Mulla on nyt viikon verran rinnat kuivunu ihan kokonaan. Nyt ne ovat ruvenneet hilseilemään ja punoittamaan. Netistä yritin etsiä mahdollista apua ja törmäsin Pagetin tautiin. Voiko tämä tauti tulla 18-vuotiaaseen, kun useimmissa paikoissa siitä kerrottiin, että tämä on hieman vanhempien ihmisten vaiva?
Luin myös, että tämä Pagetin tauti tulee vain toisen nänniin/rintaan ja mulla on molemmat nännit/rinnat samanlaisessa kunnossa. Vasen ehkä hieman pahemmassa.
Osaisko kukaan kertoa, mikä mulla mahdollisesti on? Rinnat eivät hirveän kipeät ole eikä oikeestaan aristakkaan ollenkaan.
Kutiavat ja hilseilevät rinnat
3
1566
Vastaukset 3
- paget varmasti
mutta voisi olla atooppinen ihottuma.
- hyvä.
Hyvä, jos se ei olisi se. Atooppista ihottumaa mulla on kyllä ollut ihan pienestä pitäen. Jospa se olis nyt vaan levinny rintoihin..
- sama juttu
hyvä. kirjoitti:
Hyvä, jos se ei olisi se. Atooppista ihottumaa mulla on kyllä ollut ihan pienestä pitäen. Jospa se olis nyt vaan levinny rintoihin..
Minulla oli samanlaisia oireita raskausaikana, ja olen atoopikko. (Siis en tarkoita että sinä varmaan olet sillä perusteella raskaana, vaan sitä että minulla tuota esiintyi raskaana ollessani.) Se meni kuitenkin n. kuukaudessa ohi. Kutitti ja hilseili ihan kamalasti! Rasvailin tosi paljon ja olin kotona mahdollisimman paljon ilman rintaliivejä ja jopa ilman paitaa jotta kangas ei hangannut ja kuivattanut ihoa lisää. Enkä varsinkaan nukkunut yöllä paidassa joka olisi myötäillyt rintoja. Ostin apteekista Tummeli-rasvaa, en tosin muista auttoiko se yhtään enempää kuin muutkaan rasvat. Pikkuhiljaa vaiva hävisi, en tiedä auttoiko hoito vai liittyikö se raskauden tiettyyn vaiheeseen, myös kasvojen iho oli nimittäin yhdessä vaiheessa silloin tosi tosi kuiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.386939- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei209749- 82696
- 70659
- 68655
- 50645
- 36630
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43581