viistosti kohti ristiselkää joten paenminen sattuu vämkäkullin kanssa perinteisissä asennoissa. Muissa asennoissa laukeaminen on taas vähän niin ja näin ainakin itsellä, kyllä hyvästä gullista kannattaa pitää kiinni kun sellaisen löytäää!!!

        on naisen ulkonäkö ja seksuaalinen kiihottavuus. Jos kiihotus jää pelkän mielikuvituksen varaan niin voi, voi. Voi jäädä kalu puolikovaksi, jos sitäkään, eikä sellaisella paljoa mitään tee. On se vaan kummallista, että naiset muka saa arvostella miehen fyysisiä ominaisuuksia mielin määrin, mutta miesten pitäisi vaieta ilmeisistä tosiasioista naisten fysiikkaa koskien. Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön..


    • Anonyymi

      M39.oma kokemus siitä,että me miehet luullaan,että naisille kelpaa vain mahdollisimman iso kulli.on vähän sama,kun teininä pojat on sitä mieltä,että isot tissit pitää olla.millä ei ole mitään merkitystä.itselläni koko on jotain 16cm pitkä ja aikalailla tasapaksu.eli osalla naisilla on jutut siitä,että tykkäävät isosta 20cm tai pidempi taitaa olla niitä juttuja vain,ainakin osalla naisista.leluja voi olla isoja mutta jos kumppanille on oikeasti jotain 18 esim.pohjaan asti työntäminen suurimmalla osalla naisista tuntuu jo ikävältä.muutaman naispuolisen ystävä kanssa asiasta ollu joskus juttua,niin ei sieltä lelulaatikosta löydy,kun oikeastaan aika pieniä leluja,siihen nähden mitä jutut on monilla.vaimoni aikoinaan,kun tapasin,niin ei hänen suosikki lelu oli paksuudeltaan pienempi mitä mulla on kokoa.yksi lelu löytyy mikä on mun omasta mielestä todella paksu,eikä se ole ollu käytössä,kun meillä,kun sillon muutamat kerrat,kun se hommattiin.ja välillä ollut jos fiilis on tietynlainen.mutta varsinaisessa tyydytyksessä klitoris kiihotin on ollut se juttu ja jos sisälle jotain haluaa,niin kyllä vaimo yleensä valitsee sormen tai jonkun NS.normaali paksuisen.voihan nainen haluta lyhtypylvästäkin mut siin on varmaan mieltymys alapään venyytys,kuin perinteinen tyydytys.mun käsitys siitä,että minkä kokoinen miehellä on,niin eniten vaikuttaa miten muuten kemiat toimii.mulle joskus nainen sanoi suoraan,et kyl sulla on aika pieni.meillä sexi ei toiminut,niin mulla oli pieni.en ottanut asiasta mitään paineita,huvittti enemmänkin.jos miehellä on vaikka 10cm niin jättääkö nainen miehen sentakia?kun sexi on paljon muutakin,kuin pippeli pimppiin.vaimoni on plus kokoinen,niin jotkut jutut ei onnistu samallatavalla ku hoikan naisen kanssa.mut sexi on silti täydellistä ja vaimoni on täydellinen.eli mun mielestä ihmisen koko ei pitäisi vaikuttaa siihen,että ei voisi olla just täydellinen.eli pienempi penis,kun isompikin on täydellinen.samoin pätee naisen kokoon.tissit isommat tai pienemmät.peppu isompi tai pienempi molemmat ovat täydellisiä.siitä olen onnellinen,et en ole valinnut naista koon perusteella vaan joku pieni juttu mistä kiinnostus alkanut.ja jokuhan siinä kumppaninsa täytyy viehättää muukin,kun iso kulli tai isot tissit.ja nämä on vaan mun ajatuksia.kemiat kun kohtaa,niin kyllä se sexikin sitten sujuu sillä 10-20 centtiselläkin.ja olen saanut hyvää sexiä vaikka nainen ollut pienempi tai isompi.kannattaa tehä kumppanin kanssa jutut sitten hiukan erillai mitä on tehnyt edellisen kanssa.ja kannattaa olla miettimättä sitä edellistä.monesti kaikki jutut on erillaista mitä toisen kanssa.edellinen ei tykännyt ratsastaa mut nykyinen tykkää tai edellinen nieli,nykyinen ei.mun suositus on,että on kumppani koko mitä tahansa,niin tutustumaan ja opetellaan siihen toisen aanatoniaan.eikä sitä,et voi voi onpa pieni tai herranjestas onpa mela.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe