Jokos näitä rupeaa näkymään liikenteessä? Kuulin jostain että ensimmäiset ostajat ajaisivat nämä pyörät tehtaalta suomeen..pitäneekö paikkaansa. No siinähän se tulisi sisäänajettua.
Triumph Thunderbird 1600
Harrrri.
113590
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
Vastaukset 11
Vanhimmat
On ajettu. Oikein olet kuullut. Nyt niitä saa Oulusta Motormanilta!
Tänäänhän tuo tuli koeajettua Motormanilla.Erittäin asiallisen oloinen pyörä.Runko jousituksineen ja jarruineen olivat mielestäni erinomaisia.Moottorin ominaisuudet kelpaavat myös sekä tupakin ostoreissulle,että matkailuun.Veikkaan,että japsikustomeja alkaa olla tyrkyllä vaihdossa paljon.Myös moni Harrikan omistaja ostaa tämän pyörän kakkos-tai kolmanneksi pyöräkseen,oli se niin hauska ja vakuuttava kaikin puolin.Itse ajelin kotiseudulle sillä samalla karulla softaililla,millä Ouluun aamulla meninkin.Kannattipa silti käydä,tiijä häntä,vaikka....
Heitänpä kännissä vielä provon tähän juttuun.Se on vaan niin s.......n kumma,että Harrikalla kun kättä nostaa niin osa katsoo ojaan päin ja muut lasittunein silmin kaukaisuuteen.Samahan se on millä ajaa,kunhan asia ja sen tarkoitus on selvillä.Ei tämä vielä mitään mutta autoilijoiden reaktiot ne vasta naurattavatkin.Itselläni kypärässä takaosassa on merkki,joka varoittaa radioaktiivisesta säteilystä.Tulevat muutaman metrin päähän,ajavat muutaman kilometrin hajuraossa ja sitten täyskaasu,ja ohi.Muuan volvokuski jo huitoi kansainvälisien käsimerkkien lisäksi kaulan katkomiseen yllyttävää käsimerkkiä.Ajoin sen perässä samalle huoltikselle tankkaamaan.Oli yllättyneen näköinen kun kysyin,että "hellekkö se sinustakin tekee talippaanin,kiehuuko päässä?Vastasi vaan että vituttaa kun toiset saa raitista ilmaa ajaessaan ja toiset hikoilee status-symbooleissaan.Sanoin sille,että käänny takaisin ja käy koeajamassa Triumph Thunderbird.Tyyppi mutisi mennessään:"Mitä vittua".
Lauantaina huristeltiin vaimon kanssa oikein kaksistaan Turkuun koeajamaan uutta Thunderbirdiä,kun kerta kutsukin oli postissa tullut.Ja jälleen kerran petyin paikalta saamaani kohteluun.Yksi hieno pyörä nökötti pihalla,koeajajien ympäröimänä,ja henkilökuntaa ei tietenkään missään?Aikani jutusteltuani asiakkaiden kanssa ilmeni että aikaisintaan klo.12.30 voisi ajot ensimmäinen aloittaa(paikalla oltiin n.klo.11.)Pienen etsiskelyn jälkeen löysin erään henkilökunnan jäsenen jolta kuulin että piti tulla 3kpl pyöriä mutta tulikin vain yksi(oliko muilla paikkakunnilla sama juttu?) ja siksi ei nyt voida koeajaa,mutta aiemmin kuulemani aikataulu piti paikkaansa.Nimet laitettiin ensiviikolle listaan että silloin sitte,-ehkä?
Mulla vaan tuolla Turussa aiemminkin käynyt ettei koeajo sitte luvatulla pyörällä onnistunutkaan koska oli just annettu jollekkin muulle,harmitti silloinkin.
Pyörä itsessään on aivan mahtavan näköinen,ja olin sitä jo talvella aivan tosissani ostamassa,pyytäen tarjousta vaihdossa vanhaan Triumphiin,mutta sitä soittoa odotan vielläkin,-tarjouspyynnöstähän ei nyt viellä ole aikaa kuin n.6kk.Samaista soittoa odottaa myös vaimoni veli,toki odottanut vasta n.2kk,hyvin menee kauppiaalla kun ei asiakkaistaan välitä,mutta onneksi sitten oikean kaupanteon hetkellä on muitakin myyjiä,ainakin Helsingistä ja Seinäjoelta sekä Tampereen entiseltä kauppiaalta olemme aina käydessämme saaneet asiallisen kohtelun.
Ensiviikkoa ja koeajoa odotellen!
Eilen ajelin Helsingistä Jyväskylään Pulkkilanharjun, Sysmän ja Luhangan kautta. Edelläni ajeli pari Harrikkaa jotain 30 km tuolla rantatiella. Ei sillä, että itsekään joka kerta ainakaan ekana nostelisin kättä, mutta nämä harrikkakaverit eivät moikanneet kenellekään, eivät ekana eivätkä vastaukseksi.
Mitään yleistyksiä ei kuitenkaan kannata tälläkään perusteella tehdä enkä tee.
Mitä taas tulee noihin hikoiluihin, niin kyllä kesähelteellä ajaessa moottoripyöräilijä hikoilee, mutta autoilija ei. Käytännössä kaikissa autoissa kun on nykyisin ilmastoinnit ja kajuutan olosuhteet voi helposti säätää mieleisikseen. Moottoripyöräilijä on yleensä tummahkoissa tamineissaan kuin uitettu jo muutaman minuutin pakollisen pysähdyksen jälkeen.
..oikein tyylikkäästi hoitu koeajo sovitulla päivällä.Ja miten hienolta vaikuttikaan,vääntöä,ei tärinöitä,ajettavuus 10,maukas peli kaikin puolin,nyt lottoamaan jotta pääsis kaupantekoon.
... nimittäin boxeribemu. Koeajoin sadepäivän ratoksi Thunderbirdin tasan viikko sitten ja olin aivan myyty. Tämä oli sitäpaitsi ensimmäinen kosketus tämän genren laitteeseen ikinä, joten ennakkoluuloja todellakin riitti. Yön oli pähkäilyn jälkeen tarjous, kauppa ja eilen luovutus. Kahden päivän ajon jälkeen suupielet ylössuin pelkästä ajatuksesta: miehinen laite, vääntöä ja voimaa, ulkonäköä, ajogeometria huippuluokkaa (=ketterä). Suosittelen!!!
olla niin että noi HTmiehet moikkaa vaa liiviporukkaa
kävin katsomassa ja on minun mieleen, nykyinen pyöräni on HD Softai Standar 2003..........
Tasapainotettujen twin-camien tulo softaileihin vei omatkin halut vaihtaa vanha evoni uudempaan harrikkaan.En hävitä evo-softiani,mutta ehkä ostan myöhemmin nimenomaan thunderbirdin kakkos- (vai onkohan se) ykköspyöräksi.
Mulle tuli postissa Thunderbird koeajokutsu HD-Centeriin, mutta kävin koeajamassa Rocket3:n ja ostin sen :D. Mulla oli Softail ennen. Se Thunderbird on uskoakseni aika asiallinen peli. Kun vertaa H-D Softailiin, niin siinä on kilpailija samassa luokassa. Harrikassa 96 inc3 ja Trumpassa 98 inc3. Trumpassa on on myös isommat väännöt.