Jägermeister

Minkä kanssa

Minkä kanssa olisi hyvä tehdä drinkki Jägermeisterista,oletko kokeillut jotain kermalikööriä??? Kerro oma vinkkisi,sellaisenaan Jägermeister ei oikein putoa.

20

34231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -T-

      Ei ihan heti tuu mieleen mikä hyvä paukku mis olis jekkua ja kermalikööriä..
      Kannattaa mieluummin laittaa colalla tai batteryllä pitkäks. Lisäks menee kyllä pakkasesta shottina hyvin.
      Tai sitten tee ns. "känniankka" (menee eri puolilla eri nimillä) eli 2cl minttuviina, 2cl jekku shottilasiin kerroksittain.

      • RaahenTiikeri

        "jekkua"?-no kukin tyylillään.
        Kyllä minulle tulee ainakin mieleen erittäin hyvä drinkki,jossa Jägermeisteriä ja (baileys)kermalikööriä sekoitetaan jäiden kanssa kumpaakin 2cl keskenään.
        Kyseistä drinkkiä näkee suositeltavan aika useasti jälkiruoaksi monissa "terveysruoka" palstoilla,se on kuulemma optimaalinen jälkiruoka vatsan toiminnan kannalta.Ja sitäpaitsi minun mielestä erittäin hyvää.
        En kyllä ymmärrä miksi joku ei tykkää Jägermaisterista sellaisenaan?
        Colaa tai batteryä en sotkisi mihinkään alkoholiin,ehkä colaa vaalean rommin kanssa joskus,mutta makeahkoa ja yrttistä jägermeisteriä en menisi "tappamaan" moisilla litkuilla.Jos pakko on mokoma drinkki tehdä,niin tekisin sen sitten johonkin halvempaan ja persoonattomampaan yrttilikööriin.


      • java-cz
        RaahenTiikeri kirjoitti:

        "jekkua"?-no kukin tyylillään.
        Kyllä minulle tulee ainakin mieleen erittäin hyvä drinkki,jossa Jägermeisteriä ja (baileys)kermalikööriä sekoitetaan jäiden kanssa kumpaakin 2cl keskenään.
        Kyseistä drinkkiä näkee suositeltavan aika useasti jälkiruoaksi monissa "terveysruoka" palstoilla,se on kuulemma optimaalinen jälkiruoka vatsan toiminnan kannalta.Ja sitäpaitsi minun mielestä erittäin hyvää.
        En kyllä ymmärrä miksi joku ei tykkää Jägermaisterista sellaisenaan?
        Colaa tai batteryä en sotkisi mihinkään alkoholiin,ehkä colaa vaalean rommin kanssa joskus,mutta makeahkoa ja yrttistä jägermeisteriä en menisi "tappamaan" moisilla litkuilla.Jos pakko on mokoma drinkki tehdä,niin tekisin sen sitten johonkin halvempaan ja persoonattomampaan yrttilikööriin.

        >Colaa tai batteryä en sotkisi mihinkään alkoholiin...

        En minäkään! Kyllä se varsin amatöörimäiseltä vaikuttaa...


      • RaahenTiikeri
        java-cz kirjoitti:

        >Colaa tai batteryä en sotkisi mihinkään alkoholiin...

        En minäkään! Kyllä se varsin amatöörimäiseltä vaikuttaa...

        No en nyt tiedä amatöörimäisyyksistä,enemmän lienee kyse omakohtaisista mieltymyksistä.Mutta ei ensimmäisenä tule mieleen ainakaan jägermaisteriin sotkea colaa/batteryä.


      • Blub
        RaahenTiikeri kirjoitti:

        "jekkua"?-no kukin tyylillään.
        Kyllä minulle tulee ainakin mieleen erittäin hyvä drinkki,jossa Jägermeisteriä ja (baileys)kermalikööriä sekoitetaan jäiden kanssa kumpaakin 2cl keskenään.
        Kyseistä drinkkiä näkee suositeltavan aika useasti jälkiruoaksi monissa "terveysruoka" palstoilla,se on kuulemma optimaalinen jälkiruoka vatsan toiminnan kannalta.Ja sitäpaitsi minun mielestä erittäin hyvää.
        En kyllä ymmärrä miksi joku ei tykkää Jägermaisterista sellaisenaan?
        Colaa tai batteryä en sotkisi mihinkään alkoholiin,ehkä colaa vaalean rommin kanssa joskus,mutta makeahkoa ja yrttistä jägermeisteriä en menisi "tappamaan" moisilla litkuilla.Jos pakko on mokoma drinkki tehdä,niin tekisin sen sitten johonkin halvempaan ja persoonattomampaan yrttilikööriin.

        Vähän turhan tuhtia tuo meikäläiselle, mutta kun pistää 4cl Bailey's ja 2cl jääkäriä, niin on namia.


      • -T-
        RaahenTiikeri kirjoitti:

        No en nyt tiedä amatöörimäisyyksistä,enemmän lienee kyse omakohtaisista mieltymyksistä.Mutta ei ensimmäisenä tule mieleen ainakaan jägermaisteriin sotkea colaa/batteryä.

        ..mutta näin sitä yleensä asiakkaat tilaavat (siis jekkubattery tmv.)..
        Jägermeister on klassinen digestiivi, joka siis sopii kuin nenä päähän raskaan aterian jälkeen. Kysehän oli nyt siitä, että keskustelun aloittaja ei halunnut juoda sitä sellaisenaan.
        Pitää myöntää, että en ole yhtään jäger-baileystä myynyt. On taas paikkakunnalla ja asiakasryhmällä vaikutusta asiaan..

        Jekku on kuitenkin parasta sellaisenaan, kuten moni muukin juoma, mutta makuasioista ei kannata kiistellä. Kukin juokoon tyylillään.


      • tyjä

        jekku ja dooleys on hyvää jäillä tai ilman.
        jekku ja tequila kerroksittain on myös hyvää.


    • bartenu evp.

      Jäger-Bailey's on tunnettu jo vuodesta 1992 etelärannikolla, jolloin sen käyttönimenä oli "Pikku Myy" Roiskaiset vain yhden suhde yhteen ja mieluiten ilman jäitä, ne vain latistavat.
      Myöhemmin sekoitus teki uustulon pääkaupunkiseudulla nimellä Finnjeeger, arvatenkin Finncreamin alhaisemman hinnan vuoksi.

      Asiallinen kommentti oli kylläkin tuo, missä ihmeteltiin hinkua sekoittaa jaloa juomaa yleensä mihinkään, varsinkaan näihin energiajuomiin.

    • Jääkarhu

      Minusta ei Jägermeister välttämättä kaipaa muuta kuin reilusti jäätä. Tosin aika hyvä reseptikokoelma löytyy, yllätys, yllätys, valmistajan web-sivuilta osoitteesta http://www.jagermeister.de .

      • Minä

        Kiitos vinkistä "jääkärin"-sivuille,mutta jostain syystä en saa sivuja auki eli viitsisitkö vähän valottaa mitä reseptejä siellä on noin niinku valmistajan suosittelemana vaikkakin vain muutamalla ohjeella,kiitos


      • Jääkarhu
        Minä kirjoitti:

        Kiitos vinkistä "jääkärin"-sivuille,mutta jostain syystä en saa sivuja auki eli viitsisitkö vähän valottaa mitä reseptejä siellä on noin niinku valmistajan suosittelemana vaikkakin vain muutamalla ohjeella,kiitos

        Tässä suora linkki siihen reseptitiedostoon: http://www.jagermeister.de/rezepte.zip
        Se on pakattu zip-tiedosto, joka aukeaa Windows XP:llä tai Winzip-ohjelmalla, jos XP:tä ei ole. Sisällä on Adobe Acrobat tiedosto, joka sisältää useamman sivun Jäger-reseptejä kauniiden värikuvien kera. Onpa sivuilla saksalaiseen perusteelliseen tapaan merkitty rei'kien paikatkin, siltä varalta, että sivut haluaa printata ja laittaa kansioon. Reseptejä on kyllä joka makuun. Muutamat niistä taitavat tosin kaivata raaka-aineita, joita ei Suomesta ehkä ihan helposti löydä.


    • Kilon Pete

      Stadin rafloissa on näkynyt semmonen snapsi kuin Niskalaukaus:
      2cl Jekkua
      2cl Absinttia

    • hessu

      Jäägeriä tonicciin. ja toisinpäin :D

      sit oon kuullu et jollain limpparilla saa jäägeristä unelmaa.

    • aRTSIa

      Jos Jäger paukku meinaa potkia liikaa yrttejä läpi niin kannattaa antaa hengittää lasissa hetken..itse testasin sulattaa lakritsipastilleja lasiin ja tulos ainakin miellytti omia makuhermoja. Lakritsainen Jäger paukku ei todellakaan ollut huono kokemus.
      Tietysti jonkun mielestä tuo on hyvän juoman raiskausta mutta kaikkeahan voi kokeilla.

      • asadasdadaf

        jekkua ja banaanilimua!


    • Jägerfan
    • Panssarijääkäri

      Panssarijääkäri:
      - 2cl Salmaria
      - 2cl Jekkua

    • 123854

      Hei mikä tuon drinkin nimi on missä on jekkua ja original minttua

      • Anonyymi

        Minttu-Jäger...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minttu-Jäger...?

        Hyppytyhjyyteen


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2803
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2380
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1944
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1796
    6. 152
      1782
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      131
      1510
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe